5 Ağustos 2019 Pazartesi

Türkiye kültür ateşesiyim ya ben



Terk edilince kuzu kuzu düştün buralara derseniz hakkınız var derim ama ayıp olur. Kibarlığı elden bırakmayın derim. İki aydır ben Joker`siz hayatta kalmaya çalışıyorum. Dışarıdan bakan anlamıyor. İki hafta Joker ona buna ayrıldık diyene kadar ağzımı açmadım. Sonra zır telefon “Lady ayrılmışsınız doğru mu?” Lan sana Joker demiş tabi doğru. Niye söylememişim bıdı bıdı. Kuralları varmış. Ayrıldıktan sonra kendimi dışarı atıp hikayeler paylaşmam, götümü başımı açıp bak bu taş kızı kaybettin mesajı veren fotoğraf paylaşmalar, fon müziği imalı olan videolar ve tabi ki gurubum kadın erkek karışık olmalı. Erkekleri de onun tanımaması gerekiyormuş. Bir falcı randevusu şart adam dönecek mi bilmemiz lazım. Tabi tanıdıklarla kızın talibi çok mesajları iletilmeliymiş. Bir süre sonra çok üzgün özledi seni ama bak bir çocuk var iyi düzgün biri elini çabuk tut döneceksen dön diyecek dostlarım araya girmeliymiş. Benim yaptığım ise iş ev iş ev. Kimseye söyleyemedim çünkü ben kabul edemedim. Buraya ayrılık sonrası milletin dizdiği benim uyguladığım kadın taktiklerini yazıp dergi gibi prim yapmak isterdim ama hepsi yalan oldu. Uslu uslu aramasını bekledim ettim ama ayrılmışsınız diye arayan telefonlar Joker`i onla gördüm bunla gördüme döndü. Arkadaşı dedim, olur dedim işime evime gittim. Kocası tarafından boynuz yiyen ama erim yapmaz beni seviyor diyen kadın gibi inkar ve büyük bir inanış içinde bekledim. Sonra zır telefon Joker`i biriyle öpüşürken gördüm. Ona bile inanmadım be. Trump`ın seçildiğine inanamayan Hillary Clinton oldum bir anda. O kadar inanmadım ki fotoğraf istedim. Kendimi bu hala düşürdüm. Hayatımda ilk defa biri için anneme sarılıp hüngür hüngür ağladım. Joker için döktüğüm son göz yaşımdı, beni cidden terk etmiş. Üzüldüm. Pişman oldum tüm davranışlarım için. Onu dışladığım, duygularımdan bahsetmediğim için ama lan siz erkekler değil misiniz duygu konuşmaktan bıkan. Hani bizim dırdırımız bitseydi? Sana seni seviyorum bile dedim ki bu uzaylıların dünyaya barış getirmesi gibi bir şey. Korkuyorum işte ben ilişkinin sonraki adımlarını atmaktan. Ayrılık adımı bile takip edemiyorum ben. Etsem çoktan dönermişsin bana. Bir arasaydın be. Bende şeytan dilemezdim. Pijama koltuk takılırdım. Salağım ben baya zaten. Olmasam ağzıma gram alkol sürmeden dün akşam elin İtalya`nını öpmezdim. Kız kıza doğum günü kutlamaya çıkıp bize katılan turistlerden biriyle öpüştüm. Niye neden yaptığım açıkça ortada ama onu öperken intikam değil ya dedim kendime. İki soda içip çiseleyen yağmurda dans edip İtalyanı öptüm. İşin kötü tarafı aldatılmıştan çok aldatmış hissediyorum. Ama yalan da yok yakışıklı, centilmen çocuktu, sefam olsun. Elin kızlarını öperken Joker düşünseydi benim ne yılan olduğumu. 

27 yorum:

  1. hım annatmışsın taam. yarın okuyayım. iyi geceler. neler karıştırdın bakalım hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel uykular 😊 en azından bu gece için kaçırmadım 😊

      Sil
  2. yapma kendine zaman tanı , ilişki bitince başka ilişkilere yelken açma ama ondan önemlisi kendinde hata aramayı bırak en öncelikli ivdei halledilmesi gereken iş bu neden mi, karşındaki seviyor olsaydı seni değiştirmekte ısrar etmek yerine bu duruma uyan bir ortak yol bulmuş olurdunuz ama belli ki o zaten gitmişti sen sonradan haberdar olmuşsun kendinde suç arama kendini suçlama , elbette ağla çok doğal sevmişsin sevginin acısına ağlar insan ağlamalı ama zaman geçiyor çok da hızlı geçiyor içindeyken öyle değil biliyorum her defasında çok sevmiş aldatılmış saçma sapan ayrılınmış birisi olarak konuşuyorum zaman geçiyor sonra anılar kalıyor bırak gittiği yerde kalsın kendini toparla bir hobi edin , bir kursa yazıl yeni arkadaş ortamı edin değişiklik kat hayatına bak nasıl da hızlanacak zaman ama şu ara sana ilgi gösterenleri daha bir ince ele sık doku sevgiyle kal sevmek sonu ne olursa olsun güzel bir yolculuk hep sev sevil inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya salak gibi onu özlüyorum ve kendime deli gibi kızıyorum:( çok reklesif bir hareketti ama başka birini karıştırmamalıydım kendime saygısızlık ettim gibi hissedip duruyorum.

      Sil
  3. Hani sevgilimiz varken kız arkadaşlarla görüşemeyiz, ilişki bitene kadar :)) İşte ondan olmuş seninki :)
    Kendini üzme, üzdürme ve ayrılık sürecini nasıl rahatlayacaksan öyle yaşa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya aynı tayfa ile o varkende başbaşa çıkardım sadece elin adamları ile öoüşmüyordum 😬

      Sil
  4. ay hadi biraz zaman lazım sana, üzüldüm ama bak demekki joker uygun değilmiş, yoksa bitmezdi ilişkiniz. belki de iyi olmuştur. nasıl olsa atlatacaksın yaa. italyan da aman olur öyle şeyler. düşünme :) geçecek işteee ne olursa olsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya neden Deep ya neden nasıl bu hale geldik biz. Ben hala saşak gibi onu seviyorum. Çok kzıgın ve kırgınım

      Sil
  5. Deep’in yorumuna katılıyorum, sana zaman lazım bence de. Zamanla daha iyi hissedeceğine eminim. Senin gibi taktik uygulamayan, içinden geldiği gibi davranan, doğal ve en önemlisi onu bu kadar seven birini kaybetmiş bence kendisi üzülmeli sen değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimden keşke milleti öpmek gelmeseymiş. Çocuğun anasını babasını tanımak istemiyorum diye ayrılmak ne ya ne biçim sebep 😔

      Sil
  6. Ya o bahsedilen tiplere girmek bana doğru gelmiyor. Onca yıllık ilişkiniz vardı sen onun o da senin çevreni gayet tabi tanıyor kim bir anda erkke toplayacak da "bak bunu kaçırdın" diyerek pozlar verecek de ohooo. Kişi kendine olan saygısını yitirir be öyle. Ayrıldıysa ayrıldı kabul etmek zor oluyor ama bir zaman sonra illa dank ediyor insana bir şekilde. Bak mesela bana Fatih biriyle birlikte yaşamaya başlamış gibi bir şeyler kulağıma gelmeye başladı dinlemiyor gibi davranıyorum önemsemiyor gibi yapıyorum ama koydu mu? Çok fena! Buna karşı ne yaptım? Kendimden beklemediğim bir şeydi belki ama pişmanlık duymadığım bir şey. Bırak ya dediğin gibi sefan olsun. Biri gelir biri gider üstüne durmaya cidden hiç gerek yok bunların

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CHA kalbimi oydu ya. Senin gibi bir şey duysam bilmiyorum ne yapardım. Ben cidden beni arar sorar sandım istedim de. Kızgınlığı geçince geri gelir özler dedim. Salağım ben ya net salak.

      Sil
    2. Yok öyle bir şey ne arıyorlar ne soruyorlar. Başta bir ihtimal düşünüyorlarsa düşünüyorlar onda da hep bir bahane. Sözde bizi düşünüyorlar ama tamamen kendi bencillikleri başka bir şey değil. İlişkimiz bittikten 2 ay sonra gibi kısa bir süre sonra öğrensem suanki kadar sakin karşılamazdım muhtemelen ben de ama şuan ne yaparsa yapsın diyebiliyorum. Psikolojimi bozup beni altüst etmek dışında bir şey yapmadı çünkü bu çocuk. Sen de kendine biraz zaman ver şu sürede kafa dağıtacak bir şeyler bul yeter sonrası çorap söküğü gibi geliyor zaten :)

      Sil
    3. Kendime biraz fazla zaman verdim sanırım

      Sil
  7. yok anacım yok güvenecek erkek yok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize o kitaplarda anlatılanlardan kalmadı bence

      Sil
  8. Merhaba bloğunuzu takip ettim sizi de bloğuma beklerim teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. İçten yazınız için teşekkürler.Kefile okudum :) .İzlemedeyim sizi.

    YanıtlaSil
  10. Zevkle ilgilendiğim bir konu üzerine güzel bir blogunuz var takibe aldım.Sizi de beklerim. https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Merhaba.Oldukça kaliteli bir blogunuz var sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Biraz kendimle fazla başbaşayız kaldım ama döndüm özledim sizleri

      Sil