3 Ekim 2017 Salı

ben küçükken


Ben küçükken şişkoydum. Ama baya. Mesela ilk okulda aldığınız hırkanın şu yaşınızda size büyük geldiğini düşünün. Ya da önlüğünüzün kilolu olduğunuz için büyük beden alındığını, bu sebeple ayaklarınıza kadar geldiğini ve kestirmek zorunda olduğunuzu. Şişkoyum diye saklambaç oynarken hep sayar hiç saklanmazdım. Beni çabuk bulurlardı bende utanırdım. Sonra herkese ben yumucam çok seviyorum yalanını uydurdum. Ben küçükken mesela dört tane lahmacun yerdim. Keşke hala yiyebilsem. Yemek konusunda çok aç gözlüyüm. Şimdi birde tıkanıyorum, ikinciyi yiyince tüm gün mide ağrısı çekiyorum. Küçükken hiç şarkı ezberleyemezdim. Durun ben hala şarkıları ezberleyemiyorum. Mutlaka bir kısmını unutup ya da kafama göre düzenleyip yani kıçımdan uydurup söylüyorum. Anemin kuzenin oğlu vardı Mustafa. Herkes ona Mıstık derdi ben Fıstık derdim. On yaşına gelene kadar adını Fıstık zannetmemse bence tam bir salak olduğumu gösteriyor. Üç dayım var ama küçükken onların yanında kimi görsem dayım zannederdim. Yine annemin kuzenlerinden birinin oğlu var Gazeteci. Küçükken hep onunla oynardım. Onunla oynayabilmek için babama hep araba falan aldırırmışım. O ise iki yıl önce onlara yemeğe gittiğimizde annemle anlattılar bana karınca ye dermiş. Bende o dedi diye tutup tutup yermişim. Allahım ya çocukken bana gram akıl vermemişsin. Annemin kuzenin eşi kuşunu-kadınların genital bölgesine artık ne derseniz o hep kuşun derdi- tuttum atıyorum diye camı açar sanki avucunda bir şey varmış gibi fırlatırdı. Bende arkasından ağlardım. Çişim geldi nasıl yapacağım derdine düşerdim. Kadın bildiğiniz travma yaratıyormuş. Gerçi oğlu yüzünden de karıncaları yediysem suç bende. Küçükken annem dışında kimsenin yemeğini yemezdim. Bu yüzden annem hep evde yedirmek zorunda kalırdı. Hala daha mutfağını görmediğim insanların yemeğini yemem. Büyüyünce uzaylı olmak gibi bir hayalim vardı. Mesleğim o olacaktı ama işler gördüğünüz gibi pek yolunda gitmedi. Lütfen aranızda benim kadar salak çocukluk geçirmiş birileri olsun.

16 yorum:

  1. Çocukluk bu degil mi zaten🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha sanırım :D Keşke çocukluğu iki kez yaşasak.

      Sil
  2. Haha :D çocuklen hepimiz salaktık(!) ki çünkü kandırılmaya cok müsaittik. Ya ben de bi kaç gun önce hayalinizdeki meslek ile ilgili bir mim başlatmıştım orda biraz çocukluğumdan da bahsettim.
    Neyse, benim de çok salaklık diye tabir edersek bunu tabiki bir sürü saçma sapan hareketlerim oldu. Ben en çok da 'cani' bir çoculluk da geçirmişim diye düşündüm hani zorbalık yapanlar var ya işte sana o karıncayı yediren cucuk gibi... bunun gibi şeyleri hatırladığımda kendimi o kadar kötü hissediyorum ki, o zorbalık yaptığım çocukluk arkadaşlarımın yüzüne hala bakamıyorum o zamanları hatırladığım için. Kendime çok ama çok kızıyorum.
    Bu yüzden 'salak' bir çocukluk geçirmeyi 'zorba' bir çocukluğa tercih ederim.

    Kendimi bazen çocukluktu işte diye teselli ediyorum daha fazla ızdırap çekmemek için. Ama ne yazık ki karakterimiz de o zamandan belli ediyordu kendini. ama işte büyüdükçe anlıyor ki insan ögrendikçe 'insanlık' ile içimizde var olan karalteri de baskılayabiliyoruz. Kimi kötülükleri baskılamayı öğreniyor iyilikle. Kimi daha fazla ön plana çıkarıyor, işte onlar da hayatın her anında diğerlerini kırmaya devam ediyor.

    Ben kötü huyumu baskıladığım için şu an mutluyum. Tabi hayat çok acı bir şekilde bunu öğretiyor. O da ayrı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nee sen o bana karınca yedirengillerden misin? Böyle masumcuk durduğuma bakma elime karınca alıp sıkıp öldürüp onlar öldü diye ağlayıp cenaza töreni yapan salak cani arası bir şeyim.
      Ne şanslıyız ki başarabilenlerdniz. Ama sen ve zorbalık hahaha oturmadı halaa daha kafamda :D

      Sil
  3. Ben daha bugün kendime "ben küçükken çok kötü bir çocuktum, ben böyle bir çocukluk geçirmişken nasıl bir çocuk büyütürüm" diye depresyona girdim. Kilo benim de derdimdi. Nasıl kortizonu dayadılarsa artık ciddi derecede kilolu gezdim ortalarda uzun süre. Alıştım da sonra problem etmedim zaten iri bir ailede doğduğum için hiç bunun sorununu yaşamadım -şuan bile fazlam var ama 178-180 boy var 55-60 kilo olmam beklenemez, şimdi bile yatarken kemiklerim batıyor-
    Aptallıklar aslında saymakla bitmez gerçekten bak aklıma geldikçe "bu yaşıma kadar iyi yaşamışım, şimdiye ölmem lazımdı" diye düşünürüm ki bu aptallıkla bu yaşa gelebilmem büyük başarı bence ahahahaha.
    Boşver Lady'm o zaman da aptallıklarımız vardı şimdi de var böyle iyiyiz biz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of varya ne dalga geçerlerdi kilomla. Birde böyle kocaman gövdem çırpı bacaklarım vardı. hahah yumurta adam gibiydim resmen :D Senin boy benden bir kaç santim daha uzun resmen yaa. Sidikli ve senden nefret ediyorum :D
      İyiyiz tabi onlar olmasa nasıl eğlenicez

      Sil
  4. Deeptone iyi ki önermiş, çok eğlenceli bir yazıydı :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep başka bir şey ya :D umarım pişman etmem onu :D

      Sil
  5. bende şişkoydummm :)

    YanıtlaSil
  6. ha haaa kuşun ha allam ha haaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off hayatım dramı resmen ya ne korkardım :D

      Sil
  7. Kimin yok ki böyle hikayeleri:)

    YanıtlaSil
  8. Haahaaaa Ay ne güldüm yaaa 😂 ben salak değildim ama bademciklerimden dolayi agzi acik gezerdm. Gören saf sanardi 😁 bende tam tersine kelebek yediriyodum birilerineee. ( Egg Pis cocuk kötü cocuktum yani 😂)

    Sisko olmak ayip degil dombili olmak ayip diyip konuyu sacma bir yere bagliyorum. 😁

    Bende deeptonedan görüp geldim ve hic pisman dglim yine olsa yine yaparim haha sevgiler melabalarrr 💕😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebek miiii? Karınca daha zararsız gözüküyor an itibariyle :D
      Umarım pişman etmem bu kızdan yaka silktim demezsin :D

      Sil