2 Ocak 2016 Cumartesi

idin tasmasını azıcık gevşettim


Herkes yeni yıldan bir şeyler istedi. Bende Noel baba belki geçte olsa uğrar diye bir şeyler düşünmek istedim. Sonra fark ettim ki ben genelde Noel Baba`dan değil kendimden bir şeyler bekliyorum. Tabi Noel Baba da duruma el atarsa çok hoş olur. Sonuçta her isteği onun omuzlarına da yüklemedim, insaflı davrandım. Bir çiçek almak istiyorum. Şöyle açanından ve bakmayı becerebilmek istiyorum. Kurumasın istiyorum. Kendime bir şemsiye almak istiyorum ve bu kez kırmayı başarmadan bir ay kadar kullansam kafi. Örgü örmeyi öğrenmem lazım. Bir arkadaşıma söz verdim ve aradan tam iki yıl geçti. O atkı iyi ya da kötü bitmeli. Otobüs arkalarında koşmaya bir son vermeliyim. Azıcık dakik olsam kaçırmasam falan şahane olur. Hani sürekli düşüyorum ya düşmemek gibi şeyler istemiyorum. Sadece düşünce bende prenses gibi görünmek istiyorum. Hayır her seferinde yeri öpmek, çimen yemek ya da totoyu halka sergilemek zorunda mıyım? Onu anlatmadım dimi? Geçen gün üst geçitte ere kapaklandım. İşin kötü tarafı etekli olmam ve arkamdakilerin popomu inceleme fırsatı bulması. Tersten okuyabilmek istiyorum. Yani “kendinleşme” kelimesini “emşelnidnek” olarak okuyabilmeliyim. Sanırım bu kelimeyi az önce Türk diline de ben kattım. Hayalini kurduğum bir vakıf olayı var. Böyle sadece isim yapan değil gerçekten bir şeyler yapan bir vakıf. Onun için küçük küçük adımlarımı atmak istiyorum. Çünkü ancak şimdi başlarsam planlar uygun giderse 22 yıla hayallerime kavuşmuş olacağım. Kendime pembe bir kazak falan almak istiyorum. Pembe nefretim ne kadar büyükse hiç pembe bir şeyim olmadığını fark ettim. Manyak mısın sen diyeceksin ama Sidikli`nin o Gevşek sevgilisinden de kurtulmayı planlıyorum. Gerçi bunu aklına gelirde okursa ağzıma ne muamelesi yapacağını az çok tahmin edersiniz. Son olarak tüm korkularımdan kurtulmayı planlıyorum. Örümcek fobimden değil ama. Daha çok güvensizlik problemimden. Böylece eski ben olur, düşünmeden isteklerime göre yaşarım. Yani Freud`un şu id`in biraz daha serbest bırakmayı planlıyorum. 

15 yorum:

  1. Düşünmeden isteklerine göre yaşamak bana biraz yabancı bir kavram :D Leon'un çiçeği gibi bir çiçeğe ne dersin? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır benimki renkli bir şeyler olmalı. Mavi falan açan bir şeyler :D
      Bence abartıyoruz isteğe göre yaşamayı. Denemek zor geliyor

      Sil
  2. Umarım bütün isteklerine ulaşırsın canısı.Ama bu kelimeleri tersten okuma işini anlayamadım ben niye istiyorsun kız onu :D
    Örgü örmeyi de gel ben öğreteyim istersen sana :D
    Bak aklıma geldi he güzel fikir arkadaşıma güzel bir doğum günü hediye kutusu hazırlamak istiyorduk kazakta örüp koyarım ya da atkı ay çok hoş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bende minicik bir gariplik var. Ama deli falan demek yok. kelimeleri istemsiz tersten yazıyorum bazen heceleri. Şöyle ki kitap yazacağıma tapki falan. bu yüzden buraya girdiğim her yazıda bir sürü altı çizik oluyor. Düzeltiyorum tabi. Çok sık olmasa da bazen bu durum artıyor. Ama okuyamıyorum. Bende düşündüm ki neden bir mutant gibi bunu saklayayım. Bozukluk evet sende umursama gizleme hatta tersten okumayıda becer :D
      Emin misin annem denedi o bile beceremedi D

      Sil
  3. Ya çok soğuk her yer ve evet 2016 geldi! :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de istiyorum bunları ya. Bugün daha merdivenden çıkarken yüzüstü düştüm çenemi basamağa geçirmeme an kalmıştı bir adam tuttu kolumdan kurtardı beni. Örgü de istiyorum ama hiç bilmiyor sayılmam sadece sürekli yapabiliyor olmak istiyorum. O ilmekler bende şans eseri tutuyor çünkü yoksa arada boş geçmesi mantıklı değil hiç. Şüpheci yaklaşımımla ben artık barıştım o beni koruyor insanların birçok planından gibi hissediyorum. Durumum ne olacak bu şekilde bilmiyorum ama sanırım bu şekilde bir süre daha gidicem :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oha. Sen düşmelerde level atlama yolundasın :D
      Yeteneksiziz. Ya bundan yirmi yıl önce olsa evde kalırdım bak. Örgü tığ bilmeyene koca da yoktu :D
      Benim tüm bu şüpheciliğim Jokerde tavan yapınca pek sağlıklı olmuyor işte.

      Sil
    2. O lanet şehir bölge planlamacı, mimar ve peyzaj mimarları doğru düzgün hesap yapamıyor ki! Basamaklar eşit yükseklikte olmayınca ben de doğal olarak takılıyorum -_-
      Tığ mı ahahahaha onu hiç yapamadım. Yapabildiğim annemin de evde sergilediği eserlerim hep böyle kanaviçe, etamin, kille şekil verdiğim kaplar falan ahahahahah. Hiç öyle dönemin iş yapabilir kızlarından olamadım ahahahahaha.
      Alışamadın demek ona da. Önceki hallerini de bilince tabi ister istemez daha şüpheci oldun. Bu işin gerisi Joker beyde valla o verecek o güveni

      Sil
    3. Bak düz asfalt içinde bahane bulursan en sevdiğim insan olacaksın :D
      Annem onları bile saklamadı sanırım bir boka benzetemediğimden :D

      Sil
    4. Tabi canım iklim özelliklerine falan bakmadan koyuyorlar ateş görmemiş taşlanmamış doğal taşları onlar da kaymamıza neden oluyor. Her taş her yere konur mu? Konmaz -_- hep bu işini düzgün yapamayanlar yüzünden hep hep :D
      Benimkiler benziyor allahtan yoksa trip atarım artık kaldırırsa onları ahahahahah

      Sil
  5. Canm inşallah isteklerini gerçekleştirebilirsin. Liste yapıp teker teker tik at :)) ben de beyaz ve açık pembe kazaklar istiyorumm :))

    YanıtlaSil
  6. Haydi göreyim seni Lady, çoğunu halledersin :D
    Bu arada mim yapıyor musun bilmiyorum ama benden sana bir tane var :D

    YanıtlaSil