9 Kasım 2015 Pazartesi

sezonu kapattık


Düğünde koca bulan kızlar tayfası var. Hep duyup ya inanmam öyle şey mi olurmuş dediğim şey meğer gerçekmiş. İki düğünden elde edilen hasılat 13. Düğüne iki saat kala uyandım ama o salona ilk giden ben oldum. Diğerleri profesyonel olunca tabi ben işi berbat etmemek için gece gündüz çalıştım. Bir kaç nota kaçırsam da dinleyenlerin fark ettiğini hiç zannetmiyorum. Yalnız bu Joker cidden kısmetimi açtı. İki düğündür yengelerim anneme sizin kızları şu sordu bu sordu dediler. Tabi bende her fani gibi nasıl havalandım nasıl şımardım görmeyin gitsin. Yengem kuzenin arkadaşlarından birine "Kız daha küçük vermezler, tanıştırmazlar bile" demiş. Çocuk yaşımı öğrenince kızın turşunu mu kuracaklar deyince yengem dayanamadım acı gerçekleri parylaştım insanlarla diyor. Her sorana "Babası kızların turşusunu kurmaya zahmet etmez, tarihi eser yapıp müzeye koyacak." demiş. Sidikli ise zengin olanlarla tanıştırsaydınız bizim arabaya sponsor lazımdı oyalardım diyor. Hatta en büyük sponsora Lady`i elden çıkarırdık bile dedi kaşar. Salağın biride sahneden iner inmez gelip tanıştı ve ikinci cümlesi düğünden sonra ne yapıyorsun oldu. Dışardan bazen nasıl görünüyorum merak ediyorum. Yani çok laylaylom bir tip miyim yoksa sorun eteğimin boyu mu? Fenomen "Abi Lady bizim kuzen abim duymasın damatlığına kan sıçratmayalım" deyince salağın suratındaki ifadeyi görmeliydiniz. Hayır asılmanın bile kiba yolu var abaza herif. Beni orkestradan sanmış bilmem ne. Öyle olsam ne fark eder ki. Erkeklerin kadınları cisimleştirmesinden, etiketlerinin her boka yarayacağını düşünmelerinden nefret ediyorum. Hayır bir de nerde olduğunu unutmuş salak. Bizimkilerden birinin kulağına gitse önce köşeye çeker sıkarlar sonra Uyuz`u çağırıp bir dikiş atıver derler. Aile büyüklerinde medeniyet ailenin kızlara yan gözle bakmaya teşebbüs etmeye cesaret edene kadar var, sonra yok. Siz gelin ayakkabısının altına isim yazmışsınız, çiçek kapmaya çalışmışsınız nafile. Zaten gelinin evlenmemiş arkadaşı kalmadığı için Sidikli ile tüm arkadaş listemizi yazdık. Hatta ayakkabılardan birinin altına Cha, Drama, Lily, Melo, Bla, leyan, mody, spot, gizemli ve Müpte yazdım sonra dünyanın en büyük kötülüğünü yapıp DemirBey, Buddah, Berkay yazıp bıraktım. Lady de yazdım eşek sağlam kazık hesabı ama iki ayakkabıda da ismim çıkmadı. Sidikli iyice mala bağladığımı düşünse de topluma hizmet sayıp aklıma geleni yazdım işte ne var. Düğünün en bomba olayı ise kuzenimin elbisesine basan biri yüzünden straplez elbisenin aşağı doğru inmesi. Annesinin attığı çığlık hala kulağımda. Sidikli bari gözükseydi de kulağıma verdiği hasara değseydi diyor. Halamda Uyuzun iki dakika yalnız bırakmadı. Neymiş kız tarafı çok sırnaşmış, gözü tutmamış. Sırnaşan var mı bilmem ama bizimki hiç rahatsız gibi gözükmüyordu. Sevgilisi bir görse acımaz böbreklerini satar. Hatun İngiliz ama kadın kadın işte. Tek kıskanç canavar Türk kadını değil anladım ben. Bizimki düğüne çağırmadı diye kıyamet koparınca düğün biter bitmez geri döndü çocuk kalmadı bile. Kızın korkusundan fotoğraf çekimine bile kalmadı. Klasikleşmiş Aşk-ı Memnu pozumuzu veremedik. İnstegrama koyduğum fotoğraflarda ayrı olay yarattı. Arkadaşlarımdan böyle yakışıklı kuzenim var da niye söylemiyorsun diyenin ayrı, bu kız çocuğa çirkin, aman yaşlı gösteriyor diyenin ayrı çenesini çektim. Kuzenlerimin fotoğraflarını isteyip, üşenmeyip stalklayıp kuzenlerime talip çıkan bile oldu. Bu kız milletinin sonunu hiç hayırlı görmüyorum ben. Bu arada düğünden hemen sonra ayakkabının altından çıkmayanların isimlerini kolonya ve ıslak mendil ile sildim. Yakalanmak istemedim. Ama silmeden baktım. Sevinirler mi bilmem ama Melo ve Cha üç vakte kadar evlenir benden söylemesi.

21 yorum:

  1. damatlığa kan sıçratmayalım cevabı çokzelmiş :) mutluluklar diliyorumm.. daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur. Fenomen fenadır ya :D

      Sil
  2. Ne güldüm yazına yaa :D
    Abaza her yerde var işte, ne yapacaksın :/
    İsimlerini yazdığını okuyunca büyük cesaret demiştim de, sonra silmişsin zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abazanın içi aynı bir dışı değişiyor ya.
      Sildim sonra kızın ayakkabısını kendi ellerimle giydirip çıkardım :D

      Sil
  3. Kız bu yaşta evlenirsem aaa ismimide yazmışsın bari silinmiş mi:) hahaha
    Elbise olayı kötü olmuş ama harbi sidiklinin dedigi gozukmediyse ne cıglık atıyor
    :) aa cok fenayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki silmissin yoksa bu isimler ne diye sorsalar?

      Sil
    2. Hahaha hemen gitmezsin kolonya ile müdahale ettim ben :D
      Olay istiyor sizin canınız :D
      Sildim o telaştan kendisi bile yazmadı :D Sidikli ile elimize verdi alın yazın kim varsa dedi :D

      Sil
  4. Ulan ahahahaha çok güldüm ya isimleri orda görünce :D :D :D
    Cesaretin babası var sende babasıı :D
    Cha ile Meloyu veriyoruz demek :D
    Gidip hemen müjdeleyeyim onları. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah elime verince ne yapayım yazayım topluma hizmet görevimi tamamlayayım dedim. :D
      Evlenirlerse adımı yazmayan taş olsun :D

      Sil
  5. Tarihi eser bölümünden Joker'inde haberi var mı acaba, seni müzeden alacağını biliyordur umarım :D klasik düğünler işte, hatta erkek anneleri oğullarına kız bakmak için gidiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah bilmiyor da onun zaten almaya niyeti yok :D

      Sil
  6. Benim adım daha da belirgin hale gelmiştir :)

    YanıtlaSil
  7. Dur ilk önce şunu söylemem lazım. Çocuk yaşta benim o listede ne işim var Lady? Çocuk gelin mi yapacaksın beni? Bu üç vakit 3 gün 3 ay 3 yıl muhabbeti bile kurtarmıyor :( evlenirsem sorumlusu sensin Lady :(
    Düğün ve sarkıntılıklar zaten bütün insanlığın dertlerinden. Normaldeki süsün özenin hat safhadayken duramıyorlar işte ahahahahah.
    Başım bağlı benim deseydin, tutsaydin kolundan Joker beyi de goturseydin de seni doğal ortamında bir görseydi oynarken falan ahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAAAAAAa kızma ama bana. Ben vermem seni. Verir gibi yaparız ama vermem. :D Tek başıma kalmak istemem :D
      Saçmalama be ne işi var düğünde. Şaka dimi imkansız otursun o evinde kuzu kuzu :D

      Sil
    2. Verir gibi yapıp vermeyeceksek olur bak ona bir şey demem, eğlence olur hem ahahahahaha
      Doğru dedin, seni öyle görmeye alışık değil muhtemelen party boyumuz. Ne bilsin cadde çocuğu horonu halayı falan ahahahaha. Yalnız ezdim gibi oldu biraz ya neyse artık cool o bilse de bilmez böyle şeyler gibi hissediyorum ahahahaha

      Sil
    3. Anlamaz be. Gerçi ende onu o halde görmedim ama bu bana kalırsa salon dansından öteye gitmez. Çok sıkıcı :D
      Bazen diyorum kızım çok farklısınız ama diyorum bari senden bir kaç şey öğrensin bırak :D

      Sil
  8. Heyyo blogger düğnünde görüşürüz o vakit :D
    Düğünler yeni düğünlere vesile olsun diye yapılıyor bence. Çünkü onca masraf millet göbek atıp kurt döksün diye yapılıyor olamaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah evlendirmedik kimse bırakmayacağım :D

      Sil
  9. Hahhahahah ne güldüm bu yazıda ya.Ben bu kıZı d annesi kesin dersin ortasında hatırlar salak salak gülerim.
    Yakında Melo ve Cha'nin düğün haberleri gelir ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaha:D aşlarını bağlamadan olmazdı. Evlensinler işte. Bebek bezi değiştirirken çok eğlenicem :D

      Sil