19 Mart 2016 Cumartesi

bugünü de kirlettik


Temiz bıraktığımız tek günümüz kalmadı. Her gün bir yerde bir bomba patlıyor. Her gün gittiğimiz yerlerde, yürüdüğümüz sokaklarda caddelerde. Kimse güvende değil. İşin kötüsü artık kimsede güven kalmadı. Bir okul tatil ediliyor güvenlik için. biz bir şey olmaz diyoruz. Bir gün bu haberlere itimat etmeyin diyenler 24 saat geçmeden ölü yaralı açıklıyor. Yaşananların hiç biri normal değil. Okuduklarımdan gördüklerimden bıktım artık. 22 yaşındayım ve ailemin, kendimin, sevdiğim insanların can güvenliği için endişe ediyorum. Benim 22 yaşında endişe etmem gereken şeyler bunlar olmamalıydı. Bende kariyerim için endişe duymalıydım. Bir yerde patlayacak bomba yüzünden ölme korkum, sevgilimin beni aldatması korkusunun önüne geçmemeliydi. Çok daha basit, yalın endişe ve korkularım olmalıydı. Söyleyecek çok şeyim var ama her biri boğazıma düğümleniyor. Önceden ülke için iki ucu boklu değnek derdim şimdi değneğin tamamı boka batmış gibi geliyor. Korkmayacağım dedim, içeri girmeyeceğim dedim. Bir okul istihbarattan daha iyi çalışamaz dedim. Sabah işlerimi tamalamak için ofise uğrar sonra ikinci el kitapçımdan bir iki kitap almaya Beyoğlu`na uğrar, arkadaşla buluşmak için Karaköy`e yürürüm dedim. Şimdi ofisten çıkmak için Joker`in gelmesini bekliyorum. Üstüne bir de sürekli yok şurda burda patlama oldu diye haberler gelip duruyor. Güvenlik sağlanamıyor belli de sosyal medyanın niye ağzına sıçıyorsunuz. Nişantaşı`nda patlama dediler, Levent metrosunu patlattılar dediler. Her şey yeterince korkunç değildi çünkü.

22 yorum:

  1. İnanma diyorum ben de kendime ama inanmamak elde olmuyor daha sonra. Hayır geri dönüşü olur bir şey de değil ki bu. Ölüm ya var mı sonrası? Şans eseri hayattayız biz ve bu gidişle işimiz iyice yaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli bol şans diliyorum kendime :D

      Sil
  2. Bu kötülüğü yapan zalimler amacına ulaşıyor. Korku içinde kalıyoruz. Yakında kimse dışarı çıkamayacak korkudan.
    Ve insanlara her şeyi yaptırab korkulardır.
    Küçük bir şehirde bulunuyorum ama dün sabah ve akşam polisler iki tane bomba buldular. Her yerde artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamla oyun oynuyorlar buna çok kızıyorum işte.

      Sil
  3. Her dışarı çıktığımızda öleceğimiz gün bugün mü düşüncesi?? İstiklal benim de sık sık gittiğim bir yerdi. Korkutuluyoruz ve haklı olarak korkuyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucunda yaşamamız varken korkmamak imkansız ki.

      Sil
  4. Neredeyse her gün annemler arıyorlar ve 1 kere değil 5-6 kere. Sakın dışarı çıkma, kalabalık yerlerden geçme. Hafta içi bir şeyler içmeye dışarı çıktım ailede kıyamet koptu. Böyle yaşamak istemiyorum. Sürekli haberlere bakmak, ay yayın yasağı var Twitter'dan kontrol edeyim demek istemiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayın yasağı olmayan haber kalmadı. Herkesteki bende dahil bir sürü komplo teorisiyle etrafta dolanıyoruz.

      Sil
  5. Kaplumbağa sadece kafasını kabuğundan çıkarınca yol alabiliyor. En fazla ölürüz, masada çaylar soğur.

    YanıtlaSil
  6. Hayatımda şu yaşıma gelene kadar hiç bir şeyden bu kadar tetikte ve paranoyak olduğumu hatırlamıyorum. Her defasında annemi, kardeşlerimi arıyorum kalabalık ortamlardan uzak durun diye. Çok kötü bir psikoloji içindeyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç defa arıyorum kardeşlerimi annem kaç defa arıyor saymayı bıraktık.

      Sil
  7. Daha önce bu kadar korktugumu hatirlamiyorum. Kendim icin degil de sevdiklerim icin korkuyorum daha çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor olan kalmak zaten. Aklıma bile getirmek istemiyorum.

      Sil
  8. Dedim ki haftasonu istanbul a gidelim.
    Yaparız bir şeyler muhakkak özledim çünkü. .
    Ama ailem izin vermedi.
    O kadar korktular ki kocaeli de neden olmasın çıkma haftasonu ne olur dediler. Burası izmit desem de o gün evde kaldim.

    Orada yaşarken ne hale geldiniz anlayamam ama dikkat edin bor avuc sevdiğim var size bişey olmasın.
    Kimseye bişey olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuza kadar uzak duramam ki. En sevdiğim tatlıcı orda. Kemanımın tellerini orda değiştirtiyorum. Küpelerimi Atlas pasajından alıyorum. Beyoğlu sinemasına gitmeyi seviyorum. Evet ölmek istemiyorum kimse ölsün de istemiyorum ama sevdiğim şeyleri yapmama canım için izin verilmemesi de ruhumu öldürmek. Sanırım bu yüzden daha çok kızıyorum.

      Sil
    2. O zaman inadına çıkılacak o sokaklara :)
      Biraz dikkatli ama dimdik :)
      Kuyruğu dik tutacağız yani :*

      Sil
  9. of ya valla metrodan avm den kalabalıktan korkuyoz valla yaa :)

    YanıtlaSil