15 Kasım 2015 Pazar

şantiye kuralları


Jokerle birlikte harika bir hafta sonu geçiriyoruz. Böyle canim incir çekti, üşenmemiş gitmiş bulmuş. Hamile değilim tabi ki de, ama nasıl mutlu olmuşum nasıl anlatamam. Önüme koyduğu an yemeye başlamışım ama nasıl yemek. Böyle yıllardır aç kalmış gibi. Yüzüme gözüme bulaştıra bulaştıra. Ama yerken ne önemi var nasıl göründüğümün dedim yedim. Sonuçta adam benim sevgilim. Hem filmlerde kız ağzını hayvan gibi doldurur ve adam onun o haline aşık olur dimi? Bende kesin bana aşık ve yemek yiyen kadınlardan olduğum için hayran hayran bakıyordur, o bakışları yakalıyım diyorum. Kafamı kaldırıyorum bir de ne göreyim! Adam bana altına sıçmış çocuğun bezini değiştirme işi komşunun eltisinin görümcesinin kızına düşmüş ifadesiyle bakıyor. Etrafıma bakıyorum herkes aynı şekilde pis bakışlar atıyor. Aha adamı etraftaki sürtüklerden biri kapıp götürecek, dedim ama sonuna varamadan öküz bağıra çağıra ayağımdan çekiştirerek uyandırdı. Cümle aynen su “Kızım sen delirdin mi şantiyede götünü devirip yatıyor musun? Ya ben değil başkası olsaydı? Ne zaman büyüceksin sen? Ne düşüncesizsin iki dakika başını boş bırakmaya gelmiyor.” Gördüğüm şey rüyaydı ama bana bunları sayan şey kâbus. Lan bu adam yazdan beri her hafta sonu o şantiyeye uğramıyor mu? Pazar cumartesi demeden hem de. Ben değil miydim yazın bile arabanın içinde o sıcakta oturan? Hem göt ne Allah aşkına? Ne terbiyesiz bir kelime. Kıç kesinlikle daha kibar bir kelime. Bari kıçını deseydi. Hem ne hakla beni suçlar? Ben onu orda tam iki saat bekledim. Hangi kız sevgilisiyle buluşacağı zaman aman yanıma kitap alayım canım sıkılırder. Ben diyorum. Çünkü adam her hafta sonu beş dakika diye uğruyor saatlerce gelmiyor. Sanırsın içeride açık kalp ameliyatı var, hayat kurtarması lazım. İlk gittiğimizde beş dakika dedi yirmi dakika yoktu. Sonra yine beş dakika dedi yarım saat yoktu. Sonra bu bir saat iki saat derken benim kitaplar bunu beklerken teker teker bitti. Bu yine beş dakika gidip geleceğim dedi bir saat gelmedi. İş güç anlıyorum da bu ne iş aşkı? Lan ben yanındayken ne işi? Ama bunu dışımdan diyemeyince “Tabi git canim haha” dedim oturdum boyna bekledim. Bu kez de kitap bitince beni bir uyku bastırdı bir uyku anlatamam. Anahtarı aldım geçtim arka koltuğa. Sonra fosur fosur uyudum ki bir saat on dakika uyumuş sonra da incirli rüyamı görmüşüm. Benim sevgilim insan olsa güzelce seslenir uyandırırdı ve bende her Türk kızı gibi bana rüyamda attığı pis bakışlar yüzünden hesap sorup tirip atardım. Ama nerdee. Ben daha beni bekletmesinin hesabını soramazken adam bana götünü devirip yatmamın hesabını soruyor.

30 yorum:

  1. "Böyle canim incir çekti, üşenmemiş gitmiş bulmuş." cümlesiyle gerçekten rüyaya kaymaya başlamıştı zaten yazı. :) Göt, kıç, toto diye devam ediyor sanırım kibarlık sırası da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anca rüyamızda bulursunuz zaten siz. bizimki götte kaldı hatta daha da kabalaştı. Bazen şu salak cadde çocuğu içinde nerde besliyor öküzü merak ediyorum.

      Sil
    2. Biz genellikle öküzü değil cadde çocuğunu besliyoruz. :) Kibarlıktan kırılmaya gerek yok bırak desin.

      Sil
  2. Aa ne terbiyesizmiş o öyle ya hem o kadar saat bekletiyor hem de bunu hep yapıyor diyorsun,hem de utanmadan niye götünü devirip yatıyor musun diyor? Yuh! Sağlam bir tribi hak etmiş o :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trip yapmayı becerebilsem bu adamı yanımda tutmamam lazım :D
      Bekletmeseydi beni ne yapayım uykum geldi. Arabada uyudum sanki çıktım şantiyenin göbeğine yastık atıp yatım :D

      Sil
  3. Bende de bunun frambuaz versiyonu var.

    'Ordan bakılınca manav mıyım ben?' diye bitiyor bizim hikayede. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa kıymetimizi bilmiyorlar işte :D

      Sil
  4. Yalnız bu Joker bey baya bildiğin türk öküzü olmuş. Ya da içinden çıkmış zamanla bu ne ya ayaktan dürtüp öyle insan mı uyandırılırmış. Bi depik ataydın suratına of ne güzel olurdu ya.
    Yalnız ilk aylarda sevgililer öyle baba adayı gibi her şeyi alıp eder normalde seninki ohoo şimdiden salmış. Demedi deme evlenirseniz bu baya göt göbek salar he ahahahahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bazen böyle dünya yansa umrunda değil.Bazen ise böyle mala bağlıyor. Hahahaha dimi insan bir nazikçe gülümseyip güzel sözle uyandırır.
      Ya ne evlenmesi bu mıymıyla mı tövbe de. Ya bu beni şantiye kapılarında ağaç ediyor. ben onu kapıda beş dakika bekletmiyorum. Bildiğin ilişkinin erkeği oldum :D

      Sil
    2. Dengesiz dicem şimdi ayıp olacak ama bi garip çocuk :D en azından cama tıklayıp uyandirsa öyle romantik sözler saç okşamalar falan olmasına bile gerek yok. Hem madem o göte o kadar değer veriyor bekletmesin seni saatlerce şantiye köşelerinde aaaa :D
      Yalnız bu bekletme olayını bir süre sonra konuşman gerekebilir bak diyim. Su an yoğun dönem olabilir kışa tam girmeden daha yoğun çalışma oluyor, soğukta zor oluyor diye de biraz bekle devam ederse yeter de vur elini masaya :D

      Sil
    3. koyverdim gittim ya. Elimin acımasına değmez be :D Ya dengesiz baya hemde. Bazen en geniş tipken bir anda höty tarzı adam oluyor kafam karışıyor.

      Sil
  5. Yavuz hırsız bastırmış :) birazcık haklı olabilir çünlü erkek gözü dedikleri ve hiç akıl erdiremediğim bişey var onlarda. İçleri fesat kuzum haklı olduğunu düşünerek seni ayarlayarak korumuş :D daha kibar olabilirdi tabi. Eğitim şart odunu yontma gerekir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerler gözünü. Beni korumasın. Bekletmese yeter.

      Sil
  6. Hahaha :) süre uzamaya devam etmesin tabi böyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O farkında değil ne kadar beklettiğinin ki :D her soruşunda beş dakika oldu mu ya modunda

      Sil
  7. Ya bu joker manyak ya nasıl dayanıyorsun buna :D

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Hahahahha kafayı yerdim ben o kadar beklesem. Ayrıca Joker Türk olduğunu fazlasıyla belli ediyor.Artık yontabildigin kadar yont

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yontması ya dürtsen kıyameti kopartıyor o :D

      Sil
  10. Sende ona göt herif de tam olsun:)
    Senin jokerin kafası harbi gidik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha akıllısı şöyle düzgünü bizi bulsa ayakları yerden kesse şaşacağım. :D

      Sil
  11. Yazıyı okumaya ortadan başlayıp sonra başa sarınca tadı kalmadı tabii. Suç bende. İnsan baştan başlar okumaya :))

    YanıtlaSil
  12. ha haaaaa allam ya sen ne eğlencelisin amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hor görüldüm Deeeeeep itilip kakıldım :D

      Sil
  13. Lady, kız ben bu 'joker' isminde bir ironi seziyorum, valesi yok muydu? kupa olmasın yumuşak olur, maça maçoluk yapar, karo; o ne be kıro gibin siyah sivri burun ayakkabıya beyaz çorap, ama en ideali sinek ;) sinek iyidir o olsun :D sinek bul ! batak atak mı? :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Joker var diyeceğim yok. Pisliğin teki diye çok çok önceden öyle koymuşum kalmış. He diyeceksin bu bir sinek mi sineğemi çevirdi kendini yok yanı bok be güzelim :D Sinek nerden bulunuyor ki :D
      Kazanırım ama :D

      Sil
  14. Ahahahaha, koptum yeminle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenmene cidden çok sevindim :D
      Başıma hep böyle garip şeyler geldiği için şanslı mıyım değil miyim emin değilim ama en azından sıkıcı değil hayatım.

      Sil