7 Ekim 2015 Çarşamba

kıçıma tekme, karnıma yumruk olan sözlerle tebrikler sen kazandın


“Hayatını mahvetmeye odaklanmışsın. Mutsuz olmak için çırpınıyorsun. Sürekli kendi duygularını korumak için saklanıyorsun. Hayatına kimseyi almamak için herkeste kusur arıyorsun.” Dedi. Sonunda evet onu da delirttim. İlk olarak bizimkilerle buluşmadan önce Jokerle bir şeyler içmek için çıktım. İki tane kız yaklaştı, arkadaşıymış. Püf nokta kız fazla sırnaşıktı, canımlar cicimler, yuvarlaya yuvarlaya konuşmalar. Beni arkadaşı olarak tanıttı. Onlar gidince de artık daha fazla dayanamadım patladım tabi. Ama adam da haklı “Sen önüne gelen herkese arkadaşım demiyor musun?” diyorum. “Saçma sapan bu işin içine sen sokmadın mı bizi?" Ben sokmuştum dimi? “Şimdi sana arkadaşım dememe mi kızdın? Ne deseydim sevgilim mi? O zamanda kızacaktın.” Kesin kızar hani kimseye söylemeyecektim derdim de kıza sinir oldum. Ya ben ne ara böyle kıskanç oldum. Kendimi tanıyamıyorum. Neden böyle yapıyorum ben. O böyle söyleyince de tartışmayı reddedip, bizimkileri bahane ettim. Sahaya kadar götürdü ama onun niyeti aramızdaki iletişimsizliği kaldırmak sonu nereye varacaksa sonunu getirmek. Bense konuşmayı reddedip indim, peşimden geldi git dedim. Ama ben inadım o da inat. Bekleyeceğini, daha fazla saçmalık çekemeyeceğini söyledi. İçeri girdim tabi surat beş karış, geçte kalmışım. Stres atalım dedim ama ilk defa hiç eğlenmeden oyun oynadım. Oynarken ben diyeyim pisleşerek, siz deyin sportmence oynamayınca tabi ki Forvet ve Asistan potaya kadar kaldırdılar her zamanki gibi. Bu kez tutunmayı reddedince, düşüncem cidden bırakmazlar oldu ama itler çat diye bıraktılar. Kıç kırılması diye bir şey varsa şuan bende mevcut. Totom morardı resmen ya. Vicdansızlar. Çok sinirlenince bende Forvetin kolunu dişledim. Eşek kadar oldunuz yaptıklarınıza bakın derdim dışardan ama bildiğin çocuk gibi kavga ettik. Tabi Asistanı tırmalayınca bunlar yine potaya kaldırdılar ama akıllanan ben bu kez tutundum. Askıda Lady var gibi öyle kaldım. Elimi bırakmayı da o saatten sonra birde yere inerken ayak bileğinden olmayalım dedim. Bu kez sahneye Uzun çıkıp, kızı rahat bırakın tiradıyla geldi kucakladı yere indirdi. Gerçi yere indirmesi biraz zaman aldı. O sırada köşede bekleyip ben bir torba acı çekerken sesini çıkarmayan Joker`in sesi çıkınca bıraktı. Sonrasında kavga yumruk bekleyenin bugün ki aksiyon isteğini karşılayamayacağım. “Lady artık konuşalım” dedi bende kuzu kuzu gittim. Sonra adamın ilk söylediği sözler için yukardaki ilk tırnağı tekrar okumanızı tavsiye ediyorum. Ağır geldi. Çünkü buna benzer bir çok şey söyledi. Ondan yapmamı istemediğim her şeyi yapıyormuşum. Artık karar vermem gerekiyormuş. Aklımda başka biri mi varmış. Bana “Ne zaman salaklığı bırakacaksın” dedi. Herkes kalbimi kırmış içerdeki de dahil. Ama ben hala adamın kucağında gezebiliyormuşum-gelip sen yardım etseydin o zaman hayvan-, tanıştığımız günden beri bir kez doğru bir karar aldığımı görmemiş. İstemiyorsam onu oyalamayacakmışım. Tüm bunları sesini yükseltmeden tane tane söyledi. Sanki ben anlamakta zorlanıyormuşum gibi. “Aklında başka biri varsa şimdi söyle bitsin. Herkes kendi yoluna gitsin.” dedi, yok dedim. Var mı, yok mu, ne yapmak istiyorum bilmiyorum ama onu kaybetmek istemiyorum ben. Daha fazla oyun istemediğini, iyi veya kötü ne yaşanacaksa normal insanlar nasıl yaşıyorsak öyle yaşayacağımızı söyledi. Yeterince saçmada olsa benim istediğimi yapmış ama artık bu durumdan sıkılmış. Büyümem gerekiyormuş. İzlediğim salak filmlere benzemiyormuş hayat. Ben bilmiyordum sanki. Tamam dedim, herkese söylemeyi kabul ettim ama deli gibi üzülmekten korkuyorum. Deli gibi ilişkiden, onun salak sorumluluklarında korkuyorum. Nerdesin, kimlesin diye birinin bana sormasını istemiyorum. Sen ondan istiyorsun dersen istemiyorum. Sadece etraftaki potansiyel askıntılara karşı varlığımı hiçe saymasın istemiştim. 

20 yorum:

  1. Biz seni iteklemeye çalıştık o kadar ama isyan bayrağını Joker çekti demek. Helal olsun! Ama çocuk haklı tamam başta bir deneme etme dersin bunu anlarım da 1 ay en fazla sürer bu durum siz ise ohoo onca zaman doğru düzgün adı olmayan bir ilişkide süründünüz. Şimdi kendini kötüye hazırlama, kötü düşünme kendi mutluluğuna bak ve boşver gitsin. Hem artık her şey daha farklı da olur di mi ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum neden böyleyim ama hep bir yerden kötü bir şey çıkacak diye endişeleniyorum. Kafam hala çok karışık, çok dolu. O kadar çok problemim var ki sağlıklı düşünmemi engelliyor.

      Sil
  2. Biraz cesaret sadece.. Kendini kötüye endeksleme. Herşey güzel olacak bence :)

    YanıtlaSil
  3. İlişkiye başlamadan yoracaksın be kuzum böyle. Bir yerde okumuştum incinip incinmeyecegini bilemezsin bunun kararını veremezsin ama kimin incitecegini seçebilirsin gibi bir şey yazıyordu. İyi düşün iyi olsun ve bırak ne olacaksa da olsun artık. Hadi artık güzel haberler alalım senden ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garanti istemek çok saçma ama biri garantilese mutlu olacağımı koşa koşa dalarım. Neden bu korkaklığım bu kez bilmiyorum

      Sil
    2. Seni incitebilecek biri olduğunu düşündüğün içindi ama artık mutlu olma vakti, kötüye dair her şeyi silme vakti :)

      Sil
  4. Her şey olacağına varır, bence üzerinde fazla düşünüyorsun. Yani, biraz zamana bıraksan da görsen neler olacak. Joker beni sevmiyor mu derken adam istemese bitirirdi bak yine topu sana atmış. Bir tut şunu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. top gelince suratımı korumaya çalışıyorum ben ondan oluyor. Aslında oynamaya cesaret etsem eğleneceğimi biliyorum

      Sil
  5. Joker de ne anasının gözüymüş hani ne diye biriktirmiş bunca zaman :/ neyse onda netse sende de net olsun tatlım, nasıl olsa hersey olacagına varıcak. serbest bırak kalbını kırılırsa kırılacak. nasılsa sonunda yıne ayaga kalkmak var. olmadı tutar kaldırırız ayıp ettin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamın nerde ne zaman ne yapacağını bir türlü kestiremiyorum ben.
      Kırılmasın ya valla bıktım hep kırılan kalp benimki oluyor.

      Sil
  6. 'Sen benimsin' deyince ayrıldığım sevgilim var, inan anlıyorum seni. Aynı kıza ''seni seviyorum ama bu seni ilgilendirmez'' dediğimde de anlamamıştı zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha sen nasıl bir adamsın ya ::D

      Sil
  7. kuzum denemeden bilemezsin neler oalcağını. belki de çok mutlu oalcaksın evleneceksin belkibir hafta sonra kavga edip ayrılacaksın. eğer gerçekten bu çocukla olabilir diye düşünüyorsan çocuk da böyle şeyler demişse bence sen ikinize bir şans vermelisin. çocuk bunalmıştır. normal. zaten çabuk sıkılıyorlar :) bence önemli olan ne istediğin. neyden korktuğun değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evliliğe bağlamayın korkarım kaçar giderim :D
      Bunaldım bunalttım farkındayım. Off sırf şu kararsızlıklarım yüzünden basıp gidecek sonunda.

      Sil
  8. Denemiş olursun.Her seferinde boyle gizli saklı olmaz ki.Hem üzerse de gel buraya yaz,beraber söveriz.Bir de Joker ne dertlenmiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burda zaten ne sövmediğim ne çekiştirmediğim adam kaldı. Yakalanırsam aforoz edileceğim.

      Sil
  9. Başına beklediğin sonuçta gelse dene ondan sonra kapat kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim su sira koyvermeye calisiyorum :D

      Sil
    2. Koyver gitsin en güzeli:)

      Sil