17 Ocak 2016 Pazar

yoda usta çarpsın


Yoda usta birkaç galaksi gezdi, Sithlere karşı zaferler kazandılar. Dünyada izlemeyen kalmadı filmi. Doğrusu benim dışımda. Annem babam bile izledi. Gerçi annem ağlamadı ya da hiç durmadan gülmediği her filmi vakit kaybı olarak görür. Kadın ya poğaça hamuru ya kek. Benim izleyememe sebebim Joker. Onunla gitmemi istedi ama paşanın ilk altı filmden haberi yok. filmlerin varlığını kabul etmekle birlikte hiç izleme teşebbüsünde bulunmamış. Bu Bugs Bunny`i bir tavşandan başka bir şey olarak bilmemek gibi bir şey. Spederman, Xman hatta 2000 leri görüp Pokemon izlememiş olmak gibi bir şey. Hele ki benim ona aldığım doğum günü hediyesinden sonra yüzü kızarılacak, odasına kapanıp uzun süre düşünmesi gereken olaylardan biri. Haziran ayından beri ona aldığım hediyeyi resmen beğenmemiş. Başka açıklaması olamaz. Ben düşündüm ne alsam yırtındım ki adam nbeni günlerce arayıp sormamış, doğum günü kutlamasına bile çağırmamıştı. Bense gittim ona en sevdiğim serinin altı filmini alıp hediye ettim. O gün rüyama bir ak sakallı girse “Evladım verme buna bu hediyeyi, hak etmiyor bu oğlan. Sen bunu git daha çok sevecek birine hediye et. “ deseymiş ne olurdu. Hayır dededen lotonun numaralarını da istemezdim ki. İzlememiş. Aradan aylar geçmiş, bunca yıl izlememiş olmanın üzerine benim hediye etmeme rağmen izlememiş. Hediye paketini bile açılmamış bulsam şaşırmazdım o saatten sonra. Bizde haftalardır, seriyi birlikte izleyip sonu görüp, yeni filmi izlemeye geçmeye çalıştık. Altı film en fazla üç güne bitmeliydi ama ipini koparan bize katıldı. Ya izleyemedik ya  izlediğimizden bir halt anlamadık. Benim gibi 7 defa izlemiş olanlar için sorun değil de Joker tekrar izlemek zorunda kaldı. Sonunda bugün bitirdik ama film hala vizyonda mı emin bile değilim. Sinirden de kuduruyorum. Adam hediyemi izleme zahmetinde bulunmadı diye ben izleyemedim. Olan bana oldu. Onu da Yoda Usta çarpsın amin. 

23 yorum:

  1. JOKER STAR WARSU İZLEMEMİŞ Mİ? OH MY DEAR GOD! Bu nasıl olmuş? Hayır yani nasıl izlememiş? Şuan beynim almadı bu durumu. Nasıl izlemez ya? Ben de sen gibi minimum 7 kere izledim filmi ahahahaha. Tamam 7 kere izlemesin ama 6 filmi bir 2 tur dönmüş olmalıydı. Yahu Joker Anakin ya da Luke Skywalkera bakmaz tamam ama Padme de mi ilgisini çekmedi ya da Lea'nın 6. filmin başındaki köle halini de mi duymadı etmedi? Tamam cadde çocuğu falan ama herkesin içinde bir nerd vardır bu çocuk nasıl hiç izlemez ya? -aklı almadı-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşün bir de beni. Ben bu adamla birlikteyim. Fırsatı olmamış. Ya bir de ben ona tüm filmleri aldım ya. Hepsini hemde. O saatten sonra bir otur izle dimi?
      Çok duymuş onadan bundan hevesi kaçmış. Bu game of thrones da spoi yedikten sonra izlemeyi bırakmak kadar saçma

      Sil
    2. İlk boş gününde at adamı eve izlet peş peşe hepsini olmaz böyle. Imax kalmamıştır belki ama vizyondan kalkmamıştır daha gidersin illa. Yoksa da yok yani Joker olmadan git o hak etmiyor sinemada izlemeyi -_-

      Sil
    3. hahaha bencede zehir etti bana zaten :D

      Sil
  2. Bazı sinemalarda hala gösterimde film. O kadar heves edip içinde kalması da kötü yani. Ben olsam lanet diyip alırdım hediyeyi geri :'))
    Bu joker tam süzme öküz bak dediydi dersin. Ama sabredip zamanla yontarak istediğin kıvama getirebilirsin ben denedim oluyor :) sadece zaman ve sabırla :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yontması ya ben inanmam öyle şeylere. Hem yontunca o o olur mu. Hem ne cevher ne zamandan beri değişmiş ki :D
      Alıp başkasına vermek çok mantıklı olurdu. En azından kıymeti bilinirdi :D

      Sil
  3. Tarihin en overrated film serilerinden biri zaten, çok bir şey kaybetmemiştir. Ben ilk episode 1'ı izlemiştim o zaman sinemada o vardı. Herhalde yeniden çekmişler deyip gitmiştim :D Neyse fazla konuşmayayım yaşım ortaya çıkıyor sdfdsfdsfsd :)

    YanıtlaSil
  4. Ben mevzu bahis serinin filmlerini cnbc-e de soyle bi goren biri olarak bile cok üzüldüm.. yani senin hatrina, eline set olarak verilmiş filmleri bi acip izler insan :/ sana da mustehak yoda ustayi joker icin bekletirsen pisman olursun tabi :P
    Kendin gitseydin, sonra onla bi daha giderdin :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya birlikte gidelim dedi, izlemedim izleyelim dedi. Ne bileyim ben bu kadar uzun süreceğini. Bana kalsa bir günde bile biterdi tüm seri.

      Sil
  5. Ya hediye beğenmemek ne demek yahu sevgilin sevdiceğin bir tanecik aşkın sana düşünmüş gitmiş almış.Çok sevdiği bir şeyi seninle paylaşmak istemiş! Sen zaten doğum günü kutlamana çağırmayıp bir hıyarlık etmişsin bu daha neyin hıyarlığı arkadaşım! Adam oturup seriyi izleyeceğine hıyarlığı seriye bağlamış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendim diyor birde. Bu hediyeyi beğendim deyip ilk fırsatta değişim kartını kullanmak gibi bir şey bence ya neyse :D

      Sil
  6. Beğenilmeyecek bir hediye mi bu? Ba yıl dım :D Star Wars izlemek için geç kalıp, seriyi yeni izleyenlerdenim ama olsun :D Seri efsane ve hediye de efsane :D

    YanıtlaSil
  7. offf biri bana bu hediyeyi alıcak var ya çıldırırım. Evlenirim o adamla. Joker de ayıp etmiş yani. Yoda usta çarpıacak cidden Jokeri ajdhsja

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha acımasın çarpsın ağzı burnu yamulsun.
      Not: amin demeye gönlüm el vermedi

      Sil
  8. Sevgilin hediye etmiş bunun hatırına aç da bir bak. Yok anacım bu Jokerle ömrün nasıl geçecek senin? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömrümü onla harcamayı düşünmüyorum :D

      Sil
  9. Uzun zaman sonra gelim de şu yazıları okuyayım dedim ama sinirim tepemde şu an.Nasıl izlememiş.Hani belki o da yüzde %0,000001 ihtimal ama filmi duymamıştır,izleme şansı falan olmamıştır ama sevgilinin verdiklerini niye izlemiyorsun Joker???
    Film süperdi,hala var galiba.Çünkü dağ geçen gün vizyondaki filmlere baktığımda görmüştüm.Daha fazla bekletme de git!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha hep yazısına denk geliyorsun. Joker`i eline versem kesiceksin biliyorum :D
      Bir kaç yerde var fırsat bulursam işten gideceğim :D

      Sil
  10. Jokerle bir ortak noktamızın olacağı hiç aklıma gelmezdi ahahah :D bende izlemedim bir kez baktım öyle ama sevemedim. Sarmadı :/ Olmayınca olmuyor yani zorlama çocuğu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O artık seviyor. Sevmese olmaz olamaz. Sevmeli. En azından benim çin seviyormuş gibi davransın ya .:D

      Sil