18 Aralık 2014 Perşembe

depresyonun yan etkileri diyorlar


Artık uluslararası bir deliyim. Bahsetmiştim hani şu salak öpücük içerikli iddiadan. Kızların tabi tuzu kuru onlar için demesi kolay. Tüm o acı hüsrandan sonra adı kendimi toparlamam için baskı yapmaya başladılar. Elin adamını öpmek nasıl bir toparlanma olacaksa artık. Sürekli öpücük içerikli tacizleri ve şakaları en sonunda patlama noktama ulaştı. Bağırdım, çağırdım ağızlarının payını verdim. “Ben burada acı çekiyorum, bir nevi boynuz yemişim sizin derdiniz ne!” dedim. Kendimi nasıl kaptırdıysam ağzıma ne gelirse söyledim. Aslında kızdığım onlar değildi, sustuktan sonra fark ettim. Kızdığım bendim. Sadece ben. Tüm hataları yapan, kendi olmayı bırakan, göz körlüğüyle salaklığı birbirine karıştıran, hepsi hepsi bendim. Öfkem yine köpük yemiş alev gibi söndü, geriye pişmanlığım kaldı. Tabi birde tekmelenmiş köpek bakışlı kızlar. Derin bir nefes alıp kocaman güldüm hadi yapalım dedim. Benim özrüm de böyle ne yapayım. “Ciddi misin?” dediler. “Cesaretim varken çok sorgulamayın” dedim. Tanımadığım birini bulup öpmem gerekiyor. Olay aslında gayet basit. Sevgilim olmadan öpmezmişim, böyle yetiştirilmemişim falan varya hepsini klozete boşaltıp sifonu çektim. Kimin ne düşünüp, ne söylediği de umurumda olmayacak. Neden olsun ki hem? Benim için kulağa çılgınca geliyor. Sanki ince ele sık doku bir boka yaradı şimdiye kadar. 21 yaşındayım. İnsan bu yaşta hatalar yapmalı, delilikler. Benimki de bu. Kızlarla hazırlandık çıktık dışarı. Tatlımı yerken etrafımı süzdüm. Gündüz vakti Beyoğlu’nda turistten bol bir şey yok. O an kafamdaki çarklar döndü “Elin turistini de tanımıyorum, hem karşılaşma olasılığım imkansız. O yüzden kızlar ben gidip turistimi bulayım.” dedim. İşin gerçeği zaten ilerdeki masada oturan üçlü gruptan birini gözüme zaten kestirmiştim. Kızlar tabi ciddi olduğuma inanmadı. Eh haklılar tabi. Birincisi tanımadığım birine beni öper misin diyeceğim. İkincisi elin adamı sapık zannedip şikayet edebilir. Üçüncüsü mekandan kapı dışarı edilebiliriz. Umarım atarken bizden tatlıların parasını istemeyi de unuturlar. Öğrenci adam sürekli kendini şımartamıyor. Genelde parasızlıktan berbat yerlerde takıldığımız çok oluyor. Kaçıncı madde oldu bilmem ama bu madde en can alıcısı. Beni beğenmeyip reddedebilir ve benim egom, özgüvenim, son olaylardan sonra geriye ne kaldıysa dinamitle patlatılmış bina gibi yerle bir olur. Kalktım yürümeye başladım ama mezarından kalkmış, ordusunun başına geçmiş Hitleri görsem bu kadar korkmam. Kızlar zaten kikirdeyip geri dönmemi bekliyor. O üç beş adımı ipe giden idam mahkumu gibi attım. Yanaştım selam verdim.  Nasılsınız dedim. Sanki kırk yıllık dostlarım da uzun süredir görüşmedik. Oturabilir miyim dedim nazikçe evet dediler ama bu delinin derdi ne bakışları bariz belli. Bende korkutmamak için klasik turist sorularını sordum. Sonrada "ben bir iddiaya girdim kaybettim, bana yardım eder misiniz?” dedim kızları işaret ettim. Tabi derken neye tabi dediklerinden bir haberler. “Beni öper misin?” demek meğer dünyanın en utanç verici şeyiymiş. Hem şaşırdılar, hem güldüler, hem ciddi misin dediler, hem de dolandırıcı mısın diye sordular. Artık nasıl bir portre çizdim bende bilmiyorum. Bizim yakışıklı turist bir öpücükten bir şey olmaz deyince rahatladım. Sonra ben bir de arsızca hastalığı olup olmadığını sordum. Bunlar gülerken desibelin ayarını kaçırdı. Ne yani tükürükle bulaşan bir sürü hastalık var. İnsan sağlığı önemli. Bildiğiniz rezil oldum, yetmedi ülkeyi rezil rüsva ettim. Expo hayalleri önümüzdeki elli yıl benim yüzümden baltalandı. Ama ben koşulları yerine getirip tanımadığım birini öptüm. Yanlış veya doğru ne fark eder. Adam da iyi öpüşüyordu hani. Hem bu sayede San Francisco`ya gidersem rehberlerim hazır. Zaten tek derdim de oydu. Benim ilk törpülemem gereken boynuzlarım var. Kızlara kalırsa depresyondan çıkarmam gereken beynim.

14 yorum:

  1. yaaaaa gülmekten kopuyorum şu an :D napmışın öyle sen :D delisin bi de hastalığı olup olmadıgını sorduguna inanamıyorum :D bütün moralim düzeldi sayende şu an şu yazınla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi bir öpücük için hasta olmak istemezdim :D benim ki hala boka çalıyor. ayy sanki durdukça daha çok kızıyorum gibi

      Sil
  2. Ahahahaa şahanesin Ladyim... Büyük medeni cesaret örneği sergilemişsin... Tebrikler... Delilik güzeldir.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. medeni cesaret mi bilemedim. sen niye yazı yazmıyorsun artık

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Allahtan terslenmedim. yoksa burada oturup ağlardım.

      Sil
  4. Ne tanımadığın herifi mi öptün :o
    Aaa :p
    Sen bu hatunlarla takılmaya devam edersen depresyon falan unutacaksın söyliyim.
    Hiç bahsetmeyeceksiniz falan derken bi an uçup gidecek demedi deme :)
    Ama reflesh iyidir.
    Bağ kurmamak en iyisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öptüm :D reddedilmediğim içinde egoma iyi geldi. :D
      kızlar bir dakika huzur vermiyorlar artık.

      Sil
  5. Doğru demişler bence ilk önce düşüncelerini değistirmek rahatlatır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elin adamını öpmek tam dedikleri değil bence ama deniyorum işte

      Sil
  6. Merhaba,
    Blogumda kitap çekilişim var katılımınızı beklerim
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil
  7. Güzel öpüşüyordu diyorsun. :)

    Şimdi öpüşmeyi 1'den 10'a kadar değerlendirecek olursan, bu öpüşmeye kaç puan verirsin? 1, çok kötü 10, big bang olarak düşün. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun uzun düşündüm 6 dan hallice 7 :D 8 9 10 özel biri olsaydı kesin yerleşeceği yerler bence :D

      Sil