24 Temmuz 2014 Perşembe

bu kadar düğüne gerek var mı?


Yaz mevsimi eşittir düğün demek. Bu yıllardır değişmedi. Ama araya ramazan girince millet bekleyip bekleyip, bayram ve ardına durmaksızın düğün yerleştirmiş. Aynı gün hatta aynı saat düğün ayarlamayı becerebilenlerine zaten artık diyecek lafım yok. Zaten bende pek düğün insanı değilim. Annem gezsin ben evde takılırım. Ama iş yakın akrabaya gelince paşa paşa ramazan demeden elbise aramaya çıkıyorsunuz. 9 günlük tatilinizin başlangıcına yaklaşırken bile düşündüğünüz tek şey kuzeninizin düğününe katılmak zorunda olduğunuz. Sevmemekten değil bu zorunlulukta. Elbise ayakkabı derdinden. Zaten bi indirimdir gidiyor mağazalar da millet ne bulduysa almış. Yere sümüklü peçete düşse kasaya ödeme yapmaya gidiyorlar. Ne buldularsa almışlar bir elbise kalmamış ya. Nerde saçma sapan bedenler var onlar kalmış. En çok kalan beden 40-42 ve 30-32. Lan zaten firmaların bu 30 beden üretme olayına hastayım. Öyle kadın toplasan koca ülkede üç beş kadın. Hayır yani kendi anacıklarından pay biçsinler. Zaten alışveriş merkezine insan sıçmışlar gibi. Bu yüzden hafta sonları Testere doğrayacak deseler gitmem. Off sevmedim ben bu düğündü elbiseydi işini. Hayır iki güne tatile gitmeyecek olsak rahat rahat bakarsın da. Yumurta yine kapıya dayanınca aklım başıma geldiğinden elbisesiz gitme potansiyelim yüksek. Off stajdan sonra dolanmak zaten daha boktan. Yarın benim şu lisede servis ve sınıftan arkadaşım olan, o dönem annemden çok gördüğüm arkadaşım Nil Kuşu vardı ya onla çıkıp bakacağız. Off bir şeyler bulabilsek bari.

22 yorum:

  1. Kuzenin olmasa gitme derdim ama demedim bak :)
    Ben 2 kez düğüne gitmiştim bi daha da yok yani elbiseyi de geçtim
    Çok gürültü patırtı gibi bir sürü sebep :D
    Bu arada netten bak istersen diyecektim az kalmıştı di mi?
    Tamam sustum ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az kaldı yumurtalar kırılıyor bakalım bulabilecek miyim. Kuzenim olmasa zaten kıçımı hayatta kaldırmam ki ben :D

      Sil
  2. 30 beden mi var ya şaşırdım şu an :D
    Ben de 32 giyiyorum genelde şansıma kalmamış oluyor, oralarda kalmış benim baktığım yerde yok ne bahtsızım :D
    Ayrıca ben de hiç hazetmiyorum düğünlerden ya, çok sıkıcı geçiyor. Kendi düğünüm olmadıkça da hazetmeyeceğim herhalde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha o zaman darısı başına deyip bir pislik yapabilirim :D
      Sen 32 arasın bulamazsın ben istemem bulurum. Nasıl bahtsız bir kader bu.

      Sil
  3. Halay Time :))) Are you ready? :)) haha

    YanıtlaSil
  4. düğünnnnn,Sürekli kaçtığım ve de hep başarılı olduğum bir nokta.
    Umarım bulursun,kalabalık yerler bıktırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenim evleniyor ki nereye kadar kaçabilirim. :D

      Sil
  5. Umarım istediğin gibi bir elbise bulursun.Şimdi düğündü bayramdı derken her yer kalabalıktır.İşin zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha ne istediğimi bilmiyorum ki. bugün tekrar arkadaşla bakacağım. umarım bulurum :D

      Sil
  6. Düğüne gitmek neyde de elbise almak kısmı beni de deli eder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Ceren yaa. Ne giyineceğim edeceğim hiç bir fikrim yok.

      Sil
  7. zorunlu alışveriş ve dügün için elbise. şurada bir yerde ölebilir miyim.
    işkence gibi ya, umarım bulabilirsin. bulursun ya nolcek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün iki tane begendim. Bu kezde kararsiz kaldim en iyisi ben öleyim :D

      Sil
  8. Ben de nefret ediyorum adeta düğünlerden. Daha doğrusu klasik salon düğünlerinden. Ben de bakıcam daha,bizim de yakın akrabamızın düğünü var bayramdan sonra öff,evlenmeye ne meraklı millet :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi de bayram sonrasina dizmis düğünleri :( yakin olunca mecbur gidiyorsun işte. Yoksa ne isimiz olur dugunle

      Sil
  9. ha haaa iyi güldüm bütün laflarınaa :) hayat zoor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gulmek sana yakisiyor. Alisverismerkezleri ömür kisaltiyor:) an itibariyle elbiselerimi almis tatil yoluna koyulmus bulunmaktayim :)

      Sil
    2. kırmızıyı mı aldın yaaa :)

      Sil
    3. Ikisinide :) kuzen beyaz giy olur dedi. Sonradan annemin kuzeninin oğlu evleniyor onada kirmizi :) cümle uzun ama pek bi yakin annemler :)

      Sil
    4. oh iyi olmuş ama masraflı olmuş bu bayram alışverişiiiii :)

      Sil
    5. Hic sorma ya :( bayramda harçlık toplama yaşıni da geçtim :(

      Sil