16 Şubat 2016 Salı

kolayı istiyorum


Döndüğümde anlatacak güzel şeylerimin olacağını düşünmüştüm. Bir şekilde aklımın başına geleceğini kısa tatilimde çok eğleneceğimi. Ama tatilimin özeti bir hoca yaptıklarından dolayı gümledi, iki arkadaşım benim yüzümden işsiz kaldı. Kendimi suçlu hissediyorum kovuldukları için hemde çok. Ama bende suçluyum onların kandırıldığını fark ettiğimde sesimi çıkarmadım. Onlara net bilgilerle gitmedim. Çünkü konuşsam bugün olduğumuz duruma gelir arkalarını dönemeye hazır olurlardı. Biliyorum benden nefret ediyorlar ama biri onların hakkını çalarken göz yumamazdım. Tek pişmanlığım çok önce konuşmamaktı. Keşke bildiğim an ortaya serseydim. Ama koyun olmaktan hoşlanırken birine çoban köpeği ol diyemedim. Gerçi sonuç çok fark etmedi. Asistan doğru olanı yaptığımı düşünürken, Bilgisayarcı hakkının yenmesini umursamayıp en başından beri sessiz kalmamı söylüyor. Ayağı kayan hocada beni arayıp hesap bile sormadı. Gerçi niye neden sorsun ki. Bana sorulan sorulara doğru cevap vermekti tek suçum. Daha fazla susmayı vicdanım kaldıramazdı. Ama kovulmalarını da kaldıramadı. Benim salak pembe dünyamda pişman olup onlara vermesi gereken parayı tam verip cebe indirmeyi kesecekti. Herkes vicdan yapmamam gerektiğini aksine iyi yaptığımı söyledi ama cumartesi gününden sonra ki günlerim daha kötü geçti. Pazar eve döndüğümde annem yoktu. Babam beni bekliyordu. Dedem gece fenalaşmış hastaneye kaldırılmış. Annem gitmiş, oradayken keyfim bozulmasın diye de haber vermemişler. Doktor`un dedemi sorduğunda yengemin lafı değiştirmesinden anlamalıydım. Ama ben her zamanki milletin dedemi sorması gibi zannettim. İtalya`da ki kuzenim bile duyup dönmüş ama benim ruhum duymadı. Anneme bazen çok kızıyorum. Bizi korumak adına her şeyi saklamaya çalışıyor. Sidikli`ye dün gece söyledi, o da benim zorlamamla. Bok gibi hissediyorum. Dedemle aramda salak bir cam var. elimden gelen sadece beklemek. Beklemek ne kadar klişe dimi? Çok acı çektiğini biliyorum. Ama acıları içinde hiç bir şey yapamıyorum. Çok çok çok öfkeliyim. Uzun zamandır etmediğim kadar çok dua ediyorum. Lütfen ya lütfen biraz daha zamana ihtiyacım var. Benim hala dedeme ihtiyacım var. Bir kez daha izin versen, göğsüne kafamı yaslasam, saçımı okşasa, benim hırçın kızım dese olmaz mı? Ağlayamamaktan çok yoruldum. Güçlü kalmaya çalışmaktan da. Annemi, anneannemi o halde görmek içimi parçalıyor zaten. Bir yatağa girip uyumak tüm bu olanlardan kaçmak istiyorum. Hiç bir şeyi duymamak görmemek. Ben kolayı seçmek istiyorum. Bir kez tek bir kez.

37 yorum:

  1. Güzel bir yazı ama punto ayarını büyütmen lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorum ama keşke yazmasaydın. bence bu yazı bu yorumu hak etmiyor.

      Sil
  2. Lady çook geçmiş olsun. İnşallah deden bir an önce iyileşir. Ayrıca doğruyu söyleyip, hak yenmesine göz yummadığın için asla pişman olma!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol. Yazıyı yazdığımda işsiz kaldıkları için üzgündüm ama artık değilim. Doğruyu yaptım ben.

      Sil
  3. Geçmiş olsun tatlım. Umarım deden bir an evvel iyileşir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol. İnşallah iyileşir başka hiç bir şey istemiyorum.

      Sil
  4. Geçmiş olsun tatlım. Umarım deden bir an evvel iyileşir.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Lady'im acil şifalar dedeciğine... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Canım, ne hissettiğini biliyorum. Bir şeyler söylemek isterdim ama ne desem, senin can acın geçmeyecek.

    Deden için dua edeceğim. Umarım bir an önce iyileşir ve tekrar kocaman sarılırsınız, birbirinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drama canım çok yanıyor. Doktor her çok umutlanmayın dediğinde daha çok yara alıyorum gibi. Görmüyorlar mı o mücadele ediyor vazgeçmiyor bizden.

      Sil
  7. Tam da Lady'm nerede kaldı acaba Bursa tatili nasıl geçti diyordum kendime ama böylesini hiç beklemiyordum. Deden umarım en yakın zamanda düzelir, çok çok geçmiş olsun. Seninle konuşmayı kesen arkadaşların için ya da başkasının yolsuzluğunu saklamadığın için de vicdan yapma sen en doğru olanı yapmışsın çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beklemiyordum. Dedem ben küçükken hiç ölmez gibi gelirdi. Hasta olmayacaktı bile.

      Sil
  8. Cok cok gecmis olsun komsum İnsAllah biran evvel iyilesir deden.

    YanıtlaSil
  9. Cok cok gecmis olsun komsum İnsAllah biran evvel iyilesir deden.

    YanıtlaSil
  10. Allah şifa versin.. Ama senin aklın çok karışmış, çok karışık yazmışsın, inan ki takip ederken zorlandım.. Sıkıntının bir an nce dinmesini dilerim, ayrıca haksızlığa hayır demek bence çok güçlü bir davranış, üzülmeni anlıyorum ama olması gereken olmuş diye teselli edebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazdığımın çok farkında değilim sanırım şu sıra. Bugün su alıp elli lira verdim. Adam nereye gidiyorsun dedi hastaneye dedim. Parayı sallayıp su elli kuruş dedi. Dedem iyi olsun da suya elli lirada verirdim ben.

      Sil
  11. Cidden bende böyle bir yazı beklemiyordum, şok oldum. Dedene Allah acil şifa versin. Çok zor. Seni anlayabiliyorum. Dua edeceğim deden için. İnsallah iyilesecek.
    Waow kovulmaları.. Durum bayağı ciddi yani. Sana birşey diyim mi? Ekmek parası birşey diyemiyorum ama kandırılmak çok boktan. Özellikle bile bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Mars. Destek olduğun için çok saol. İnsan böyle zamanda cidden birileri olsun istiyor. Beni anladığını çok iyi biliyorum umarım dedemde çıkar ordan.

      Sil
  12. Ve bazen iyi şeyler biter ki, daha iyileri başlayabilsin.' Marilyn Monroe.
    Bu bence iyi bir özet. Belki bu daha iyisi olaya dahil olan herkes için.
    Allah acil şifalar versin dedene. Ne yazık ki biz büyürken sadece biz büyümüyoruz. Bu olaydan gerçekten nefret ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükken hep Allah`a annemlerin öldüğünü gösterme dedemin öldüğünü gösterme. Onlardan önce ben öleyim diye dua ederdim. Bir gün dedem elimi açıp neye dua ettiğimi sordu söyledim. Çok kızmıştı. Benim dua değil beddua ettiğimi söylemişti. Sonra hep Allah`ım onlara çok uzun ömür ver dedim. Biraz daha zamana ihtiyacım var.

      Sil
  13. Deden nasıl oldu? Sen nasıl oldun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan durumu kötü. İnşallah iyi olur. Dua et lütfen.

      Sil
  14. Acil şifalar İnşallah deden sağlığına kavuşur bir an önce.

    YanıtlaSil
  15. Allah dedene daha seninle ve ailenle olması için sağlıklı,uzun ömürler nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. Çok çok sağ ol. İnşallah iyi olur.

      Sil
  16. Çok geçmiş olsun Lady.Baya geç gördüm ama insallah şimdi iyidir.Değilse bile insallah iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an değil ama inanıyorum ben. Hayatımda dua etmediğim kadar dua ediyorum iyileşsin diye.

      Sil
  17. Senin haberin yok ama ben de kendi kendime burada sana tavır yapıyordum neden yoruma cevap olarak mail gelmedi diye artık merak edip girdim ne oluyor, ya Lady çok üzüldüm inşallah iyi olur en kısa zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceki yazılar dimi biliyorum okudum ama kafam fazla dolu ve bilmiyorum işte dedem dışında hayatımın geri kalanını askıya aldım. Düzelince söz tek tek okuyup cevap yazacağım

      Sil
    2. Hayırlısıyla düzelsin de cevap yazmasan da olur

      Sil