27 Mayıs 2022 Cuma

fiziğin çok güzel ama soğuk ve mesafelesin

 



Sanırım hiç kimse böyle bir cümle ile terk edilmemiştir benim dışımda. Ah bir de “Kağıt üzerinde güzel duruyoruz” var bu da hakaret literatürüne adını altın harfler ile yazdırır. Hayatım tam olarak ne zamandan beri çığın önüne kattığı bir ağaç olarak yoluna devam ediyor bilmiyorum. 18`li yaşlarımda başladığım blog yaşamına 28 yaşımın son aylarında başladığım noktadan gerilemiş halde devam ediyorum. Çöp poşetine koyup geri dönüşüme tabi tutulmayan dört yılım ve potansiyelimi harcadığım eş dost tarafından söylenen bir kariyerim var. Tüm bunların üzerine pasta süsü kıvamında 6 ay birlikte olduğum insan tarafından metalaştırılmanın çeşitli hakaretleşrilmeleri ile kürkçü dükkanıma geri döndüm. Buraların en cafcaflı döneminden üç beş kişinin kaldığını gördüğüm günlere geçiş yapmışız ki bu işimize gelir. Çünkü son dört yılda koltuğu ile gezen o kadar çok insan tanıdım ki müsaadenizle bu dutlukta onlara sallayıp anonim kimliğim ile başıma bir iş gelmemesini umacağım. Buna da ilk olarak bedenimin güzelliğini övüp ruhumu soğuk ve mesafeli bulan eski sevgilim Hakim Bey ile başlayacağım. Amadan öncesinin ve sonrasının alakasızlığı sizin de dikkatinizi çektiyse beklentinin üzerine tırmanmam olduğunu anladınız demektir. Adam adı üstünde hakim diye hakaret edemem diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Sonuçta bu özel hayat ve eski erkek arkadaşımıza da saydıramayacaksak buraların ıssız ormana dönmesinin manası ne? Herkes instagramda twitterda takılırken buraya boşuna mı döndük? Hazırsanız şirket evliliği yapacak gibi ayrılırken Uyuz`un doktor Sidikli`nin mühendis olarak ona ve ailesine yakışmamızdan bahseden yürüyen içi boş ego dolu koltuktan bahsetmeye başlıyorum..


9 yorum:

  1. Ekşide başlık olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek yorumcuda ben. Kimse böyle tekmelenmemiştir.

      Sil
  2. Ya sen onları boşversene, laflara bak laflara bu lafı duyduğun anda umuyorum ki on yüz bin beş kilo olan çantanı kafasına geçirmişsindir. Ve iyi ki döndün, hoş döndün. ❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdeeee ben büyün bu hakaretleri telefonda işittim

      Sil
  3. Keşke burada olmadığınız dönemin bir özetini yazdığınız bir yazı da yayınlasanız.
    Sizin hayatınızı ve yazılarınızı özlemişiz. Jokere ne oldu? Evlenen bir çift arkadaşınız vardı hni son gün ağlamasını teselli edememiştiniz de damat gelince susmuştu… iş durumunuz nasıl?…
    Eski blog günleri gibi olurdu.

    YanıtlaSil
  4. Blog böyle bir sey galiba, gidersin, ara verirsin, bir gün yine ic dökmeye buraya gelmissin. Gel, biz seni sarip sarmalariz.

    YanıtlaSil
  5. Eee nerdesin? Meraktayım ve bloğunu tanıtma yayınındayım :))

    YanıtlaSil