31 Aralık 2014 Çarşamba

üç ayda 2015 yazmayı öğrensem yeter


Okulum yarım gün falan demeden sınav koymuş sabahın körüne mecbur gittik. Bu ara ağzıma bal arısı kusmuş olacak ki şansım arttı mı ne. Hoca gelmemiş yerine iki gözetmen göndermiş. Sınava çalışmadım diye üzülürken, gözetmenlerden biri tanıdık çıktı hop el attı sınavıma. O yardım etti diğeri de göz yumdu resmen. Diğerlerine yazık demeyin onlarda kopyanın dibine vurdular. Ben kopya hazırlamadıysam günahım ne. Sınavdan sonra da Forvet`i doktora götürdüm. Bacağı sakatlamış basketbol oynarken. Bir şeyim yok diyor ama topal bile gezemiyor, sürünüyordu yavrum. Sidikli bu akşam partiye gidecek. Babamdan iki lütfenle izini kaptı. Bunu duyan ben “Forvet`lere gitsem yılbaşında orda kalsam.” Dedim. Adam yok dedi. Lan bu nasıl bir çifte standart. İkimizde kızız, bir de o dışarda bir partiye gidiyor. Neymiş yurttan ikiye kadar izin almışmış, arkadaşları bırakacakmış. Lan devlet yurdunda kalıyor olacaktı görürdüm ben onun 2`ye kadar kalmasını da neyse. İtiraz ettim “O orda tek sıkılır. Sen yanımızda kal biz varız. Ne işin var elin adamının evinde?” lan elin adamı dediğin dört yılık arkadaşım be baba. Sanki iki mum bir şömine başbaşa yeni yıla gireceğiz, tövbe tövbe. Ama sonunda ikna ettim Uyuz`u da alıp gidiyorum. Lan hepsi sevgilisiyle bir ben kardeşimle gidiyorum. Forvet`in sevgilisi kedisini getirecekmiş bir de. Bir o eksikti. Kediler ve ben demek kediler ve köpekler demek ama Kükküs tutturmuş çok seviyor seni. Lan hayvan görür görmez garip sesler çıkarıyor. Bir de benim deli anam yine yapmış yapacağını ve kırmızı don stoklarının tamamını almış. Kadın her yeni yılda doyasıya kırmızı don alıp dağıtıyor. Kendi arkadaşlarıyla sınırlı kalsa umurum da olmazda, benimkilere de alıyor vermem için zorluyor. Anlayacağınız milletin giydiği dona kadar karışıyoruz, uğur getirir ayağına. Giderken kızların donunu unutma diyor. Tam verilecek ortam olur ya. NilKuşu ve Sarı`ya da almış ama onların ki özelmiş. Gelmeden ayağına vermezmiş. Deli bu anam benim. Bir de herkes liste yapmış kendine be yapıyorum bu yıl. Her yıl yapıyorum da ne bokuma yarıyor sanki. Yine kafamın estiği gibi yapıyorum her şeyi. Carpe diem diyorum ve yeni yıldan tek beklentimin ilk üç ay içinde 2015 yazmayı kavrayabilmek olduğunu belirtiyorum. Benim zaman algoritmamı yanlış yaptıklarından daha temmuzda geçtim tarihte 2014 yazmayı. Onca zaman 2013 yazarken daha yeni alışmıştım. Sizlere mutlu yıllar. Ben hazırlanıp babamın kanatlarından bu gecelik sıyrılayım, izini de koparmışken.


13 yorum:

  1. Ahhaa senin annen eşittir benim annem. Kız arkadaşlarım yetmiyor, erkek arkadaşlarıma da kırmızı don alıyor. Her yılbaşı, adrenalin tavan. :D

    Lady'im 2015 süper geçsin senin için. Süpsüper olsun her şey. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha. Bizim ki henüz onlara başlamadı ama Reklamcı`ya her yıl bir kırmızı don alıyor. Oğlum sayılır o benim diyor ama bizimki fena sinir oluyor :D
      Seninde canım yaaa. Hep gülelim biz :D

      Sil
  2. annen çok tatlı :)
    yeni yılını kutluyorum ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azıcık geç oldu ama seninde yeni yılın kutlu olsun :D

      Sil
  3. Kırmızı don şeysine çok güldüm off ya fena valla :D
    Tam 2014 e alışmışken 2015 geldi, ben de aylarca 2014 der dururum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sürekli 2014 diye tarih atıyorum ben :D

      Sil
  4. hahhah don önemli tabi (:

    YanıtlaSil
  5. annen ne tatlı öyle yaa yok ki bizde böyle arkadaş annesi alsın bizede bir tane:9 bir kırmızı donumuz olamadı yeni yılda acım büyük :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha annem duymasin alir kapina kadar getirir

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Kuzum virüs gibisiniz :D

      Sil
    2. bi bitmedi bu yaa, ne don meraklısıymış :))

      Sil