8 Ocak 2016 Cuma

şaka kaka oldu derdi zamanında annemiz


Niyetim iş yoğunluğumdan dolayı söylenmekti. Ama ne derler bilirsiniz, neye niyet neye kısmet. Kısmetimize düşende erkeklerin vahşi ve ormandaki orangutan misali hareketleri. Dostum sizin derdiniz ne? Neden etrafta kadınlar yokken insanlık vasıflarınızı bir kenara bırakıp, orman kurallarını uygulamaya koyuyorsunuz? Küfürler, el şakaları, kelimesiz beden dili ve “mroaeklşithehaokpehah” gibi anlamsız sesler ile anlaşabiliyorsunuz az çok biliyoruz. Cidden peki birbirinizi anlıyor musunuz? Yetiyor mu size bu kadar az kelimesiz iletişim? Yoksa cidden iletişim olayını abartıp zorlaştıran biz kadınlar mıyız? Sorun biz de mi? Çok mu yükleniyoruz sizlere? Bunlar benim bugün yaşadıklarımı yaşamadan önce “ya erkelerin üzerine çok gidiyoruz” temelli minik düşüncelerimdi. Allah aklımı başıma daha önce getirseydi keşke. En azından yaşadığım acıları yaşamazdım. Bence hiçbir erkek kadınsız bırakılmamalı. Her erkeğin en az beş metre yakınına bir kadın yerleştirilmeli. Böylece içlerindeki öküzleri ahıra kapatırlar. Kırk yılın başı erken çıktım, o cebimdeki anahtarları bir hevesle ilk kez kullanayım dedim. Plan basit Joker gelene kadar evinde bekleyecek, bu arada güzelce uyuyacaktım. Ne yemek falan yapacağımı, ortalık toplayacağımı mı düşündünüz? Ben o kızlardan değilim. Evden yatak toplamadan çıkıyorum. Joker Bey`in maşallahı var, jilet gibi toplu yatak. Daha önce mimde dedim ya, başkasının evinde kapüşonlu şeylerle yatar kafamı kapatırım. Bunun sweatshirtlerinden birini geçirdim üstüme uykuya daldım. Sonra üzerime güney deniz fili düştü. Hayvan Aslan, Joker diye bağırarak yatağa zıpladı. Yatağa derken üstüme. Böyle gol atan futbolcunun üzerine kule yaparlar ya aynen öyle. Sağ böbreğim istifa etti, üzerine iş kazası raporu alıp bana dava açmayı planlıyor. Kaburgalarımın kalbi kırık. Ödümde zaten ortalık yerde patladı. Ciyak ciyak bağırırken de ses tellerim soğuktan gerilen elektrik teli misali koptu. Esnekliği iyi hesaplayamamışız ne yapalım. Neymiş kapüşonu kafaya geçirince ben, saç falanda yok tabi Joker sanmış. Hayır Joker`i hep böyle uyandırıyorsa bu mal kurtarmak lazım bu çocuğu. Sağlam kalsın diye adaklar adamalıyım. Neymiş erkekler böyle şakalaşırmış. Derdiniz ne sizin ya? Kaç kilo adam öldüm, iç kanama geçirmem umarım diye dualar ediyorum. Hayır bir de suçlusu ben oldum. Ne işim varmış Joker`in yatağında. Sana ne sevgilimin yatağı desem ne fayda. Joker`in de ağzından çıkan iki cümleden biri “Suç senin!” diğeri “Orda işin ne!”

33 yorum:

  1. Bir abim olduğu düşünülürse ve onun evinde kalmışlığımı düşünüldüğünde seni çok iyi anlıyorum Lady'm. İnsanlıktan çıkıyor bazı erkekler rahatı buldukları an. Bir kere benim evde olduğumu bilmeyen abimin arkadaşlarından eve girer girmez soyunmaya başlayıp garip sesler çıkarmıştı (gaz çıkarmıştı ama öyle böyle değil bina sallanmıştı resmen) beni görünce de şok tabi. Hayır yani madem geldi git tuvalete dimi ne diye bütün eve duyuruyorsun bunu?
    joker'in yatağı senin yatağın yalnız kimse bir şey diyemez -_- hiç suçlu değilsin sen onlar saçmalanmış -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayvan canımı çıkardı ya. Cidden deli ağrım var. MAL bunlar.
      Hahahah bina sakinlerine üzüldüm. Umarım duvar ince değildir hahaha :D bizim uyuzdada var o soyunma huyu. bir kaç kez arkadaşlarıma yakalandı :D
      Hepsi aynı mı bunların ya :D

      Sil
    2. Hahahha :D yani Lady senin anlattığına mı güleyim yoksa Cha'nın yorumuna mı güleyim bilemedim :D ama Joker keşke seni savunsaymış yahuu :)

      Sil
    3. hahaha :D Cha`ya ben sesli güldüm seni bilemeyeceğim hani :D Ah ahh bir İstanbul bulamadık ki.Adam bir şey oldu mu diye sorarken bile suçluyor bir yandan. Anne gibi ya. Dizini kanatan çocuğu hem azarlayıp hem üfleyen acısı geçsin diye :D

      Sil
    4. Sen yine Joker'e dua et çocuğun fabrika ayarlarını bozduğun için şu an o böyle yoksa dönüp bakmazdı bile diyim sana ahahahaha.
      O gün o yaşadığım şoku unutamam mesela ama artık dile getirirken ben de sesli gülüyorum yalan yok. Çocuğun beni görünceki tipi hele ahahahahahah

      Sil
    5. Hahah valla ben de sesli güldüm :D joker de ne yapacağını şaşırmıştır çock, her zaman olan bir durum değil yani :D neyse kazasız belasız atlatmışsın önemli olan o :))

      Sil
    6. Hem yazıyı hem yorumları okurken acayip gülüyorum :D ahahaha aslanın üstüne bir meteor misali atlayışı falan ahahaha :D
      Gülüyorum ama acın acımız agrın agrımızdır lady :)

      Sil
    7. Cha-> ahah haklısın götünü döner giderdi :D ya böyle zamanlarda hep bir fotoğraf çekseydim keşke oluyorum hatta biri kameraya alsa haha ona yüzyıllık utanç.
      Moria-> Valla ezilme ve bir miktar morluk ne kadar kaza sayılmazsa :D
      Mars-> Gülme ama bak acıdı :D

      Sil
  2. ahahahahaha başlık cuk oturmuş :D uyku sersemliğiyle parçalardım herhalde ben onu, insan öyle mi uyandırılır ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acıdan saldırmaya fırsatım olmadı:D gerçi biraz küfrettim :D

      Sil
  3. Ahahahaa çok iyi yaaa... Ne ekşın dolusun Ladyim:))) Neyse ki bir yerlerin kırılmamış;) Buna da şükür... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok acıdı ya. Böbreğimin hali kalmadı :D

      Sil
  4. Bende erkek olsam böyle hayvan gibi atlayıp, arkadaşımı uyandırmak isterdim açıkçası :D Nedense erkeklerin dostlukları daha samimi geliyor. Kendi arkadaşlığıma bakarsam eğer en yakın gördüğümü bile böyle uyandıramam ''Hayvan mısın sen yea'' tarzı bir tepkiyle karşılaşırım kesin :D

    Yani erkeklerin arkadaşlıklarına çok özeniyorum. Kızların -kendimde dahil- arkadaşlığı samimiyetsiz ve iki yüzlü geliyor çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo komşu seninle aynı fikirde olmamıza çok sevindim, ben de çok özeniyorum ve gercekten daha samimi geliyor :) adamlar rahat ya :D
      E yani Joker de ne desin şimdi? Çok da şaşırmadım da olan sana olmuş be Lady'im

      Sil
    2. DSK->Ya bende daha önce yaptım bunu ama öyle hayvan gibi atlamadım. Düzenli olarak kendi kız kardeşimin üzerine uyandırma servisi amaçlı zıplıyorum. ayrıca kızın atlamasıyla erkeğin atlaması bir mi. Öldüm öldüüüüm :D

      Sil
    3. Adı aşk olsun->evet ya cidden olan bana oldu. ölmediğim için sevinmeliyim sanırım :D

      Sil
  5. Bu tarz hareketleri lisede bitiyor sanıyordum meğer devam ediyormuş :))) Geçmiş olsun kuzum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam gaz devam ediyorlar :D tecrübeyle öğrenmiş olmasaydım.

      Sil
  6. :D Kırıksız atlattığına sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahha canımı kurtardım diye seviniyorum :D

      Sil
  7. ahahahhahahahaha süper ya ahahahah. Ben uyurken biri benim üzerime atlasa aklım gider korkudan sonra da onun aklını alırım valla. ahahahahha hiç gülceğim yoktu Lady yaa o anki yüz ifadeni gerçekten çok merak ediyorum ahahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hani böyle sıçmak istersinde sıçamaz figürü vardır gözler pörtlemiş falan büyük ihtimal ona benziyordum :D

      Sil
  8. Kuzenlerimin sözüm ona 'böyle şakalaşıyoruz' mantığı yüzünden koca salıncak kırılmıştı, sen iyi olduğuna emin misin Lady? :D
    Ay Joker'e bak eminim koltukta uyusan neden yatağa geçmedin diye kızardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhaahaha :D Az yarayla atlattım :D
      Ay kesin derdii D

      Sil
  9. ay hörgüçlü öküz bide sana suç bulmuş! takıldığım noktaya bakar mısın yalnız :D

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel gülüyordum da o suç senin kısmına gelince hönk oldum!
    Ne demek suç senin! Sevgilimin yatağı istediğim gibi yatarım size ne ulan.
    Erkekler içlerinde ki hayvanı beslemeye bayılıyorlar.Staj yerinde gözlemliyorum ya erkekleri yakından.Konuştukları konu sayısı bir elin parmaklarını doldurmuyor zaten.Espriler deseniz hep aynı.Kadınların böyle bir cinsle ne işi var gerçekten anlamış değilim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha bilmem değişme potansiyellerine mi inanıyoruz nedir :D

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. yok tatlım yaa onların keyfıyetı, ana kuzulugu bır nevi. yoksa aynı anda para bozup, aynı anda tlfla konusup, aynı anda vites değiştirip, aynı anda cay icip, aynı anda yaşlılara yer verelım dıye bagırabılen yaratılmışlardan bahsedıyoruz :D demek yetiştirenlerde bi cinslik var, değer ve saygı gostermeyi ögretmıyorlar. erkektir yapar sözünün yerini kadın ne yapsa yakışır kıme ne laan !! almalı. yalnız böbrek olayına uzuldum la bı an hayal ettım de elımı kapıya vursam kapıyı kırıyorum sendekı de ıyı sabır jokerınde aq nıye suc senınmış ongorebılseydın yatar mıydın kapusonlu kapusonlu :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapşonlu yatardım yine bende o bir huy başkasının evinde hep öyle yatıyorum :D Sıcakta bile ya. Çok kötü ama bendeki takıntı işte.
      Bizim çocukları biz öyle yetiştiririz :D Bir kaç kadın daha örgütlersek dünyayı bile ele geçirebiliriz :D

      Sil
  13. This is how we communicate Lady!
    İnan çok daha insancıl. Ben de kız arkadaşımla aynı evde kalıyorum ve bir süre sonra o kadar doğam dışında yaşadığım hissine kapılıyorum ki kızcağız tuvalete falan kalkarsa direkt odadaki tüm erkekler ton değiştiriyor. Daha samimi, daha candan, gereksiz kalıplardan daha arınmış.

    Bu demek değil ki küfür gırla gidiyor, el şakaları vs. Ama ayağını uzatışın bile değişiyor. Daha rahat erkek iletişimi benim gözlemlediğim.

    Çok da candan bir uyandırma servisi almışsın bence, büyütme (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek arkadaşımın arkadaşı üstüme zıpladı kemiklerimin canına okudu :D Demir bey un nasıl candan bir servis :D
      Kız arkadaşın için üzülmeli miyim :D

      Sil