21 Aralık 2015 Pazartesi

çişini tutamayan kız


Hiçbir yerde işeyemem dedim. Çok değerli ya sanki. Tüm pazarım tuvaletlerde geçti. Zannettiğiniz gibi değil. Üşüttüm mü ne oldu bilmiyorum ama yuttuğum tükürük bile bir litre olarak çıktı. İki dakika oturamadım ya. Tam Joker bir şey anlatacak ben bir lavabo diye koşarak tuvalete kaçtım. Çünkü çişimi tutamıyordum. Üşüttüm mü ne yaptım anlamadım ama durum buydu. Bütün gün bacak kaslarımı güçlendirdim. O kadar çok tuvalete gittim ki Joker bile neyim olduğunu sordu. Midemi üşütmüşüm sanırım midem falan bulanıyor dedim ama on dakikada bir tuvalete gidince yemedi. Zaten bende en son üzerine mum diktim. Annesi ile babası İstanbul`a gelmiş. Annesinin sevdiği pastaneden dondurma almak için arabayı çekti kenara indi. Beş dakika bekledim yok on dakika bekledim yok. Beklemem sorun değil benim yine çişim geldi. Şimdi bu gelecek beni eve bırakacak derken ben bu arada bir  dilimde kesin altıma kaçırmış olurdum. Ama son dakikaya kadar dayandım, sonra koşarak pastaneye daldım. Tuvalet nerde diye ciyak ciyak koşarak sordum. Altıma işemeden yetiştim ama dışarda iyi misin diye soran bir sürü ses. İçeri de bir kız gönderince bunlar başladığım öğürmeye. Ne yapayım çok utandım. Joker kesin ishal-ama millet neden sanki ishal doğal bir rahatsızlık değilmiş gibi motor bozma der anlamıyorum- diye düşündü. Ben neden çişimi tutamıyorum diyemedim onu da bilmiyorum. Millete bok atarken Joker`in  benim ishal olduğum yüzde yüz düşünmüş olmasının beni neden böyle utandırdığını bilmiyorum. Hep kızlar sıçmaz sendromu bunlar. Gerçekten öylede olabilirdim sağlık bu desem de yerin dibine geçtim. Bu yüzden de rol yapmayı hiç bırakmadım. Dışarı çıkınca da küçük öğürme efektleri veren bana “müşteri hasta yardımın bokunu çıkartıp çok hassas bir müesseseyiz” diye düşünen bir adam elinde bir tabak dolusu kahveyle geldi. Tutturdu mide bulantısına kahve iyi gelir diye. Yok dedim, sevmem dedim ama rengin kaçmış dediler ağzıma ağzıma sokuşturdular kaşık kaşık kahveyi. Annem bize ishal olduğumuzda yalatırdı kahve amakusunca hiç kahve yedirdiğini hatırklamıyorum. En son ben gerçekten kusma evresine geçince vazgeçtiler. Bir haltım olmadığı için doktor tekliflerini reddettim. Dünden beride Joker`den kaçıyorum. Sanırım onu sonsuza kadar görmek istemiyorum. 

21 yorum:

  1. Çok tatlısın yaaa... Üşüttün galiba... Boşver gitsin... İnsanız nitekim hastalanmak normal... İshal de olmuş olabilirsin noolcak ki... Ama hep kadınız diye oluyo bunlar di mi:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle oldu. Allah`tan çabuk geçti. Daha uzun sürse su içmeyi bırakacaktım :D
      Of haklısın hep ne var ya doğal bunlar dedim ama başa gelince utandım.

      Sil
  2. Başlığı görünce Sidikli'den bahsedeceksin sandım ahahahahaha.
    Lady bu kadar ladysin de bu kadar da olunmaz ama. Çocuğa üşüttüm çişimi tutamıyorum demek neden bu kadar zor? İshal düşünce olarak kişiyi pek mutlu etmiyor tamam ama çiş bu yani. İnanmayacaksın ama Joker de işiyor yani bundan kaçmana gerek yok eminim seni anlatacaktır.
    Hem herkese olur o ben geçen sene bir ara öyle oldum ders sırasında ağlayacaktım hep o dersler hiç bitmek bilmememişti. O bir kenara akşamına yaptığımız programda "arkadaşlar ben üşütmüşüm zırt pırt çişe gidemem orda burda" diyerek planı birazcık bozmuştum. Bunu sen de yapabilirsin bak cidden.
    Bu arada ayaklara dikkat hep sıcak tutamadığımız için ya da taşa oturduğumuz için oluyor bunlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of diyemedim Cha! Bir kez diyemeyince de gerisi geldi. Sanki ben iç işemiyormuşum gibi davrandım. Hayır ben onun yanında çişim var benim diye açıkça söyleyen ben bu kez diyemedim. Sanırım sürekli ayıp demesinden sanki kendisi işemiyor.
      Çok kötü bir şey ya Cha yaşanmayan anlayamaz bizi :D

      Sil
  3. ben genelde geceleri hep öyleyimdir, çabuk üşütürüm ikide bir çişe kalkarım
    yani üşüttüğünü söylemen gayet normali tuhaf takıntıların var seninde ha, diğer türlü daha zora düştün, kızlar hep kibar mı olmalı? tabi kibarlık güzeldir de neden hep biz olsun

    YanıtlaSil
  4. Kız kendini bu kadar zor durumlara sokacağına utanmasaydın keşke söyleseydin üşüttüm tutamıyorum çişimi diye.Ay sonradan da söylenmez şimdi ben geçen gün çişimi tutamıyordum ondan öyle davrandım diye.Ay bilemedim ama Joker'de konunun üzerinde durmaz unutur herhalde ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kez yalan söyledim itiraf edemem :D Bırakayım pis şüphelerle yaşasın :D

      Sil
  5. haha olur bazen böyle şeyler :D Üşütmüşsündür.

    YanıtlaSil
  6. Şu "kızlar sıçmaz sendromu" bence gerçekten var. Yani utanmış ve saklamış olman normal geldi bana, ben olsam sanırım ben de aynısını yapardım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık gidince ne yapayım bir kere yalan söyleyince sonuna kadar gitme zorunda kaldım.

      Sil
  7. Şu "kızlar sıçmaz sendromu" bence gerçekten var. Yani utanmış ve saklamış olman normal geldi bana, ben olsam sanırım ben de aynısını yapardım :D

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun :) Çiş yaparken utandığı için tüm muslukları açıp suyu şelale gibi akıtan bir arkadaşım var. Biz dişi insanlar çok cinsiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off onu yapıyordum ben bir ara bazen. Yani ne yapayım çevre felaketi ama diğer türlü geriliyorum yapamıyorum.

      Sil
  9. Hahahah :)) bi ara ben de öyleydim limonlu su falan mı içiyorsun o çok çişe çıkarır bak :)) böyle devam ederse bi doktora git idrar yollarında bişey olmasın da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo içmiyorum. Geçti ya bir iki gün ama öyle gezdim.

      Sil
  10. Ay bende böyleyim ya :) Kızlar sıçmaz sendromu bir an önce bitmeli olan bize oluyo:p

    YanıtlaSil
  11. Emin ol böyle üşütüp çişini tutamamak ishal olmaktan iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık açısından hepsi kötüde, ben niye diyemediysem Joker`e beni o şekilde düşünmesi tüylerimi diken diken ediyor.

      Sil