3 Ağustos 2014 Pazar

orkideli sapığa bile vurmadım ki ben


Geçen bir arkadaşla konuşuyoruz “Eski sevgilim psikopata bağladı” dedi. Kızı da tanıyorum böyle pek bir sessiz bir tipti. Psikopat ve o abartıyordur dedim açıkçası. Bu da başladı işte, sevgilisi var hala arıyor, eve geliyor, bazen eve geldiğimde kapıda beni beklerken buluyorum. Sürekli telefon ediyor. Sevgilisine bin bir yalan söyleyip boyna orda burada karşıma çıkıyor dedi. Ne sevgilisinden ne benden vazgeçemiyormuş falan dedi. Sürekli ofise bir şeyler gönderiyormuş bir de üzerine bizimkini kız arkadaş edinmesin diye tehdit ediyormuş. Geçen gün diyor kavga ediyoruz sinirle tokat attım, bana kalsa evire çevire döverdim dedi. Hayır kız psikopatta dayak nedir ya. Bu kızda o potansiyeli ben görememiştim yanıldım ama yuh be oğlum ne yaptın sen. Ben kadına şiddete karşıyım kardeşim. Bahane ne olursa olsun.  Haketmiş diye bir şey olmamalı.


Ben böyle çemkirince bu sen olsan ne yapardın dedi. Aklıma benim orkideli sapık geldi.  Ben İspanyolca kursuna gidiyordum, bir gün üst kurdaki arkadaşın dersine girdim. Sonra bizim sınıfta üst kurdan gelip bizleri gülme krizine sokan bir çocuk geldi. Fizik tedaviyi üçüncü sınıfta astronot olmak için bırakmış.  Şakır şakır konuşuyor biz yeni öğrenenlerin arasında ne işi var diyoruz ama gülüp eğleniyoruz diye de pek bir umurumuz da değil. Bir gün bizim hocaya sevgilisi çiçek göndermişti, bu “İçinden seç senin için alırım hocadan” dedi. Elin adamından ne çiçek alacağım. “Beni iki kır çiçeğiyle kandıramazsın, orkideden aşağısı olmaz” dedim ama demez olaydım. Ertesi gün hoca arıyor ”nerde kaldın, Astronot sana orkide getirmiş. Gelmeyeceksen ben eve götüreceğim” İşte böyle başladı. Sonra her hafta sonu o kursta çiçeğe boğuldum. İstemiyorum, sevmiyorum dedikçe farklı farklı çiçeklerle karşılar oldu. Şemsiyesini çöpe atıp aynı şemsiye altında yürüyelimler mi dersiniz, benimle bende o  yöne gidiyorum diyip ters yöne gitmeler mi, sosyal mecrada görmezlikten gelmeme rağmen ısrarla sürekle takip istekleri mi, arkadaşlarımı bulup ders saatlerimi öğrenmeye çalışmalar mı? Hepsi vardı hatta daha fazlası. Sınıfta zaten sürekli bunun yüzünden rezillik. 18 yaşındaydım, 24 yaşındaydı , insan azıcık yaşının olgunluğunu bekliyor. Hayır zorlasa babam olurdu.  O dönemki düşünce buydu. Ha bir de o dönem biber gazıyla yapışık gezer oldum. Sonra baktım işin içinden çıkamıyorum kursu bıraktım, sürekli bindiğim toplu taşıma araçlarını bile terk ettim.  Bir kez bile tokadı geçirmedim ya da babamın öfkesine maruz bırakmadım. Şimdi kalkmış bizimki bana soruyor ne yapardın diye. Dövmeyeceğim kesin, kaldı ki oğlum avukat olan ben değilim sensin. Savcı var, şu Amerikan filmlerinin ana karakteri “uzaklaştırma kararı” var. Numara değiştirme, gerekirse ev. Ne bilim ben işte. Ama şiddet kırk yılda bir olan uzaktan arkadaşlığımızı bile düşündürtüyor hani bana. Acaba benim sapık ne alemde şimdi merak ettim.

12 yorum:

  1. Keşke vurmasaymış. Şiddet, şiddeti doğurur çünkü. Kimsenin kullanmaması lazım.

    Orkideli sapığa sevgilerimi gönderiyorum. Kendisi romantik sapıklardanmış. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi sanki siddet sorunlarini çözdü.
      Heheh oyleydi ama asi üstünde sapık o dönem pek komik ya da romantik gelmiyordu

      Sil
  2. orkideli sapık wooww :)
    Adam baya takmış kafayı ama kurtulmak mümkünmüş onu kanıtladın :) tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh benden kaçar mi ki ? O inatciysa bende inatciydim kazanan ben :)

      Sil
  3. ayy senin sapık belki çiçekçi olmuştur ya da astronot olmuştur uçuyodur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence o astronot olamayip hezarfene bağladi :)

      Sil
  4. O ne bilmiyorum ama Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  5. 2 farklı blogun başlattığı bir etkinlik.whiteglaze.blogspot ile beyazbegonvil.blogspot blogları yapıyor. Bloglara giderek nasıl bir blogunuz olduğunu tanıtıyorsunuz :))) Bu sayede bloglar birbirini tanımış,takibe almış oluyor . Güzel bir etkinlik mutlaka uğrayın derim :)))

    YanıtlaSil
  6. orkideli sapıgı sevdim :)
    şiddete karşıyım. başka şekilde seviye düşürmeden uzaklaştırabilirdi.
    senin de yazdıgın gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmek ve orkideli sapık :)
      Bence de essek kadar olmus bir de hukukcu yaptigina bak

      Sil
  7. Şiddete karşı olmamak elde değil bir kere başlayınca devamı da geliyo..
    Bu arada orkideli sapık da tam manyakmış ama laftan anlamayan cinsten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o baya manyaktı ya.Hayırın anlamını kavrayamamış. çocuklukta bunda bir kaç evreatlamışlar

      Sil