8 Eylül 2020 Salı

fortuna ile kumar masasına oturulmaz


Zor bir gün geçirdim. Vanası patlamış su borusu gibi saatlerce ağladım. Hayatta yaptığım tercihlerin doğurduğu sonuçların bu kadar zor olmasını beklemiyordum. O eski enerjik, dünyanın güzellikler ile dolu inancına sahip olan, en tatsız olayda bile gülecek bir yer bulan kızı özlüyorum. Şimdilerde o kızın yerini anneannelerimizin izlediği Hint dizilerinin dram sahnesinin vazgeçilmez oyuncusu aldı. Dört ayağı üstüne düşmeyi beceremeyen kedi gibiyim. Herkes kişisel gelişimini daha iyi yönlere taşırken ben karşınıza daha korkak, daha umutsuz, daha az güvenen, daha az neşeli, daha az gerçek kahkaha atan bir tipe dönüştüm. Annem bile doğurduğu büyüttüğü çocuğu tanıyamaz oldu. O dünyaya kafa tutan kızın yerinde gerçekleri dünyanın tahmin ettiğinden daha çok siyah barındırdığını gören bir kız duruyor. Montana`ya yaz günü kar yağmış falan hikaye hani ben de. Hatta Elvis Presley dirilmiş olsa şaşırmaz haldeyim. Fortuna diye bir hatun var Roma Mitolojisinde. Kendileri ile tanışmam bir altı yılı buluyor. İlk tanıştığımda bana kıyak geçtiği için pek bir sevmiştim. Gelin görün ki kör demelerinin sebeplerini anladım. Meğer benim için tüm sürprizlerini sona saklayıp kendileri bana sadece bir el oyun kazandırıyormuş. E tabi bilmem lazımdı Fortuna ile kumar masasına oturulmaz. 


 

7 yorum:

  1. neler oldu bee söleseneee misfortunaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi şeyler değil. Arada güzel günler.

      Sil
  2. Ne olduu merak ettim.

    Ben de eski umutlu halimi özlüyorum bazen, insanlar nasıl neşeli olabiliyor öğrenmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl daha da mutsuz olmayı başardım acaba?

      Sil
  3. Çiçek toprağını sevmediyse, değiştirme vakti gelmiştir..

    YanıtlaSil
  4. Az okuyucu tam özgürlük

    YanıtlaSil