1 Ekim 2015 Perşembe

önce öpüşünce sonra sevgili olunmuyor


Kadınların kurcalamaktan en çok hoşlandığı şey bir erkeğin geçmişi. Gerçi kadınlar bence geçmişi geleceği bırakın, adamın aklından geçeni bile kurcalamak istiyor. Ben mi? Yok be hiç işim olmaz. Ben kim adamın TC`ni bırakın, ilk okul öğretmeninin sınıf arkadaşını bulmak kim. Tamam böyle abarttıklarım oldu ama Joker`e bunu yaptıysam çarpılayım. Misal Uzun`da yaptım. Hatta sabıka kaydına, kütüğünün bağlı olduğu ilden, face`i twitter`ı geçtim donanımhaber`deki profiline kadar. Ama bu kez elimi sürmedim. Paranoyaklık ve manyaklık seviyeme hiç bulaştırmadım çocuğu. Aman be ne uğraşacağım bunlarla ne işim olur dedim. Ama laf döndü dolaştı nasıl olduysa ilişkilere geldi. Şimdi bu benim ilk erkek arkadaşım olacak ya nasıl havalarda sormayın gitsin. Kendisi sanki 487 karat elmas. Bana “Benden daha iyisini bulamazsın” dedi. Evet kendini beğenmiş, bir halt sanan, açısız üçgen bana ondan daha iyisini bulamayacağımı söyledi. Öyle bir ifadeyle söyledi ki bulup bulabileceğim en iyi adam o, Allah bana çirkin şansı verip yanıma onu koyuvermiş. Ben çirkin, pis, iğrenç hatta külkedisinde ki üvey anne, o hep beyaz atlı prens. İçimden onu parçalara ayırıp ülke dışına çıkartmak isteyen tarafımla, uzaylıların eline deney diye ver diyen tarafımın tartışmasını dinlerken güldüm, “Senden daha iyisini buldum zaten” dedim. O değil miydi beni aşağılayan? Nasıl oluyormuş görsün istedim. Ama bunu yalan dolan diye de söylemedim ağzımdan kaçtı bir anda. Başımdan aşağı dökülen sıcak suyla birlikte beynim haşlandı sanırım ki pat diye böyle dedim. Sonuçtan bir miktarda memnun kaldım. Çünkü bir sıcak su da onun başından aşağı döküldü. Kimmiş neymiş hesabına girdi. Şimdi daha önce sevgilimiz olmadı diye dudaklarımız da bakire demedik. Ama bu ayı geçen sene sevgilisi varken hobi niyetine beni öptü ya, hayalleri bunun ilk öpücüğüm sanmış. Sonra araya soktuğum şu yakışıklı turisti ikinci. Gerçi onun için azarımı taaa tanımadım adamı öptüğümde yemiştim. Kendini bir bok sandığı aklıma gelince dosdoğru anlattım. Uzun var ki o ilk öpücüğümdü ve adamı tutup ben öpmüştüm. Sonra Cerrahpaşalı vardı karşılıklı ilgiydi, gerçi Uzun çıkınca o tarih oldu. Son olarak da benim doktor kuzenin bir arkadaşı vardı. Liseden beri hoşlanırdım ondan. Zavallıyı beş yıllık sevgilisi terk edince yıkılmıştı çocuk. Son senesi, tus falan ya morali düzelsin diye. Tamam bu kulağa cidden kötü geliyor ama bunda ben masumum o öptü. Kuzenim duysa yemin ediyorum masaya yatırır neşteri şah damarıma doğru değdirir.  Düşündüm de ben hep sevgilim olmayan adamları öpmüşüm. İnsanlar sevgili oluyorlar sonra öpüşüyorlar. Ben hep önce öpüşmüşüm, sonra sevgili olmamışım. Zaten ben neyi düzgün yaptım ki. Bebek dediğin erken doğar ben geç doğmuşum. O zamandan belliymiş bendeki terslik. Yoksa insanlar sevgili diye insan bulurken ben orangutan bulmazdım. 

39 yorum:

  1. Benim eski zamanların gerizekalısı da kendisinden önce iki sevgilim olduğu halde ilk defa kendisiyle öpüştüğüm için nasıl havalara girmişti anlatamam. Gören de daha lisedeyken bekaretimi aldı bununla övünüyor sanacak. Adam gibi bile öpüşme yoktu aramızda temas ediyordu dudaklar sadece ama ooo çok büyük olay çünkü Cha'nın ilk öpücüğü :)
    Hayır bu gurur neden ben onu anlamiyorum. İlk olsa ne olmasa ne sen sürekliliği koru o zaman övünürsün dimi ama.
    Yalnız Ladyyy sen de az değilmişsin he :D Tamam benim de kaçamaklarım oldu da senin daha fazlaymış kimse dur demedi mi sana ahahaha. Ben bir iddia için birini bir de tatilde birini öptüm diye bir dayak yemedigim kalmisti ahahahaha. Hoş, nacizane listeme birkaç ay önce isteğim dışı biri daha girdi ama neyse onu hatırlamıyorum o sayılmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsinde hamur aynı sanırım. Ben ona demiyorum ama ilk öptüğün ben olsaydım vs. ya da birinin ilk öpücüğü diye göbek atmıyorum. hahah Cha gel bundan sonra öptüğümüz her adama ilk öpücüğümdü diye ağlanalım belki kıymetimizi bilirler D:
      bende yazarken az zilli değilmişsin dedim ama toplasan beş adam. hahaha annem bilmiyor yoksa o dur demez kırmızı ışık niyetine terlik atardı. anneme göre flört edebilirsin bu eğlenceli olur ama öpüşmek elleşmek yok :D Abinden mi yoksa :D iyi ki abim yok sanırım. Onu hatırlıyorum ama o daha çok senden faydalanmaydı sayılmaz.

      Not: sidikli`nin bana söylemeyi en sevdiği iki şeyden biri sürtük birincisi tabi ki şişko :D

      Sil
    2. Sevgilim olsa, aslında söylenebilir. Zaten iddia olayı Emre'yle bitirdiğimizin biraz sonrasında oldu diye olay olmuştu. Yalnız şimdi hatırladım benim de kişi sayısı beş... Olmadı var saydığım flört dönemimizde öpmüştü beni... Tamam aynıymışız Lady ahahahaha. Bir de saf saf ortada dolanıyoruz sanıyorlar ahh ah. Yok ya abim görse çıldırırdı. Şuan daha yeni çıkan abilik damarı o zamandan patlak verirdi hatta. Benim manevi abilerim dövmekten beter etti hep :)
      Mine de çok seviyor bana sürtük demeyi. Hatta vay orospuuu dediği bile çoktur -şuan sesi kulağıma geldi ahahahaha

      dipnot: Ben ne zaman eve dönüyor olsam otobüs, metrobüs, vapur ya da takside bloga baksam sen yeni yazı yayınlamış oluyorsun. Giderken hiç denk gelmiyor ama hep eve dönerken ahahahaha

      Sil
    3. Turisti Sidikli ile girdiğim bir iddia sonunda öptüm bende :D Emre ve seni hakikaten düşünemiyorum ya. Batu olsa neyse de Amre biraz sert gibi geliyor bana hep :D saf saf ortalıkta dolanmak pek benlik değil. arada içime şeytan kaçıyor :D Bende manevi abi bile yok anasını satayım :D
      Sürtük kaşar bunlar sevgi sözcükleri :D NilKuşu Sarı Hostes ve Sidikli ile çok kullanıyoruz. Birisi duysa sancak cidden diyoruz ama hakikaten bu sevgiden ve yakınlıktan sebep :D Arada mantığa ters geliyor kendinizi aşağılıyorsunuz desem de demeden duramıyorum ki :D

      Dipe cevap: senin kız başına bu saatte ne işin var dışarda, derdim de demezler mi sen sanki yapmıyor musun? ya akşam üzeri genelde Jokerle görüştüğümden gidişine yetişemiyorum. Gelincede zaten çocuklarda yok evde yemek ye annemle ilgilen derken annemin dizisi sarınca kaçabiliyorum. Gündüzde yazmak neden bilmem zor geliyor. sen haber ver ben bekletip öyle yayınlarım söz. yeter ki iste sen :D

      Sil
    4. Dövmekten beter ettiler derken çok ciddiyim. Hem emin ol Batu da fazlasıyla sert ve korumacı olabiliyor. Olay günü benim yaptığım şey fark edilince Emre'nin kolumu bir sıkmışlığı var nasıl acıdı anlatamam. O zamanlar kilo da almamışım tabi çırpı gibi kollarım var biraz daha zorlasa çıt diye kırılırdı ahahahahaha. En büyük kavgamız da o gün olmuştu zaten fikir çatışması o beni "kardeş" olarak görmeye başladığında başladı. Sonra önünü alamadık anlaşamayan bir çift olduk çıktık :D
      Alakasız biri söylemediği sürece aldırış etmiyorum ben. Ama eski ev arkadaşım diyince o kızı dovmemek için zor durmuştum :D

      Havalar soğudu ama daha zor çıkarım ben gece gece :D metrobus bile kalabalık değildi ısınamadım dondum ahahahahaha. Yok yok dönüşlerimde yazmış olman işime geliyor telefonla ilgilenebiliyorum. Es kaza evden çıkmadan önce baksam ya da bir şey yayınlasam telefonla ilgilendiğim için dikkat çekiyorum iyi olmuyor. Yolda iyi zaman geçiyor ama ahahahahah

      Sil
    5. Batu ile Emreyi tek paket yapıp sana doğum günü hediyesi olarak vermek istiyorum :D
      Şu sıra annemin gözü üstümde olduğu için çok kaçamayan ben seni kıskandım :D Şu sıra bende sabahın köründe kalkıp hazır kalkmışken blog okuyup öğle uykusuna yatmak gibi bir alışkanlık edindim :D

      Sil
  2. Annem kıyamam sana ya... Bu erkekler hep kızın ilki olmak ister ya neyse çok takma yaaaa..
    Birde şey şu kedi meselesi için bir gelişme var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dertleri ne acaba ne fark eder ki
      ya veteriner arkadaşım vardı ona sordum üç köpeğim var ikisine annem bakıyor daha fazla hayvan sahiplenemem dedi. Birinin kesidi vardı onun kedide doğurmuş bana dedi ver. Diğerleri almak istemedi ama arkadaşlarımıza sorarız dediler. haber çıkarsa ileteceğim sana.

      Sil
    2. Çok sağol bu kadar sorup soruşturman bile benim için yeterli çok teşekkür ederim sana yüreği büyük insan :))

      Sil
    3. deme öyle haber gelse bir daha güzel olacak :D

      Sil
  3. ay sorma yemedıklerı halt kalmaz, hatunlar ılklerı olsun isterler. Tabı o gunlere gelene kadar ne kızlarla ne işler yaparlar da iş sevgililiğe gelince.. peheey bende dedektıflık yapıyordum bı ara sımdı dusununce ' benımkı daha once kımlerle gezdi etti' diye ağlayasım gelıyo. hıc dusunmuyorum artık :)) nasıl bır kafa yapısı anlamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben jokerin geçmişine bulaşmam bulaşırsam işin içinden çıkamam. Hayır bilsen bu nasıl rahat bir adam bu adamdan mı çıkıyor bu laflar dersin.

      Sil
  4. Geçmişi kurcalamak mı? o konuda üstüme yok. Ne zaman yapmasam pişman oldum diyebilirim. Güvenmeme olayı değil, bu yapılmalı bence, fazla paranoyaklaşmadan tabi :D
    Sevgililik olayını bilemem ama öpüşmenin duygulu bir şey olduğunu düşünüyorum. Önemli olan kalbe dokunması bence. Jokere gelince egosu tavan yapmış da neyse bu söylediklerinin sana zararı olmaz umarım, iyi olmuş ona da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende önemkli ve duygusal görürüm ama içimde bir şeytan var arada bir gıdıklanıyor aman ne olur diyor. O şeytan fazla edepsiz ona uyunca sonuç bu. liste hakikaten kabarık ama ne zararı olcak. o değil mi birlikte olduğu bir kız varken beni zorla öpen. O değil mi bana benden iyisini bulamazsın diyen. hıh kıçımı yesin o

      Sil
    2. hahahah :D hoş kızsın vesselam, yesin tabi :D Terbiye etmek lazım o şeytanı, başına iş açmasın sonra Lady'im ^-^ Erkeklerin aptal beyin yapısı işte her haltı yemeyecekler onlar da. Nasıl bulmak istiyorsan öyle olacaksın, az bile yapmışsın sen ona.

      Sil
    3. Eşitlikten yanayım o yaparsa bende yaparım,, o yapmışssa bende yapmış olmalıyım :D

      Sil
  5. Jokerde bir öyle bir böyle şu çocuğu çözemedim bir türlü. Adam niye bu kadar takmış senin ilkin olmana? Egosu için desem bu kadar basit olmamalı. Koskoca joker la o :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anasını arayıp bu çocuğun kullanma kılavuzu çıkmadı paketten rica etsem teknik destek verir misiniz diye ricada bulunacağım.

      Sil
  6. kendimi gördüm resmen yazıyı okuyunca :D ama bıraktım artık sevgililerimin eskilerini deşmeyi fazla paranoyaklaşıyorum hem de acaba onunla naptı bana dediğini ona da dedi mi ona nasıl dokundue ondan ayrıldıysa biz de ayrılırız gibi uzuuun bi liste çıkıyor resmen ortaya.
    ben biriyle sadece öpüşmeyle de bırakmamıştım daha da ilerlemişti muhabbet, hem de en yakın arkadaşımdı. ha sonra o çocuğu sevgilim yaptım o ayrı. daha sonra tekmeyi yedim o daha ayrı :D
    http://uyusukpollyanna.blogspot.com.tr/ bize de bekleriz efenim ( araya reklamı da sıkıştırdığıma göre kaçabilirim sanırım buralardan )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bildiğin sapık takipçi. Sebebi sadece adamdan hoşlanıyorum ya ne haltlar karıştırmış bakıyorum. Of bunu bir de tanışıp ondan hoşlandığıma karar verdiğim il an yapıyorum. Joker`i öncesinde tanıdığım az çok bildiğim için detaya girmek istemiyorum. O detaylar beni boğar yoksa.
      benimkiler hep toplum içinde öpüşmeden ileri gitmeyenlerdi. daha zararsız. Tabi tanımadığım adamları öptüğüm gerçeği bile zararsız. :D

      Sil
  7. Erkeek egosu denen bir şey var ya işte onun canlı şahidi olmuşsun :/ Ayrıca biz onların geçmişini kurcalamıyoruz başka şeylere bakarken taaaak onlar geliyor karşımıza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaa tabi ya kesinlikle öyle :D zaten aldığı öss sınavı sonucu da öyle pat diye insanın karşısına çıkar :D Bu kız halden anlıyor.

      Sil
    2. Hahaahha öss sonucu çıkmaz evet o olmadı ama olsun yani, o kadar araştırma da hakkımız :D

      Sil
  8. Ohooo, ben yokken neler neler olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cezalısın sen! Nerdesin şu saate kadar!

      Sil
    2. öpüşmekten fazlasını yapmakla meşguldüm :)

      Sil
    3. Pisliksin :D (Cevap vermekten kaçındığım her cümlenin tepkisi :D )

      Sil
    4. biraz öyleyim evet :)

      Sil
  9. Benim de sevgili olmadığım halde öpüştüğüm insanlar var :')
    Öpüştün diye sevgili olacaksın diye bir kural yok bence öpüşme anlık bir çekimden dolayı oluşuyor.
    Ayrıca senden daha iyisini buldum diyerek de iyi yapmışsın, biraz havası sönsün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimyayı denemek lazım :D
      Pislik işte oh olsun ona. :D

      Sil
  10. Allah seni yaaaa çok komiksin diyom ben sana hep ne alemsin ya valla ama senin gibisi de yok işte valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya deme öyle şımarıyorum bak. Liste kabarık diye böyle diyorsun biliyorum :D

      Sil
  11. ya ahahaha kıyamam :* senin de sevgilin olmamış ama özgeçmiş baya sağlam :D bu ara ben de internetten birkaç kez konuştuğum sadece iki fotoğrafını gördüğüm cerrahpaşalı bir çocuğa tutuldum galiba. Ya doğru düzgün tanımıyorum bile ama o kadar etkilendim ki heriften. Aklımdan çıkmıyor günlerdir. herifin de internette sadece twitter ve linkedin profili var. stalker moody pert yani.
    çocuğa ağzının payını vermişsin bence çok iyi olmuş. ben böyle şeyler söyleyebilmeyi çok isterdim ama hiiiiç beceremem. çok kendini beğenmişmiş o da. Sevgilisi varken öpmüş ya ona izin verdin diye yüz bulmuş olabilir belki biraz. ben tam bilmiyorum tabi devamlı okuyamadığım için. aferin kız iyi yapmışsın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sigara karşıtı olsam da Cerrahpaşalı sanırım çok seksi sigara içiyor diye aşık olmuştum :D
      o atılan twitlerin sonuna kadar gitmediysen olmaz.Düzgün yapıp işi tek tek okumak lazım.
      arada bir aklım çalışma belirtisi gösteriyor.

      Sil
  12. Yok tweetlerin hepsini okumadım ama twitterda paylaştığı fotoğrafların hepsine baktım :D
    Yahu seksi sigara içiyor diye aşık olmak nedir :) Güldürdün ya lady allah da seni güldürsün ! Benim için çok itici bir olay erkeğin sigara içmesi, dayanamam kokusuna :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden öyle diyorsun bende itici diyordum ama adam bu işi çok seksi yapıyordu. :D

      Sil
  13. Ne kadar komiksiniz :)
    Jokerde olan durum her erkekte var götleri çabuk kalkıyor :) hepsi bir tuhaf şu erkeklerin ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini begenmis ya. Kendilerini nimetten saniyor bunlar bak cidden :D

      Sil
    2. Nimet mi töbe bismillah:) hahaha

      Sil