27 Ocak 2016 Çarşamba

şansım kasada da yaver giderse geleceğin arsène lupin`i olurum


İşe girdiğim ilk günler fazla işim olmadığı için sıkılır, işim yok diye yakınırdım. Bugünleri arayacağımı bilsem sesimi çıkartmazdım. Ama böyle olmasa yakınamazdım dimi? Sürekli geç çıkmaya başladım ilk, sonra boku çıktı. İşi öylece bırakıp gelmek içime sinmiyor. Eve götürebildiğim işleri yükleniyorum ama bazıları için bu mümkün olmuyor. Zaten patronum yumurta kapıya dayanmadan işi kucağıma bırakmıyor. Sonra başlıyor "Acil bunlar, acil !!!" demeye. Bir haftada yapılacak iş için yarına yetişmesi gerekiyor dedi. Evde kıçımı yaya yaya yapmak isterdim ama lanet şirket ağına bağlı olmam gerekiyordu illa dimi? İş bitmek bilmedi ben acele ettikçe daha da çok sorun çıkıp durdu. İkide bir gelip gidince en sonunda dayanamayıp patronuma "Sizin yüzünüzden kafamı toplayamıyorum, çıkar mısınız odamdan? Çok konuşuyorsunuz" diye bağırmış olabilirim. En son saat 12 ye gelirken muhasebe müdürünü şoförüyle evine gönderdi. Annem babam nerde kaldın diye bir yandan sıkıştırıyor, patronum yarın sabah bakanlıkta olmalı diye sıkıştırıyor. Hayır Dolly miyim ben? Birimiz evde yatıp diğerimiz çalışsın. En son gece 2 de birtirdim dosyaları wetrasfer`in kollarına bırakıp eşyalarımı topladım. Gecenin bir vakti taksiyle olmaz dedi, kibarca gerek yok falan dedim ama içinden tabi bırakacaksın, saat kaç oldu farkında mısın diye söylenerek asansöre kadar ilerledik. "Muhasebe odasının anahtarını unuttum odada kaldı" dedi umursamadım. Yarın hesap yapar ne olcak dedim.  Kendi kabahati. Kim ona şeffaf çalışma ortamı, modern mimari ayağına duvarsız cam odalar yaptırıp, kasada tuttuğu para için endişelenip muhasebe odasını tuğla duvardan ayırmayan üzerine birde kapısını çelik yaptır dedi. Unutmasaydı bana ne dedim. Taki arabanın anahtarını orda unuttuğunu söyleyene kadar. Çünkü o saatte taksiyle gitmeme izin vermiyor, ama bırakacak araba yok. Kimi uyandırayım diye düşünürken aklıma kartla kapıyı açabileceğimiz geldi. O saatte oraya çilingir gelmesi bulması zor olur, birini uyandırsa küfrederler deneyelim dedim. Bana “saçmalama açılmaz öyle” dedi, “on ikiden sonra sıyırıyorsun” dedi, deli muamelesi yaptı. Kredi kartımı kurban etmek istemedim, cüzdanımdan çıkardım D&R kartımı. Ben denemeye başladım, patronuma da Google`dan çelik kapı kartla nasıl açılır yazdırttım. Çıkmaz dedi, saçmaladığımı söyledi ama tabi ki çıktı. Hem de bir değil birkaç video. O videoyu izlerken bende 15 dakika içinde artık yamuk olan D&R kartımla kapıyı açtım. Ben kendime ve ona iyilik yaparken o bana şaşkın gözlerle dalga geçercesine işten sonra ek iş yapıp yapmadığımı soruyor. Ay bir de espri bir halta benzese. Bir de  bana kendi iş yerinin odasına böyle girdiğimizi kimseye söylememi tembihleyip, sabahına millete anlatmaz mı, delirdim. Eve bırakırken yarın öğlen gel dinlen dedi ama aklımda işle yatınca kısmet olmadı. Sabahın altısında kalkıp mailimi kontrol ettim, salak dosya ne olduysa gitmemiş. Geç gidecek olan ben bir saat daha erken gidip dosyayı yolladım. En azından ben evden çıktığımda annemle babam uyuyorlardı da akşamki azara devam edemediler. Daha önce tel tokayla asma kilit açmışlığım vardı ama demek ki hırsız olsam baya yetenekli olup kapıları da rahatça açacağım. Artık bir de kasa açtım mı sırtım yere gelmez.

24 yorum:

  1. Senin sektör yanlışmiş demek ki :D
    Umarım iş hayatın düzelir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyada internet ve bilgisayar olan her yerde çalışabilecek olan ben ağ problemi yüzünden resmen süründüm.
      Adamın her işi acil ama her işi son dakika veriyor.

      Sil
  2. Kıyamam sana ya :) Allah sabır versin kuşum işin zor valla. :)

    YanıtlaSil
  3. İşin olmayınca iş bulamıyorum diye ya da sıkılıyorum diye yakınır insan. Bulunca iş sorunları, stres, vakit bulamama gibi nedenlerle yakınır. Hayat bu ne yapalım. Umarım iş hayatın düzelir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş bulmak ve bulamamak iki ucu boklu değnek. :D

      Sil
  4. Hem suçlu hem güçlü falan asdfg
    Adama bak ya hem unut hem dalga geç oh ne ala. Çekiyorsun delileri lady :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çekiyorum. Hiç normal şekilde çalışan beyin olan tanıdığım yok.

      Sil
  5. Lady'm bunlar hiç adına yakışmayan şeyler ama ahahahahahah. Bizde memur kafası yok ki mesai bitti diyip kalkıp gidelim ya da işi yarım bırakalım. Benim de içim rahat etmez ki etmiyor da zaten. Bence mantıklı olan bu ama patronunun son dakika işleri olmasaydı senin için çok daha iyi olurdu :/
    Yalnız cidden olsan hırsız olurmuşsun ahahahahha. Hoş ben de mavinin kartıyla açmaya çalışmıştım evin kapısını ya neyse ahahahahha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her seferinde son dakika veriyor. Stres içinde de bolca yanlış yapıp süreyi uzatıyorum.
      Cidden kendimle gurur duyuyorum. Bunla duyulmaz ama çok yetenekliyim bence :D

      Sil
  6. Ay Allah kolaylık versin Lady'im ya.İşin çok zormuş gerçekten.Valla ben olsam kafayı yerim.İş hayatı gerçekten ne kadar zor ya böyle şeyler gördükçe gözümde büyüyor lise bitsin istemiyom :(
    Kilitler gerçekten filmlerdeki gibi açılıyor mu öyle yaa ayy bende deniycem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmesin. O biterse üniversite bitmesin. Hatta bak dünyanın en güzeli o.
      ÖYle açılmıyor. Tel tokayı ayarlaman lazım.
      https://www.youtube.com/watch?v=LwavY4YaCaI örnek video :D

      Sil
  7. Rontgen ve kartlarla ne çok kapı açıldı.Dayım her seferinde yaparken wowwdiye izlerim ^-^
    Yalnız bu nasıl bir iş ya.Son dakika dosya mi verilir?Kolay gelsin!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilk denememdi ama iyi iş çıkardım bence :D
      Son dakika iş verip beni katil etmeye çalışıyor net :D

      Sil
  8. off daha ıyı bır işin olsun yaa.. yada dur patronun çükü düşsün diyim etkili beddua yontemlerı için ulaş bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaaa :D Bu tutarsa adam derdinden benle uğraşamaz :D

      Sil
  9. İlahi komşu çilingir olacak kızmışsın Jokerin sana evinin anahtarını vermesine gerek yokmuş aslında adres yetermiş :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaa :D Çocuk her geçen gün garipleştiğimi düşünüyor :D
      Kilidi bir gün değiştirirse işe yaramayacağını biliyor artık :D

      Sil
  10. Böyle iş maceraları okudukça çalışasım gelmiyor. :D
    Öyle patron mu olur ya hu? İsteklerin ardı arkası kesilmez artık. Nasılsa Lady önceki işi bitirdi. Bunu da yapar canım.
    Şuna ağzının payını vereceğini ve adını Lady Witch'den Lady Çilingir yapacağını umuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha adam zaten sürekli ona cevap verdiğim için sinir oluyor :D
      Yakında tekme yersem şaşırmayın :D

      Sil
  11. Hamileyken devamlı anahtarı evde bırakıp çıkma huyu edinmiştim. Altkomşu bir gün ben kredi kartıyla açıyorum dedi ve ben ikidebir adama kapıyı açtırmaya başladım. Sonra bir gün adam "yahu bir de eski anahtarları deneyelim bazen öyle de açılıyormuş kapı" dedi (hırsızlık eğitiminde boyut atlıyoruz bak), bir tomar anahtarla geldi, birincisini soktuysa hop kapı açıldı!!! Nasıl yaniii? yıllardır bizim evlerin kapısı aynı anahtarla açılıyormuş! Adam panikledi, ben hala "oo iyi artık ben hep anaktarı unuttukça bu anahtarla açar gireriz" diyorum, e tabii bu da benim anahtarla adamın evine girmem demek :D 1 hafta geçmedi birim evlerin anahtarları değişti adam rahat edemedi (bizim ev tamtakır kurubakır ama onunki heralde kıymetliymiş) ama yeni tip anahtar yuvası artık kartla falan da açılmıyor, ben biryere yedek anahtar sakladım şimdi unuttukça ordan gidip alıyor açıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :D Ya biz hiç anahtar unutmayız ailecek. Kapıda kalıncada merdivende oturup beklemek olsun, annemler geç gelir diye sinemaya gitmek olsun, komşuya ay ne özledim seni ziyareti yapmak olsun repertuvarda bunlar var. He bunları yapanda Uyuz yani erkek kardeşim. İki senedir ne zaman kapıda kalsa komşuların tansiyonunu ölçer :D

      Sil
  12. Ay bu arada ben de hikayenin sonunda kırmızı noktalı girişimler olacak sanıp biraz korkuyla okudum aslında.. Dikkat et sen yine de babana bile güvenme lafını bu sıra diyanet de onayladı biliyorsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhaa yok be:D Öyle bir adam değil. Gerçi babana güvenme diyorsun ama benim dediğime bak :D akşam kaldığımda makasımı çekmeceden çıkarıp masaya bırakırım. Psikolojik baskım hazır :D

      Sil