5 Haziran 2015 Cuma

bir sakinleştirici iğneye hayır demem


Onlar nasıl istatistik soruları. Bütün test tipleri birbirine girdi. Hangisinde hangi testi uygulayayım bilemedim. Ama önemli olan istatistikmiş olasılıkmış değil mezuniyette giyeceğim elbise. Yumurta kapıya geldi çattı bende hala tık yok. Kızların hepsi aldılar. Hepsi böyle uzun uzun, balık balık gezecek. Türk magazin tarihi bile bir gecede bu kadar çok pişti görmedi. Aynı elbiseden bakalım kaç kişi giyecek merak ediyorum. Zaten o elbiseleri önümüzdeki elli yıl giyebilirler. İlk bir görümce topuzu yaparlar mezuniyette giyerler. Düğün çıkar bu kez elti topuzu yapılır giyilir. Ben ve uzun elbise ise elliden önce buluşur gibi gözükmüyor. Ne var gencim işte. Henüz o kokoş kokoş abiyelerin içine girebilecek kadar ölmedi ruhum. Kaç kilo şey onlar kımıldamaya kalksan üç gün sonra adım atabiliyorsun. Kızlar o kadar dolaştı hep aynı şeyler. Bende bizim evin yakınlarındaki butiğe gittim ve bir elbiseye aşık oldum. Tam yaşıma uygun pati elbisesi. Koca abiyeler giyip 50 göstermek istemiyorum, ama diğer kızlar bu konuda fazla ısrarcı. Annemi aradım at fotoğraf bakayım dedi. Sora üşenmedi geldi. Gelirken de yanında kahveye gelen komşuyu getirmiş. Elbiseyi giydim çıktım kadın başladı “Aman bu çok kısa eğilsen götün gözükür. Hiç güzel olmamış.” Annem siyahına da bak dedi, giydim çıktım aynı elbise farklı renk ama elbisenin boyu iki parmakcık daha uzun. Kadın tutturdu bunu al. Lan içim karardı diyorum kadın götün açık diyor. Cidden yok öyle bir şey. Kabine girdim elbise uzattı içeri al bunu dene diyor. Bedeni XL. İçine abartısız üç tane daha benden sokarlar. Ama kadına göre bu daha uzun daha iyi olurmuş. Ne yapayım boyum yüzünden standart bedenler bana kısa geliyor. Kadının biri de elbiseyi gördü üstümde dışarda ben onu istiyorum diye olay çıkarttı. Tek beden elimdeki. Annem alacağız diyor, komşu kısa diyor, kadın görevliye "devamlı müşterinim" diyor. Nasıl gözüm döndüyse giyindim çıktım almıyoruz dedim. Annem tutturdu ben alıyorum diyor, kadın almıyor işte ben alırım diyor. Bende açtım ağzımı yumdum gözümü. Kadın koca göbeğiyle o elbisenin içine giremez, imkansız. Bastı bacak boyunla bu sana mini elbise değil uzun elbise olur, onu da kestirmek zorunda kalırsın dedim. Hızımı alamayıp komşuya döndüm tam çemkiriyordum annem totomu bir cimcikledi kendimden geçtim yeminle. Annemi bıraksak kafama bir tanede geçirecek en sağlamında bir tane. Sonra sinirlendim çıktım. Eve gelince de annemle tartıştık. Bağırıp çağırmak isterdim ama onu da yapamıyorum annem işte. “Ne takıyorsun milleti ben alacağız dedim onlara ne. Bıktım senin bu sinirinden” diyor. Ama sende 22 yıldır annemsin biliyorsun huyum suyumu ne diye kuyruk takıp geliyorsun. Şimdi tek dileğim o kadın o elbiseyi giydiğinde üstünde patlarda almak zorunda kalır hiç giyemez. Komşuda inşallah rüzgarlı bir havada elbise giyer de götü gözükür amin.

18 yorum:

  1. O kadına neymiş senin götünden aferdersin? Oğluna mı alacak seni yeğenine mi? Hayır öyle bir durum varsa bilelim yani. Git al o elbiseyi daha neyin inadını yapıyorsun ki? Madem çok beğendin butik elbisesi bir de pişti de olmazsın hem.
    -Ben de butikten aldım ama bizde otelin balo salonu ayarlandığı için abiye abiye dendi durdu. Kısa düşünmüştüm ben de ama sonra bir baktım elimde götümün 5 parmak altına kadar yan yırtmacı olan uzun bi elbise var. Bazen hayat neler getirir bilinmiyor ahahahahah. Hoş kepte giymiş mis gibi minimi ama o da mor bacak badireliydi biliyorsun -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlu da yok ki :D Sinirlerim bozuldu ne bileyim.Kadın koca kıçıyla kesin aldı onu. Şu saatten sonra kesin avucumu yalayacağım şurda toplasan kaç günüm kaldı ama elbise ortada yok. Aman ya olmadı bir kot tshirt giyer gider asilik yapar damga vururum diye bir düşüncem var.
      Cha sana not : şu bizim şapşikle bazı problemlerim var. Hep gül eğlen gitmedi işler işte. Bir önceki yazıya baksan sen ne düşünüyorsun ben mi abartıyorum bir göz olsan bana olmaz mı :D

      Sil
    2. Ben dedim kızlara "kotla tişörtle geleyim ben hem şık diyorsanız şık da olurum" diye ama kulağımdan tutup alışveriş yaptırdılar resmen. Elbisesi ayakkabısı derken dükkanlar kapanana kadar her şeyim bir baktım alınmış ahahahaha
      Blog arşive bakınca gördüm YAZI KAÇIRMIŞIM! Hemen bakıyorum şimdi ona da bekle beni :D

      Sil
    3. Ben hiç bir şey almadım daha. Bu gidişle yine son iki güne kalacak hep öyle oluyor.
      Ya kaçırma açısından demedim kendimi kötü hissettim şuan. Kafam çorba olunca danışmak istedim sana ve üşendim tek tek yazmaya :D

      Sil
    4. Kendini kötü hissedeceğin bir durum yok canım normalde blogrolldan aşağı doğru inerken açardım ama o yazıyı kaçırmışım gözümden anlaşılan. E buraya gelince de sağ bakmadım tabi öyle oldu. Bir yazı okumamak demek belki bir sonraki yazında "lan bu ne zaman olmuştu?" diye kendimle cebelleşmem demek ne de olsa ahhahahaahah

      Sil
  2. Mezuniyet töreni neymiş boşver ne para vereceksin. Ben iki kere mezun olup iki kere kep atmaya bile gitmemiş adamım, bana bunlarla gelmeyin. Zaten gelen de yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyetim bir kere mezun olmaktı ama ikinciyi bende düşünüyorum şu sıra. İkincisinde kesin yaş kompleksine girer bende gitmem ama buna gidilir elin on yaşındaki bebesinin bile partisi var atık.

      Sil
    2. Sen bana bakma ben ilkinde 6 yıl okula her gün küfrederek gidiyordum, ne törene gideceğim demiştim. İkincisi zaten yüksek lisans Ocak'ta mezun olmuştum, bi tören için Ankara'ya gideceğim demiştim :)

      Sil
  3. Millete ne bakıyorsun Allah aşkına? Gidip bak bari kadın almadıysa al bence, insanın begenebilecegi türde bir elbise bulması zor oluyor böyle şeylerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bir haftam var ya. Olmazsa başka bir şey alırım. Neden bilinmez hevesim kaçtı fena halde olsa da olur olmasa da moduna girdim :D

      Sil
  4. Elalem ne der diye dusunmeyeceksin. Sen acik da giyinsen onlar konusur kapali da. Sen begendin mi ona bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeye bir kulp takmasalar zaten ben şaşırırım.

      Sil
  5. Komşular konusunda yakınlık belirtilerine zerre kadar inanmıyorum Lady'm.
    Bu kadın ortamını bulduğunda ki öyle bir elbise giyersen anneni de seni de gömecek.
    Maksat dedikodu olsun. Sen sinir ol onlar biraz daha konuşşsun.
    Kısa giyersin, bikiniyle dolaşırsın, olmadı istiyorsan çıplak eyleme gidersin. Bunun en iyisini bilecek yaştasın.
    Tamam tecrüben vs olmayabilir de tanıdığım en aklı başında bu yaşta olanlardansın.

    Tüm komşu teyzelere sesleniyorum.
    O dedikodularınız fikirleriniz içinizde patlasın.
    Ya da başka şeyler patlasın.
    Bokunuzda boğulun.


    Ayrıca tabiki de yaşına uygun giyeyeceksin, kızların dediğine bakma.
    Eminim en güzelleri de sen olacaksın, samimiyet daha güzeldir :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedikodu olun diye keşke beni harcamasaydı. Herkes elbisesini ayakkabısını çantasını aldı benim hala duruyor.
      Saol canım. Aklım başımda mı bilmem ama o kadının laflarını hak etmedim bence.
      Duysun onlar duysun.Anca lak lak ediyorlar.
      Klonlanmış gibi olacak bence bir çoğu ama benim beğendiğim de çok mu parti işi bilemedim ya kafam karıştı seçemedim üstüne bir dahada bakmaya çıkamadım.

      Sil
  6. Ayyy gıcık oldum, gıcık gıcık.... Salak kadın neden gelmiş işi gücü yok muymuş? Hele diğer kadının yüzsüzlüğüne ne demeli? Elbiseyi sen giyinmişsin alıcam diye tutturmuş, hem de bağıra çağıra. Hiç yapılır mı öyle çingenelik! Yani valla insan hayret ediyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah herkes aldı elbisesini ayakkabısını yarın ve sonraki gün keptir balodur var ben daha bugün aldım. Ama kadın sığamadı sanırım o elbise duruyordu onu aldım. :D Başka elbise bakmaya ne çıkabildim ne de istedim ya. Fark ettim ki o elbiseyi almayı kafaya koymuşum :D

      Sil
    2. Yaa bence cidden bir elbiseyi görünce anlıyr insan heh bu diye, ne kadar bakarsan bak :D ben de sabahtan akşama kadar aramıştım sonra annemn yanına gittim bir baktım aaa ne güzel elbise dedim :)) saolsn bana göre düzelttirdi direk giydm :))

      Sil
    3. Kesinlikle. Zaten anlayınca istediğin kadar bak fark etmiyor her birine bir kusur buluyorsun.

      Sil