8 Ekim 2015 Perşembe

elinden tuttum götürdüm (babamın karşısına değil tabi ki)



Bir insanın yalan söylediğini kabul etmesi kadar zor bir şey yoktur. Ben birinci elden denedim gördüm. Millete ben sizi aylardır kandıyorum ayakta uyutuyorum demek zor. Aslında kolayda sonrası için olacakları götüm yemedi. NilKuşunu, Sarı`yı aradım sevgililerinizi alın gelin dedim.  Dahi neyse de Aslan`a şaşırsalar da sürprizim vardı dedim. Joker`inde tuttum elinden çıktım karşılarına. Tabi ilk onların gelmesini bekledim ki etkili ve hakikaten şok olacak bir sürpriz olsun diye. Joker yine çocukça diye vızırdasa da benim bizimkilere intikamım bu. Onlara uzun zamandır diyordum sonuçta bir gün sevgilim olursa sizden saklayacağım ve elini tutup getirmeden söylemeyeceğim. Değil miydi Aslan ile ilişkisini bize iki hafta sonra söyleyen. Neymiş öyle ay biz birlikteyiz demeye çekinmiş. Lan giydiğin donu göstermeye çekinmezsin sen be. Dahi`ye ne demeli. Aylarcabeni arayıp her muhabbetin sonunu Sarı`ya bağladı. Meğer ona aşıkmış da belli olmasın diye benim üzerimde haberleri öğreniyormuş. NilKuşu`na sorarsa çakarmış, saf ben anlamazmışım, anlamamışım. Ben senden böyle bir şey beklemiyordum. Siz Sarıyla can ciğer arkadaş değil miydiniz? Kanka ayağı göt ayağı diye boşuna demiyorlar diyeceğim de Sarı`da aşıkmış Dahi reddeder korkusuyla susup durmuş. Bana saf diyeceklerine kendilerine bakmalıydılar. Tamam var bende de bir salaklık. Anlımda kocaman puntoyla salak yazıyor biliyorum. Allahtan el yazısı olan font da arada okumakta zorlanan oluyor. Ama tüm bu salak ayağıyla aylarca yedim onları ve bundan garip bir haz duyuyorum. Ama ne zamandır diye pis bakışlar atınca “Bir haftadır ama varla yok arasıydı. Dün karar verdik bugün size geldik” dedim. Jokerle bizim olmayacağımıza o kadar odaklandılar ki yalanımı bile fark etmediler. Keşke tepkinizi içinizde saklayıp, ucundan olan umut kırıntımı da yok etmeseydiniz.

38 yorum:

  1. Benim kafam karıştı şimdi yalanın neydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki aydır adamlayım hatta üç arkadaşlarıma bir hafta dedim :D

      Sil
  2. Bir hafta mı? Lady bari bir haftadır varla yok deme siz bildiğin aylardır adı konmamış sevgililikle sürünüyordunuz. Joker çocukluk der ama ona şaşırmadım çünkü erkekler bu sevgili olayını geç söyleme durumunu pek anlamıyor ya da önemsemiyor. Oysa biz ooo neler yaparız geç öğrensek :D
    Hadi bakalım bundan sizin durum ne olacak asıl şimdi başlıyor :D Bir de ne tepki verdiler? Geçen gün Dahi baya sinirlenmişti Joker'e göğüs muhabbetinde ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dahi köpürdü tabi bana özel köpürdü. Sarı şaka yaptığımı düşünüyor hala, NilKuşu her zaman ki takmazlığı ile davranır derken hayatında ilk defa surat astı. O bana Mühendis`i yapmaya çalışmış, sormuş bana Jokerle aramda ne var diye inkar etmişim.
      Herkesin ortak noktası olmayacağımız ve saklamamın büyük bir suç olması.

      Sil
  3. Hep bu aşk meşk işleri için yalan atıyorlar. Bizde yıllarca bak YILLARCA böyle bi yalanı yedik. Olur öyle yani profosyonel yalancılık diye bişey var bence :)
    Güzel olmuş tut elinden çık hayatın karşısına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan söylediğinde profesyonel olup sürdürmek ve saklamak şart. Yakalanınca canına okuyorlar.

      Sil
  4. Çok şüküüür :D sizin aranızda olanı anlamamaları ilginç aslında, aylardır olan bir şey sonuçta. Ama insanı merakta bırakmışsın, ne tepki verdiler ki umudunu yok ettiler? Pek haz alıyor gibi görünmüyorlar ama eğer böyle bir adım attıysan çok duyma artık insanları, güzel olsun her şey :) tabi ben böyle diyorum ama bazen duymak da gerekir, göremezsin olanları. Aman neyse doldurma kafanı böyle şeylerleee :D mutlu ol bakalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes sizden olmaz diyor. Üzülürmüşüm, kendimi kandırıyormuşum. Bildiğin adamın havası gözünü boyuyor dediler. Ya o kadarda kör olamam ya da yüzeysel. kendime yapmam bence ben bunu

      Sil
    2. Ya arkadaşların sonuçta senin üzülmeni istemez vardır bir bildikleri de ki canın yansa onlar olacak yanında kendini toparlarken. Böyle bir adım da attın şuan zaten, yaşa ve gör ne olacağını :) güzel düşün, güzel olsun tabi

      Sil
    3. ya şu sıra o kadar bezdim ki tüm sorunlarım üstüme çullanıyor.
      yaptığım o yaşanırken seyrediyorum işte.

      Sil
    4. Bugünler de geçer, sorunlar geçerken sen yıpranma dikkat et

      Sil
  5. oh iyi olmuş :) sonunda olayı bağlamanıza da sevindim! tebrikler :* ötekilerden de intikamını almışsın bence :D oh olsun. ben de nimbus ve black bana sevgililerini geç haber verince çok sinir olmuştum daha bir şey yoktu ortada falan diyorlardı bir de utanmadan. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu yapacağımı onlara söylemiştim. Hak ettiler sürünsün köpekler ahahaha :D gaza gelen Lady :D

      Sil
  6. Ya sen niye kastın bu kadar, derdin söyleyip söylememek falan değil ki. Kamuoyunu burada yanlış yönlendirme lütfen :D Olmazsa şöyle olur, ilişkide bu olursa, ay niye öyle yaptı falan diye takılma bu kadar, ilişkinin doğasına aykırı. Birilerine söyleyelim, söylemeyelim falan kısmı bile kaç gün sıkıntı yaşattı. Tekrar ediyorum, olmazsa kısmına o kadar takılma, korkma; insan anasının ardından 2 gün ağlıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kasmam tepkiden korkmam, kendi duygularımdan kararlarımdan bir türlü emin olamamam. bir yumağın ortasına koydular beni çözmeye çalıştıkça iyice dolandırdım sanki.

      Sil
  7. Bi dakka ya bende hatlar karıştı. Siz şimdi ciddi ciddi bir ilişki içerisinde misiniz. Yalnız arkadaşlarına iyi yapmışsın benim de buna benzer bir intikam planım var arkadaşlarım üzerinde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yani söyledik artık daha öte ciddi bilmem ben :D

      Sil
  8. aslında onları da bi oynatman gerekırdı şöyle ohoo aylardır vardı lan ne safsınız hiç mi çakmadınız diye :D

    YanıtlaSil
  9. Joker : Tek vasfı Aslan`ın arkadaşı olması.

    Anlaşılan kim kimdir kısmında Joker'i yeniden tanımlaman gerekecek Lady D
    Hayırlı olsun. Nikahına benide çağır sevgilim. İstersen nikah şahidin olurum senin nırın nırın nırınınım.. :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha hakikaten ha. Artık ek bir vasfı var. ya ne nefret ederdim bu adamdan. neden bilmem ama bir şekilde nefret ettiğim insanlar hayatımda kalıcı oluyor.
      Nikah düğün de ben daha çok korkayım. yok onu unut sen :D

      Sil
  10. ben de anlamadım şimdi tripler falan resmen flörtleşme vardı
    aynı ortamda nasıl anlaşılmamış ben kaçırmazdım :p
    resmiyete döküldüğüne göre hadi size mutluluklar (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı ortamda sümüğümü sildiğim mendili vermiyordum ki ben ona :D
      Şaka bir yana aynı ortamda çok muhattap olmazdık biz :D

      Sil
  11. Ohhh sonunda :)
    Ben ne çiftler gördüm.Hepimiz bir ay sürer sonra biter dediğimiz çiftler yıllardır beraber :)
    Bu arada bari 2 hafta deseymişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne bilim öyle çıktı ağzımdan korktum iki hafta dersem yerlerdi beni. Zaten bir torbada muhteşem aşk hayatımı anlatırken yalan söyledim

      Sil
  12. Bir hafta mı? Bir hafta mı? :D

    Cesaretinden dolayı tebrik ediyorum hem seni hem de Joker'i. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sustu yine yakalanırsak benim ağzım tuvalet muamelesi görecek.

      Sil
  13. Komşum sana uydum başladım diziye şimdi bende bölüm bekliyorum :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi ben çok sevdim

      Sil
    2. Beğendim canım zaten başrol ablanın oyunculuğunu çok beğeniyorum :D

      Sen nasıl başladın ilk Kore dizin mi?

      Sil
    3. yok be değil tabi ki. Sidikli izliyordu başta dalga geçtim bunlar aynı karanlıkta görsen kim fark etmezsin diye sonra o izledikçe bende izler oldum. Buna da ilk bölümü izletti gitti. Yola tek başıma devam ediyorum.

      Sil
  14. Çoh şapşiksiniz. ^_^

    ( Öylesine yazasım geldi. Gecenin bu vaktinde uyumam gerekirken hiç uyuyasım yok. Hani varda biraz ben varlığını reddediyorum. )

    Bir daha ki yazı ne zaman gelecek? Çatladım burda, çatladım. En güzel yerinde kesmişsin.

    Aaayyyy siz kesin evlenceksiniz. Hissediyom. İçime doğdu. Çok hisliyimdir de ben. -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hissetme ya zaten her şey senin yüzünden oldu. Daha o beni aşağılayıp boyna kavga ettiğimiz zaman demiştin. senin yüzünden tükürdüğümü yalıyorum

      Sil
    2. Eğer kendini iyi hissedeceksen, tüm suçu kabullenebilirim :)
      O zamanlar dedim evet ama jokerin sana ilgisi vardı. E biraz da habire siz kavgalı olunca "en büyük aşklar nefretle başlar " kuralından yola çıkarak öyle dedim.
      Ama birşey diyim mi? Sen de joker de sanki aranızdaki ilişki için çok umursamazsınız. Olsa da olur olmasa da olur gibisinden.
      Joker kendini yine az çok ifade ediyor ama neden senin kapalı bir kutu gibi olduğunu düşünüyorum, bilemiyorum. Hani buraya ne düşündüğünü yazıyorsun az çok ama bana sanki bundan daha fazlası varmış gibi geliyor. Duygularını kendinden bile saklıyor olabilirsin.
      Daha önce hoşlandığın insanlarla olan kötü deneyimlerin yüzünden olabilir. Jokerin güvenilmez bir insan oluşundan dolayı olsa bile, ona adım atmaman seni bu ilişkide pasif taraf yapıyor yine de.
      İstemiyorsan, zorlama bence. Hoşlansan adımların alasını atardın ona bence.

      Ve tabii düşüncelerimde yanılıyor da olabilirim.

      Sil
    3. Jokerin bence tüm kadınlara ilgisi var ya neyse. :D
      Haklı olabilirsin. Daha çok bende belkide çünkü kalbi kırılan ben olurum kaptırırsam kendimi O her zamanki gibi döner gider. Onu nerdeyse dört yıldır tanıyorum. En başta neyse hala öyle.
      Fazlası sanırım. Bazen ne bileyim yazmaya cesaret edemiyorum. Sanki yazarsam daha çok gerçekçi olacak gibi geliyor.
      Ya bazen diyorum herkese her şeye cesur olan ben niye bu adam için neden tetikte bekliyorum ben de bilmiyorum.

      Sil
  15. Amann salla gitsin iyi demişsin bir hafta:)
    Bence sizin jokerle ilişki baya uzun sürecek:)
    Öyle hissediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum kismet be. Sonunu dusunmicem artik karar verdim

      Sil
    2. Sonunu düşünme sonunu düşünmek insanın kafasını yorar hayat kısa zaten

      Sil