31 Aralık 2015 Perşembe

bir baraj yapsalar önüme


Sıkılıyorum, bu işler çok basit derken belamı verdi yukarıdaki. O kadar çok işim vardı ki masamdan kalkıp işemeye gidemedim. Bir de üstüne sınavlarım vardı. İzin isteyebilmek için, işinin bitmesi gerekiyor. Bende mecbur onlara on birlere kadar çalışmak zorunda kaldım. Sınavlarım bari iyi geçseydi ama onlarında durumu parlak değil. Bir günde üç sınav olunca bende oooo piti piti yapıp çalıştım. Tüm bu arada zaman bulup hayatımda sevdiğim dört adama da atkı ördüm, hatta kazak ördüm demek istedim ama vaktim olmadı. Yoksa Derya Baykal`a örnek veriyorum. Bende gidip birbirinin aynısı atkı aldım. Dahi`ye kargoladım, Uyuz`a zahmet edip gelirsen veririm dedim, babama yeni yılı bekleyemeden alır almaz verdim. Ya bazen düşünüyorum babamı neden bu kadar çok seviyorum anlamıyorum. Herkes baba sever ama sanki ben onu herkesin babasının sevmesinden daha bir başka seviyorum. Bütün akşam atkısıyla oturdu, dizine yatırıp çok yoruluyor benim kızım diye sevip, saçlarımı okşadı. Böyle bir babam varken beni istediğiniz kadar çocuksu şımarıklıklarla suçlayın umurumda olmaz. Adam büyüme diyor, bende söz dinliyorum işte. Joker`e de dün verdim. Sanırım bu hediye olaylarında anlaşma yapılması, biri alınca diğerininde alması gerekiyormuş. Saçmalık. Lan ben canım istediği zaman hep alıyorum. İlla özel gün ve karşılık saçma. Ama ayıp olurmuş karşı taraf almazsa. Almasın ne olcak, ben almak istedim aldım. Kredi kartım Uyuz için aldığım gömlek ve kazak taksitleriyle dolu. Özel günleri beklemek bana mecburen aldım al idaret et işte demek gibi geliyor. E şimdi niye adın o zaman diyeceksiniz, yen yılda herkesin yeni bir şeyi olmalı gibi minnak bir olayım var. O yüzden hep alırım. Annem zaten sağ olsun bütün kız arkadaşlarıma kırmızı iç çamaşırı alır. Annemin takıntısı da bu. Şimdiye kadar aldığı donlarla pazarda tezgah açardım ben. Joker`in alıp almaması yani zerre umurumda değildi ama o öyle bir şey yaptı ki tüm korkularım tekrar gün yüzüne çıktı. Bana bir seri masal kitabı almış. Uyuyan Güzel`inden Pinokyo`suna kadar hepsi var. Böyle çok güzel çizimleri var ve hepsinin sonu benim bildiğim, bir zamanlar sıkıcı bulduğum sonradan bu sona razı olduğum "Sonsuza kadar mutlu yaşadılar" diye bitiyor. Ya o kadar sevdim ki hediyemi, sırf bunu düşündüğü için ona olan sevgimi daha çok hissediyorum. Ne var bunda demeyin, gerçek hayat kötü son getirir. Onu bu kadar çok sevmek, alışmak, aşık olmak istemiyorum. Bir gün bittiğinde ya da o gittiğinde acı çeken ben olacağımı bildiğim için istemiyorum. Sırf siz sevmeyin diye hep yaptığı öküzlükleri anlatayım istiyorum. Ama o her defasında muhteşem bir şeyle karşıma çıkıyor. Basit olabilir belki ama bu beni daha çok mutlu ediyor. Beni anlıyor, neyle beni mutlu edecek bilmesi çok hoşuma gidiyor. Sanırım .ok normal değilim. Düşünüyorum adamın aldığı hediyeleri kaktüs, masal kitabı, saçımı kalemle topladığım için rengarenk kurşun kalemler, arabada benim için bulundurduğu nutella kavanozu, cüzdanında benim için taşımaya başladığı yara bandı ne bileyim daha bir sürü küçük detay. O böyle yaptıkça da kendime engel olamıyorum. Yeni yılda ailesinin yanına gitti ve ilk defa gitmese keşke dedim. Gitmese herkesi satıp onunla geçirmek isterdim. Zaten bizim tayfa sağ olsun dağın başına gidiyoruz. Bu karda mahsur kalırsak bunlar ilk beni kurda kuşa yem ederler. İnşallah kurdun miğdesini bozarım. O yapacakları kestane de bizimkilerin

23 yorum:

  1. Mutlu yıllar Lady'im... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Küçük ama önemli ayrıntılar, ne kadar kötüyse o kadar da iyi bu çocuk sanırım :D
    Mutlu yıllaaar ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanada :D
      Evet öyle. Bilmiyorum hani aşık insan hep iyi görür ya ben hiç öyle olamadım. Ne aşıkken ne evlatken. Anne babanda olsan insan olduğunu unutma diyorum hep.

      Sil
  3. :) Okunası güzel bir yazıydı... Bu yazıyı okurken, "uyuz"un erkek arkadaşın olduğunu düşündüm ama, sağ taraftaki "kim kimdir" bölümünü okuyunca gerçeği öğrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha kardeşim kendileri :D Teşekkürler ayrıca :D

      Sil
  4. Ahh Lady'im!
    Babam bana da büyüme diyor.Ama bence senin babanı başka sevmenin sebebi,babanın o atkıyla bütün gece oturmasında yatıyor.Karşılıklı yani.
    Jokeri sevmedim,gıcık oldum felan ama bütün öküzlerde var bu.Yani hepsi öküz.Ama işte böyle o kadar güzel şeyler yapıyorlar ki eriyoruz hemen.Yaptığı o kadar güzel bir şey ki.Ve bence bir gün acı çekmemek için bile onu daha fazla sevmemeye çalışman aslında senin onu ne kadar da çok sevdiğini gösteriyor.Ben acısını,tatlısını düşünme birlikte olduğunuz anların tadını çıkar.Acı çekeceğin gün geldiğin de önce böyle olacağını biliyordum zaten diyeceksin ama sonra keşke bunu düşüneceğime daha çok yanında olsaydım,onu sevdiğimi daha çok söyleseydim diyeceksin :)
    Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum sanırım. Cidden harika bir baba hatta mükemmel ama sadece benim için.
      Ya hakkını yiyemem bu tip bir sürü güzel hareketi var ama her defasında sinirlendirdiğinde kalbimi kırdığında yazıyorum. Sanki siz severseniz onun tarafını tutarsınız diye korkuyorum. Huysuzum çekilmezim biliyorum ve benden çok onu sevin istemiyorum. Bütün bunları da bir gün bitecek zaten burda rahata küfrederken destek ekibim olsun diye yapıyorum resmen. Haklısın bundan sonra tüm paranoyama son vereceğim kesin kararlıyım :D

      Sil
  5. ha haaa bu gece sokağa çıkıp geçenlere kırmızı don dağıt o zaman ha haaa deliiii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa verdiklerimizi ilk geri istemem lazım :D

      Sil
  6. Annen tam benlikmiş, bir kıza hediye alınacaksa aklıma gelen ilk durum ve uygularım da genelde :D
    Jokeri çok sevmemen imkansız gibi, ne kadar kötü yönlerini düşünmeye çalışsan boş bence, adam aranılan öküz bildigin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf evet o bu kadar iyi olduğunda tutamıyorum kendimi seviyorum işte.

      Sil
  7. Senin yerinde kim olsa aşık olmuştu çoktan. Bu her sevgilisine karşı böyle düşünceli miydi? Çok ilginç. Türünün son örneği falan olabilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ama kesin öyledir. Ay eski sevgili dedikçe uzun bacaklı cadısıyla iç çamaşırı seçtikleri aklıma geliyor. Victoria bir de. Lütfen beni iç çamaşırımı seçecek kadar düşünmesin.

      Sil
  8. Aşktan kaçma işini bu kadar düşünme bak kendine zarar verirsin. Olacağı varsa ondan kaçman mümkün değil ki. Anca olacak şeylerden kaçmış olursun o kadar. Seviyorsan o da seviyor ki yanında ve olur da olası bir ayrılığa giderseniz sen kadar o üzülür hatta belki de sen ayrılacaksın ve onu arkanda perişan bırakacaksın ne malum. Bence kendini engelleme, sal gitsin ve şu anın tadını çıkar yoksa sen üzüleceksin "keşke engellemeseydim kendimi" diyeceksin falan.
    Ve hediye konusunda haklısın. O içten gelen bir durum. Sen birine bir şey hediye ederken "acaba o bana ne alır" demezsin ki. Hayır öyle diyecek olsan bir başkasına bir şey almak yerine direkt kendine bir şey alırsın olur biter. O kadar karşılığa hiç gerek yok bence de. İçinden ne geliyorsa o, bir beklenti olmadan her şey çok daha güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veriyorum baltalıyorum her şeyi.En başından beri diyorsun ama yapamıyorum. Düşünüyorum herkese hayata karşı bile akışına bırakırken ona niye yapamıyorum. Cha ben onu çok sevmekten korkuyorum.

      Sil
    2. Sen ne kadar korksan da olacağı varsa olacak o. Sevmicem ben demekle olsa ohooo. Alışık olmadığın bir durum olduğu için bu kadar reddediyorsun bence. Joker'den sonra karşına çıkacak kişide bunları yaşamazsın gibi hisseyorum ya da Joker'e daha da alıştıktan, ona tam anlamıyla güvenmeye başladıktan sonra her şey asıl seyrine girecektir

      Sil
    3. etrafıma bakıyorum herkeste bir sorun var. Sonra diyorum etraftaki sorundan sana ne. Hayır anne babamın cidden mükemmel bir ilişkisi var. Desem ki etkilendim psikolojim bozuk o da yok ki

      Sil
    4. O mükemmelliğe ulaşmak istiyorsundur belki. Bu da bilinç altının yaptığı bir şey ne de olsa

      Sil
  9. Sen de mi romantik komedilerle büyüyen, gerçekte mutlu olursam mutlaka sonundan bi acı çıkacak diye içi rahat edemeyenlerdensin be Lady Witch.. Olma öyle, olmayalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde değil. Keşke cidden romantik komedi olsada mutlu sonu görsem :D

      Sil
  10. Of of of of bu yazı aşırı aşk içeriyor ve bu Joker'i gözüm tutmaya başladı.
    Bu arada ben de bir yerde bir şey görüyorum ve aaa bu hediy bu kişi için gel beni al diyor diyip ona hediye alırım ve karşı taraf sevinicegine bana niye aldın diye sitem etmesi yok mu????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli. İnsan böyle sebepsiz hediye alınca seviniyor. Ben genelde bokunu çıkarıyorum aileme karşı ama ne yapayım mutlu oluyor alanda verende.
      Babam`ın fix lafı ne gerek vardı. Beni çileden çıkarıyor.

      Sil