26 Eylül 2014 Cuma

dünyanın en hızlı alışveriş yapan kadının şerefine


Filmlerdeki o üstünü başını kapıya kadar ancak toplayıp, hızlıca işine yetişmeye çalışan insan benim. Farkım ben okula gidiyorum ve kimse bunun için bana para ödemiyor. Haftanın her günü dersim var. Ama o sabah dersleri diye koydukları saatler yarasaların hala ortalıkta dolaştığı, kargaların uykularına daha yeni daldığı saatler. Benimse 7 alarma rağmen uyanamadığım ve bu yüzden geceliğimle gitsem ne olur diye düşündüğüm saatler. Derste zaten uyuyorum. Gözlerim açık ama aslında beynen yatakta rüya seçiyorum kendime. Hocayla göz göze geldiğimde dünyanın en önemli şeyini anlatıyor, onu dinlemezsem binlerce kişi ölecekmiş gibi davranıyorum. Tıp okumuyorum ki kaçırdığım yer bana ölen hasta olarak dönsün. Ya da hukuk da değil. Adamı iyi savunamadım diye yıllarca hapislerde çürüsün, yanlış kararla idama gönderim. İdam kalkmıştı gerçi bizde ama bu ülkede ne olacağı belli olmaz. Bu kadar hukuk düşünmek AvukatKız`ın radarına takıldı herhalde dersten sonra aradı. Pricingini çıkaramamış, yaptırdığı yere gitmemiz lazımmış, yenisini almış çok güzelmiş miş mış miş. Dayanamadım tamam dedim gittik. Bu işini hallederken ben evde dağınık bıraktığım yatağımın soğuyup soğumadığını düşünüyordum. Ta ki yıllardır değiştirmediğim telefon melodim çalana kadar. Arayan Bay B. Eveeeet, arada konuşuyoruz, dışarı çıkıyoruz ama sadece arkadaşız. Kesinlikle hala delicesine hoşlanıyorum ama ya bu öküz anlamıyor ya da ben bunu düzgünce belli edemiyorum. Ben adamın sesini duyunca kalk krizinden ölmemek için dualar okuyorum. Ölürsem Bay B`ye bu tehlikeli dünya da neler olur diye düşünüyorum. Kızın birine aşık olduğunu sanacak, sonra başkasına aşık olacak. Bu kızın biri bunu hamileyim diye kandırıp evlenecek. Bu zavallı kazandığı parayı bir dolandırıcıya kaptıracak. Dolandırıcıda bunun evlendiği kızın biriyle Havana sahillerine kaçacak. Sonra bizim zavallı Bay B`de tüm bunlardan sonra aşık olduğu kıza geri dönmek isteyecek ama kız evli mutlu çocuklu olacak. Bay B`ye de sevgi emek ister diyecek. Sonunda bu da beni kalp krizinden öldürdüğünü hatırlayıp mezarımda ağlayacak. Ama olaylar klasik bir Türk sineması kıvamına gelmeden önce bu bana “Naber, nasılsın, ne yapıyorsun? Aaa dışarda mısın? Bende oralardayım yarım saate gelirim görüşelim mi?” diyecek. Bende koca sırıtışımla nikah masasında “Evet” diye böğüren gelinler gibi böğürüceğim. Sonra  AvukatKız`ın gözlerinde yansımamı göreceğim. Yataktan çıkmış saçlar, konsere gidip sabah erken derse giden şiş gözler, evde giydiği eski tshirtle kombini tamamlayan salak sırıtışlı kız. Allah`tan dağınık biriyim de eve geldikten sonra pantolonumu yerde bırakmışım yoksa kıçımada kesin ev taytımı geçirirdim.  Sizi bilmem ama benim ev tayımda tshirtümde var. Modası geçmiş ya da zevksizlik abidesi ya da çok eskimiş ama sevip atmaya kıyamadığım şeylerde oluşuyor bu. Tabi ben o “EVET” kelimeleri söylerken halimi hiç düşünmedim. Ama Allahtan beynim arada çalışıyor. Kendimi ilk gördüğüm mağazaya attım ve kendime yeni şeyler alıp üzerime geçirdim. Sonrada bir kozmatik zımbırtısına girip o deneme ürünüyle gözlerimdeki garip renkli halkayı kapattım. İşin iyi tarafıysa bu yaptıklarımı o bilmiyor. Acınası halimin bugün farkına vardım. Özsaygımı çöp toplama merkezine götürmüşler meğer ben uyurken. Niye böyle yapıyorum ki ben. Ohh sonbaharda geldi zaten, tam depresyon havası. Yatağımda cipsim, dondurmam, brownim ve çikolatamla, kahve için sütün ısınmasını bekliyoruz. Sonra ne yapacaksın diyen olursa, çizgi film açıp depresyonuma depresyon katacağım.

11 yorum:

  1. beşinci element
    çılgın marslılar
    düşüncem du :)
    aşırı gülmek ha.

    :)

    YanıtlaSil
  2. 3 idiots
    geleceğe dönüş

    YanıtlaSil
  3. meet the spartans
    tosun paşa

    YanıtlaSil
  4. beğenmezsen düşünürüm yineeee :)

    YanıtlaSil
  5. Bay b yi anlattigin kisma cok güldüm :))

    YanıtlaSil
  6. Ayyy depresif haller en sevdiğim. :D

    YanıtlaSil
  7. Hahahaha Allah'tan dağınık biriyim de pantolonumu yerde bırakmışım lafına çok güldüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu dağınıklığım için ilk şükredişim değil :D tabi annem hep şikayetçi

      Sil