31 Temmuz 2014 Perşembe

ama ellerimi ısıttı


Hazır tatildeyken sizlere Dahi Reklamcı`dan bahsetmek istiyorum. Kendileri lise de en nefret ettiğim kişi olur. Aynı zamanda lisede benim gibi hiç kırılmayan, küsmeyen insanı bile boyna kızdıran, cinayet işlemekle, kiralık katil arasında çelişkiye düşmeme sebep olan insandandır.  Aynı servisteydik, aşırı komik çocuktu ama o dili akıllara zarar. İğneleyici espriler. Sebep mesela suratınızda çıkan bir sivilcede olabilir, basketbol oynarken arkadaşınız ayarı kaçmış gücü yüzünden tutamadığınız top ve yarılan kaş olabilir. Adam sınır tanımaz. İşin kötü tarafı adam zeki ve esprilerde ben komiğim diye gezenlerin anlamayacağı cinsten. Hem bu kadar gülüp hem bu kadar sinir olduğum başka insan yoktu. 3 yıl boyunca bıkmadan usanmadan nefret ettim. Artık son senemdi böyle efsane kar yağıyor. Servis bekliyorum ama okula girip beklemek yerine hangi salaklıkla dışarıda bekliyorum onu da bilmem. Servis gelince bindim ama eller yok. Zaten yazın bile üşür. Bu bindi servise işte sonra. Baktı ben büzüşmüşüm ver ellerini ısıtayım dedi. Ben en son buna yine ne ottan sebeple küstüysem küstüm. Bu da zaten ipleyen bir tip değil. Dünyanın en gamsız rahat adamına merhaba deyin. Mırın kırın edince çekti ellerimi ısıttı. Sonra işte bi yandan ısınma keyfi bir yandan sohbet baktım bu aslında kötü biri değil. Onun demesine göre o gün elimi ısıtmamış, içimdeki insanı uyandırmış. Hani doğruluk payı da var. Başkası dese umursamayacağım şeyleri bu söyleyince deliriyordum.  Çok romantik bir arkadaşlık hikayemiz var. O günden sonra bir kez kavga etmişliğimiz yok. Ne zaman canım sıkılsa ya da müjdeli bir haber alsam ilk gideceğim insan kendileri oldu. Yakın arkadaşlarımdan birine deli aşık olması da işin bonusu. Tabi ayrılırlarsa kesin kural ikisi de beni aramasınlar.



 Hayatımda tanıdığım en orijinal insanlardan biridir de kendileri. Lisede sınıfta kaldı. Mezun olmasını bile beklemiyorlarken adam sınavda derece yapıp ilk iki yüze girdi. Ama ah bu kadar puan yaptım istediğim okul ve bölümden vaz geçip daha prestijli bir alana yöneleyim demedi. Tek tercihine birincilikle girdi. Okula kayıt için gitmeden hemen öncede diploma için okulda 3 tane sınava girmek zorunda kaldı. Dünyanın en tembel ve yaratıcı insanı iyi ki doğdun be. Sana bunları tabi ki de okutmayacağım. Çok dalga geçersin. Belki anacığının kanatları altına girince söylerim. Nasıl olsa beni korur senin sivri dilinden. Bu arada Sarı Kız kusura bakmasın ama ben tabi ki erkek tarafıyım. 

10 yorum:

  1. Ne güzel bir doğum günü yazısı yazmışsın ya, bir de bilmiyordum ben doğum günü yazısı olduğunu en sona gelince bi an aa doğum günüymüş oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu yazdığımı bilse cok dalga gecer benle :) sessizce belli eymeden kutlayayim dedim

      Sil
  2. Aa çok tatlı yazmışsın ya :)
    Ne tuhaf bir çocukmuş hem sınıfta kal hem de ilk 200 de ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyanın en tuhaf insanı ya. Okula kayit olmak icin diploma almasi gerekiyor veremedigi dersi vardi mezuniyet icin

      Sil
  3. yaa çok tatlııı, eridim burda asdfg :D :P

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı anlatmışsın ama yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) o dalga geçer benle ama olsun :)

      Sil
  5. Bayılıyorum senin anlatımına ya en güzel doğum günü yazısı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hoş geldin bu arada yoktun bayadır

      Sil