7 Mayıs 2015 Perşembe

bildiğiniz teyzelerden değil


Yok yok gözü döndü bunların. Hayır edepli olsunlar azıcık bari. Bunlarda hiç biri yok. Verdikleri akılları duysanız ağzınız açık kalır. Manavdan meyve seçiyorum sanki. Ona bak buna bak, şunu ve şunu elinde tut. İkisini bir arada idare edersin, akıllı kızsın diyorlar. Benim bildiğim teyzeler edepli dur, elin çocuğuyla oynama der. Bu 21 yy. teyzeleri çok fena.  Yeni adayın sevgilisi var ya. Bildiğiniz sevgilisi var. Çöpçatan teyze -şaka değil gerçek- bunu bir düğünde görüyor. Annesiyle arkadaşmış. Çocuk büyümüş etmiş ve talihsizlik sonucu Çöpçatan Teyze ile aynı düğünde hopbidi hopbidi oynarken karşılaşmış. Çocuğu geçen yıldan beri söylüyor, ah sevgilisi olmasa ne yakışırsınız diye. Bir de sürekli “Fizik okuyor yedi yıl mı ne oldu ama ne yapalım çok sevdim bu çocuğu.” diyor. Kendilerinde en nefret ettiğim huyu statü merakı. Yok şu meslek gurubu olmak zorunda olmalı, etiketsiz olmaz gibi salakça düşünceleri var. Onun nesline ne izlettiler bilmiyorum ama hatun iki gönül bir olunca samanlık seyran olura karşı. En sevdiği şeyden de bahsedeyim mi? Ben, yani yeni oyuncağı. Çocukla tanıştırmaya kalktı ve bende battı balık yan gider dedim. Sonuçta sevgilisi olup da kabul eden ben değilim diye düşündüm. O yansın haline. Gerçi bizimkinde de akıl. Sevgilisi varken benle buluşan adamdan ne bekliyor. Çocuk beni görür görmez ne dedi peki ”Sevgilim var ama seni anlatınca dayanamadım. Cidden Cılız`ın sorusunu çözdün mü? Kafasındaki dikiş senin yüzündenmiş.” Cılız Çöpçatan teyzenin oğlu. Fazla zeki bir tip. Küçükken de fazla cılızdı. Beni sinirlendirdiği için iki metre yükseklikten yanlışlıkla itmiş olabilirim. Soru da bu mantık, akıl sorularını çocukluğundan beri sever. Şimdi yüksek yapıyor yine getirdi koydu önüme bir tane. Kendisinin de çözmesi zaman almış falan. Ama şekilseldi, üç gün kafayı yiyene kadar bir gece uyurken çözdüm. Saat beş falandı sanırım uyanıp unutmadan yaptım yattım. Götünden atıyorsun demeyin ben takılınca böyle oluyor. Geometri sorularında çözemediklerimi hep yarı uyku modun da çözdüm, kalktım unutmadan çizittirdim. Farkındayım bazı nörolojik bozukluklar var ama öldürmediği sürece sorun yok. Ne diyordum, heh adam bir çocuğu küçükken sinirlendikçe dövmemden, yüksek yerden atmamdan, bir de salak bir soruyu çözmemden etkilenmiş. Hayır birde Sidikli`nin ayağıma işediğini bilse kesin aşık olurdu.
Not: Çöpçatan teyze haklı çocuk şeker. Ağzı iyi laf yapıyor, komik. Fark ettik ki bizden iyi arkadaş olur. İki saatte kırk yıllık arkadaş gibi olduk. Kız arkadaşıyla tanıştıracak. Tabi  bizim nasıl tanıştığımızı azıcık çarptıracağız.

9 yorum:

  1. O teyzeler toplumumuzun gizli hazineleri. :) Hani biz marjinaldik diyebilmek güzel bir şey arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazine mi onlar mı :D Onlar benim kabusum ya :D

      Sil
    2. Sanırım kafamdaki toplum algısını yıkabildikleri için seviyorum. :)

      Sil
  2. O teyzeler çok fena haa. Cidden düşündüm de trajikomik bir şey bence durum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çöpçatan teyze fena ya. O kızdan önce çocuğu keşfedemedi diye yakınıyor :D

      Sil
  3. Senin teyzeler coşmuş gidiyor ahahahahaha. Bana hala "edepli ol" teyzeleri sarıyor o kadar. Uçarı teyze değil abla sıfatlılar var onlar da zaten olmazsa olmaz ahahahahaah. Yalnız çocuğun sevgilisiyle tanışacak olman aahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkilerin hepsi deli. :D
      Çocuk çok kafa ya:D Görsen sende çok seversin :D Sevgilisi ile tanışmak olmak işin detayı :D

      Sil
  4. Sevgilisi olsa da evli olmadığı sürece onlar için sorun yok gibi ahah şaka gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evli olanı boşarlar onlar ya :D

      Sil