16 Nisan 2016 Cumartesi

mükemmelimi çaldılar


Bana haksızlık ediyorlar. Herkes. İnsanlar evren inandığım ne varsa. İyi insanların başına gelen her kötü şeyden sonra gelen sonsuz mutluluğu anlatıyorlar. Yaşadığımız her güzel şey için sana bunları verdik sevinmelisin, daha kötüleri olabilirdi diyen bir akımla büyütüyorlar. Kötüler hep kaybeder diyorlar. Beynimizi saçmalıklarla doldurup sürekli yetinmemizi söylüyorlar. Dedemin benim büyüyüp yetişkin biri olduğumu, başarılı torunları olduğu için sevinmemi söylüyorlar. Dedem benim büyüdüğümü sadece gördü. Bilmedi ben kimim orda ne işim var neler yapıyorum. Mezun olduğumda dedem hayattaydı belki ama gelip göremedi bile. Sevdiğiniz bir insanın karınıza geçip sen kimsin demesinin ne kadar boktan bir duygu olduğunu bilemezsiniz. Her gün kim olduğunuzu anlatmaya çalışmanın onun gözlerinde hatırladığına dair bir işaret görmeyi ummanında ne tür bir duygu olduğunu bilemezsiniz. Kendimi haksızlığa uğramış hissediyorum. Mezuniyetini gördüğü torunlarının karşısında, evlenirken yanında olduğu torunlarını karşısında haksızlığa uğramış hissediyorum. Hayatımda tanıdığım en mükemmel adamı çaldılar.

5 yorum:

  1. Hayat herşeye gebedir. İyilikler de kötülükler de bir arada. Bize sadece bunları tefrik etmek kalıyor. Yaşayarak, görerek ve böyle bir hayatı sırtımızda bir kambur gibi taşıyarak.

    YanıtlaSil
  2. Anılarını da çalamazlar ya!

    YanıtlaSil
  3. Çok üzüldüm.. Ama dedikleri doğru.. Anılarını çalamazlar..
    Ve her şeye rağmen hayat fena sayılmaz..
    Bırak her gün dedene kendini anlat. Önemli olan kendini anlatabildiğin bir deden olduğu..

    YanıtlaSil
  4. kendimi görüyorum bu satırlarda hep..aynı nefret..ama benimki diğerlerine karşı değil hayatın bu kadar adi olmasına..

    YanıtlaSil
  5. Lady, yazılarını yeni okuyabiliyorum, gerçekten çok üzgünüm canım..

    YanıtlaSil