30 Haziran 2015 Salı

tuvaletin kapısında beni bekler misin


Hepinizin lanet üç beş harfli anıları, anlatacakları, ruh çağırma seansları, her boku bilen falcılarınız var dimi? Zaten Türk kadınıysanız sizi tanımlayan özelliklerden biri bu dimi? Falcı her şeyi çok iyi bilir, ne dese çıkar. Onu mükemmel yapan sizin ondan iyisini bulamamış olmanızdır. Bulduğunuz an bu kez her şeyi bilen o olur. Eskisi ise aman hiçbir şeyi bilmiyordu zaten dediğiniz insan olarak mazinin derin anılarına gömülür. Zaten orta okul ve bitiremediyseniz lisede mutlaka bir iki ruh çağırmışsınızdır. Mutlaka konuşmuşsunuzdur ve bu kesinlikle doğrudur. O üniversitede kaldığınız yurtlar da zaten mutlaka psikopat bir tip vardır ve garip hal ve hareketleri mevcuttur. Bir şeyleri vardır, gece garip hal ve hareketler içine girer. Rüyasında uyanan mı dersiniz, giydiğiniz donu bilen mi dersiniz hepsi vardır. Sonra görülen gerip şeyler. Birde hoca işi var. En zengininden en fakirine en popüler olan şeylerden biridir. Falcıyı hocaya soranı duydum ben bu akşam. Kadın çok iyiymiş, doğru söylüyormuş ama cehennemlikmiş. Bayan Ego ile falcının elektriği tutmuş. Sırf fal için şehirler arası yolculuk yaparmış. Kadınla birlikte cehenneme de gider mi merak ettim? Ya da o sordurduğu hoca bana de der mi cehennemliksin. Derse o saatten sonra battı balık yan gider derim. Ey türk kadını gözünü seveyim uzak durun böyle şeylerden. Durmuyorsanız da ne olur bana böyle doğaüstü şeyleri anlatmayın. Siz ağzınızı açtığınızda ben çişi salıyorum. Evet korkuyorum. Lan bildiğim duaları okumaktan dinleyemiyorum bile. Ben küçükken de korkardım zaten bu anlatılardan. Barış Manço`yu severdim, bir onun ruhunu çağırmışlığım var. O da gelmedi. Malum benim dönemimde onun ruhu baya popülerdi. Ama bizim Bayan Ego ruhla konuşan bir komşu bulmuş. Onla bir iki kez çağırmış. Harf dolu kağıt ve dönüp duran fincan. Annesi kızınca kadınla görüşmeye bırakmış. Ama ihtiyacı olursa yardım ederlermiş. Lan ben kadın ve ruh kelimesinin aynı cümle içinde geçtiği ilk cümleden sonra kadınla bütün bağlantımı keser, hafızamı kaybettim numarasına yatardım. Ama nerde bende aklı başında arkadaş. Şimdi anlattığı bir sürü garip şey yüzünden işemeye gidemiyorum tek. Eve t 22 yaşına geldim hala tuvalete tek gitmeye korkabiliyorum.

15 yorum:

  1. Birşey itiraf edeyim mi? Böyle şeyler ne zaman yaşasam tek uyuyamıyorum. Annemle yatıyorum unutana kadar :D Annem yatmazsa da bütün ışıkları açıyorum sabaha kadar nöbet :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu konuda ödleğim :D Anlatılmasından hoşlanmam ama bazı insanlar anlamıyor ki susmaları gerektiğini. Sonra da merak edip dinliyorsun işte :D

      Sil
  2. En iyisi uzak durmak hatta bu konuda düşünmemek bile ... Sanırım korkunun yaşı yok , bu konularda bir çok insanın aynı hissettiğinden eminim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala sekiz yaşımdaki korku :D Şu saatten sonra değişmez sanırım :D

      Sil
  3. İnanmayan ama o manyakliklari yapanlardan biri de benim. Hoca olayına girmem o çok daha büyük bi para tuzağı ama fal iyi ya en fazla 20-25 tl ahahahahahahah. Bir keresinde içeri girer girmez bana senin hayatında Mine ya da Melek adında bir arkadaşın var sana söylemiyor ama derdi büyük yardım et ona demişti. Gerçekten Mine o ara zor durumdaymis da henüz bana söylemeye cesaret edememiş. O zaman dedim işte tamam ben bu adamı bırakmam ahahahahaha. Ailemin bana öğretmediği hislerden biri korku. Yazlikta kimse yokken dışarı çıkıp oynamışligim da var evde tek kalıp korku filmleri izlemişligim de. Hoş öğretilmediği için böyle ruh çağırma falan benim için çok sıkıcı oluyor ama iyi yani yalnız yaşarken hiç sorun yaşamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fal neyse de harfliler ruhlar falan korkutuyor beni :D Bahsedilmese evde tek kalmışım falan sorun değil. Karanlıktan korkmam da. Ama bahsedildiyse yandım uykusuz geceler :D
      Sen nasıl birisin ya :D Ruh çağırmak sıkıcıymış :D
      Şey falcı hala yaşıyor muydu ? :D

      Sil
    2. Geçen yaz gitmiştim eğer oradan ayrılmadıysa hala kadıköyde olmalı. Bir ara tekrar gitmeyi düşünüyorum hala yerindeyse açık adres veririm sana da ahahahahahaha

      Sil
    3. Şey ben o adresi istiyorum desem :D Açıksa hala haber ver olur mu :D

      Sil
  4. Birebir yaşadığım bi kaç deneyim sonucunda öğrendiğim tek şey korkmamak. Korktukça gücünü kaybediyor insan ve daha ezik bi hal alıyor. Yine de tuvalete giderken bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elde değil işte. Bende Allah`tan deneyim falan yok. Umarım olmazda :D

      Sil
    2. olsun ya arada aksiyon oluyor :) şaka şaka olmasın tabi gerek yok dua'nı et yat bişey olmaz :p

      Sil
  5. Lady'm.
    N'olmus acaba burada.
    Kızdırmasın böyle korkutmasın da.
    Korkunun ya da yalnız işemeye gidememenin yaşı yok. Ama korkan insan yanında bahsedilmez, bahsedilmemeli.

    Ps:25 yaşındayım ve evde tek kalınca tuvaletin içinde varlar mı diye bi kaç kez kontrol ederim. O nedenle problem etme kendine ;)
    Dipnot 2: özledim seni geldim geri. Sondan başa devam ediyorum müsadenle :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiler, sus dedik dinlemedi. Sonra tabi hikayenin sorunu merak eden meraklı kadın zihniyetim :D
      haha bende Sidikli`yi kapıda bekletmiş olabilirim :D
      Bende seni özledim :D Arada ortadan kaybolup ses çıkarmadığın gözlerden kaçmıyor hani :D

      Sil
    2. Sen biraz kaşınmış mısın acaba ?? :*

      Ses çıkartmaya başladım. Tipik yorumlar yapayım mmmh bana da beklerim :p

      Sil
    3. Müptem bunu ne olur yapmadım de :D Soğuk duş etkisi yaptı :D

      Sil