4 Ekim 2015 Pazar

kıskansana lan


Kadın milleti erkeklerin baş başa kaldığı her organizasyondan kıllanmalıymış. NilKuşu dedi ben onun yalancısıyım. Aslan ile Joker şehir dışından gelen bir arkadaşıyla dışarı çıktıklarında NilKuşu bize yakındı da durdu. Bu gelen arkadaşın sağlam ayakkabı olmadığı gözüne tek uyku girmeyeceği hakkında. Umursamadım. Sonra instagramda fotoğrafları görünce ise aman deyip geçemediğimi fark ettim. Kalabalık bir gurup ama çiroz kız ahtapot misali Joker`e sarılmış. İçimden kızı bulup, göbekli, göğsünden kıllar fırlayan, pala bıyıkları olan, yarım kel bir amcayı kıza ahtapot gibi sarılsın diye kiralamak geldi. Joker`i bulup çemkirmek hayattan bezdirmek geldi. Ben ağrılar içerisinde, büyük ıstıraplar yaşayayım o elin yoluk saçlı kızlarına sarılsın. Kafasını buzlu suya atıp, pantolonunun içine kova kova buz atmak istedim. Peki ne yaptım dersiniz? Yine yeniden hiçbir şey olmamış gibi davrandım. Neden mi? Çünkü çemkirip hanımefendi imajımı mı çizdireyim? Aynı şekilde karşılık vereyim dedim. Sonuçta önceden yapılmış “ay görüşemedik uzun zamandır” muhabbetine bende NilKuşu sayesinde çağrılmıştım. Çünkü kızın niyeti beni Mühendis ile baş göz edip hayallerinde ki çift takılmasını gerçekleştirmek. Bende bu kez çanak tuttum, vicdanı gömdüm Mühendis`le Joker`in yanında açık açık adamla flört ettim. Tek sebebi de gözü dönmüş kıskançlığım. O değil miydi o kızın ahtapot gibi sarılmasına müsaade eden. Bende göze göz dişe diş politikası ile yol aldım. Kıskançlıktan daha ziyade bence bana saygısızlık yapmıştı ve bende aynı şekilde karşılık verdim. Gerçi onun ne kadar umurunda bilmiyorum. Çünkü ağzını açıp tek bir kelime bile etmedi. Sanırım bu umursamadığını, boşu boşuna birinin kullandığım gerçeği ile beni vicdan azabınla baş başa bıraktığının göstergesi.


20 yorum:

  1. Konuk oyuncu olaydan bi haber sana sarmazsa iyi :D Hem rahat bi ilişki isteyen sensin hemde kıskandırmaya çalışan yine sensin. Bence Joker seni anlayamadıgı için yersiz bi tepkiden kaçınmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ne yaptığımı pek biliyor sayılmıyorum :D

      Sil
  2. Joker'in duygularını bilmem de eylemi seninkiyle aynı oluyor zaten :)

    YanıtlaSil
  3. o da senin düşündüğünü düşünmüş olamaz mı sence? beyefendi imajını çizdirmek istememiştir belki de :D al karşına konuşsana ya, adam seni sıkmak yanlış bir şey yapmak istemiyor belki de. ki ben kıskandığı zamanları da hatırlıyorum sanki Lady'im

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende inanç yok inanç. Güvenden hiç bahsetmiyorum bile. :D

      Sil
  4. o da senin gibi duygularını belli etmemiştir belki?... kasten yaptığını anlamış da olabilir vala birçok ihtimal var. sormadan öğrenemezsin bence konuşun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya benle o bir mi? Bir kere ondaki liste Casanovada yok. Kaşı gözü ayrı oynayan o

      Sil
  5. Eeee joker de senin davrandığın gibi davranmış işte:) Hiç bir şey olmamış gibi yoluna devam etmiş:) Çemkirse miydi yoksa;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çemkirmesin de ya niye alalemin kızını bu kadar yüz veriyor neden hani

      Sil
  6. Joker bey egosu yüksek bir abimiz(?) olduğu için Mühendis'i tehdit olarak görmemiştir muhtemelen. Lady zaten bana bakıyor o ne öyle falan misali. Bak bu çocuk seni yıpratır diyim bi cacık olmaz ondan. He oldu diyelim sefasını kesin bir başkası sürer he.
    Bi hesap sorabilirdin ama "yuh o ne hal öyle" diye. Hoş Joker o ama olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıprandım zaten. On yaşımı aldı götürdü. Nerde o eski ben nerde şimdiki ben.
      Aman alıp tepe tepe sürsünler (Bildiğin yalan söyledim :D )

      Sil
  7. mühendis için vicdan yapıosan yapma. en olmadı kankin olur arkadaşın olur bilumum farklı vasıflarda bulunabılır kendısı hayatında :)) ama joker için İllallah ettiriyo bu herıf bee diyorum. acaba alayından şöyle bir müddet uzaklaşsan mı ki bazen işe yarıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım tavsiyeyi dinlemek için ben çok geç kaldım :D

      Sil
  8. hörgüçlü deve ya! ama erkeklerin ilgisizliği ilgisinden miydi? yoksa tam tersi miydi bilemiyorum. sende çok düşünme akışına bırak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bunda denedim taktik maktık düz erkek mantığı işlemiyor.

      Sil
  9. Kısasa kısas...
    Çok eski bir hukuk sistemidir..
    :)

    YanıtlaSil
  10. akışına bırak diycem de, ben bile akışına bırakamıyorken başkasına "akışına bırak" demeye dilim varmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akışına bırakma yemiyor en azından bende. Bırakınca boka sarıyor zaten:D

      Sil