5 Mayıs 2015 Salı

ayartabilmiş miyim


Bu soru beylere. Yanınıza gelip size içinde adı ve numarası olan bir kağıt veren kadın hakkında ne düşünürsünüz? Sevgiliniz de yoksa arar, mesaj falan atar mısınız? Bence atmalısınız. Hata kızın deli değil de, cesur, tatlı falan olduğunu düşünmelisiniz. Bunları sizi yönlendirmek için söylemiyorum. Hiç yapar mıyım ben öyle şey? Ben zaten bu tip şeylerde hayatta yapamam. Durduk yere bir insanla tanışıp, canım sıkıldığı için sohbet ederim. Ama bir erkekten hoşlandıysam, gözüm kaydıysa hayatta tanışamam. Özgüvenim o dakika ortalıktan kaybolur. Benim özgüven zaten Casper gibi. Ne zaman birinden hoşlansam bir duvarın içine saklanıyor, geçiyor gidiyor. Numara vermeyi bırakın, kafamı çeviremediğim oluyor. İlla bir ortamda bir şekilde tanışmalıyız ki ben bir rahatlayıp canım nasıl davranmak istiyorsa öyle davranayım. Yoksa git, pat diye tanış tarzı bir insan değilim ne yazık ki. Lakin bugün kafama mı darbe aldım, evde gaz kaçağı vardı da tüm gece soludum bilmiyorum. Sabah elmamı yedim, koşuma gittim, eve gelince maillerimi kontrol ettim. Hocam yaptığım bir iş için çağırmış odama uğra demiş. Aradım mümkünse bilgisayarını kap gel dedi. Bende kaptım çıktım. Güzel toplu taşıma aracımda yerde buldum oturdum. Sonra önümde bir nuri dikilmeye başladı. Çocuğu gözlerimle soydum, boy kilo hesabını, yaşını çıkardım. Bu konuda da Microsoft`un How-Old.net servisi bile benden daha iyi iş çıkartamaz eminim. Çocuk fena halde yakışıklı. Kıvanç Tatlıtuğ yanında halt yemiş. Sarışın uzun boylu ve ela gözlü. Vücudu baştan aşağı süzdüm, kaslar falanda tamamdı. Bingo tam tipim. Bay Uzun`da aynen böyleydi. Gerçi onun saçlar uzundu, boyda baya uzundu, gözlerde eladan çok sarıydı. Kulağa pek romantik geliyor ama bal rengindeydi. Neyse kızlara whatsapp`dan yazdım “Böyle biri var numara mı vereyim mi?” Hepsi ver dedi bende kağıdı çıkardım yazdım. Ya o inerken ya ben inerken verecektim. Ama lanet olsun ikimizde aynı yerde indik. O kadar yazdım dedim ama düştüm bir çelişkiye ben önde o arkada yürürken döndüm arkama “Merhaba” dedim. Dünya üzerindeki en güzel kelimelerden biri. “Ben Lady” dedim elini uzattı, bakışları kıstı. Aklından geçen kesin bir yerden tanışıyoruz ama ben onu hatırlamıyorum. Bu öyle merhaba falan derken numaramı uzattım. “Numaram kağıtta yazıyor.” Dedim gülümseyerek. Çocuk o dakika dumur oldu. Bir şey diyemedi salakça güldü. “Görüşmek üzere” dedim, dönerken “Adım” diye başladı. Durur muyum bende döndüm “Cidden adın neydi?” diye sordum. “Yolcu” demiş olsun bende gülümsedim döndüm gittim. Çaktırmadan baktım kağıdı açmış telefona yazıyor.  Ancak şöyle bir nota var, ailesi ona öyle bir isim vermiş ki vermeseler isimsiz kalsa da olurmuş. Babası kesin cinayet işledi ve çok pişman oldu. Öldürdüğü adamın adını oğluna verdi. Diğer bir ihtimal çocuk sütçüdendi ve babası ondan nefret ediyordu, o yüzden bu ismi verdi. Ben bunları düşünürken bir de baktım bu benle aynı yönde yürüyor, kapıdan geçiyor. İçimden yüksek sesle aynen şunu dedim “Siktir, umarım aynı fakülte değildir.” Bir gaza bastım, yürümedim resmen son model lamborghini oldum son hızla hocanın odasına girdim. Artık nasıl bir haldeysem adam iyi misin geç otur falan dedi. numaramı kaydederken görünce sevindim, bütün gün netim şarj sıkıntısına rağmen açıktı ama yazmadı. İnşallah sevgilisi yoktur. Varsa da ayrılsınlar bence. O kıza bu kadarı yeter. Ay birde yazıyormuş ama bakıyormuşum sevgilisi bulmuş. “Sevgilimi ayartmaya çalışan sürtük sen misin?” derse cevabım hazır ama “Ayartabilmiş miyim?”

53 yorum:

  1. Sen de yapmışsın! Benim yaptığımı sen de yapmışsın! Ben yaptığımda bizim kızlar bana deli gözüyle bakmıştı aslında ahahahahaha. Ama küçük sorun çocuk bizim fakülteden çıktı ve benim ona o şekilde gitmem egosunu nasıl bulutlara taşıdıysa o ve arkadaşlarının iğrenç bakışları beni çocuktan soğuttu. Geçen seneye kadar arada karşılaşırdık ama suratına baya bildiğin poker face bakar olmuştum. Kim bilir arkamdan ne muhabbet döndü de haberim yok -_-
    Ama senin de yapmış olman sevindirdi beni o deli cesareti bir bana gelmiyormuş demek ahahahaha. Bekle bir süre bakalım yazacak mı :D Doktor beyden sonra bir de Yolcu ooo durduramıyoruz seni lady :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çocuğun egosu için numara vermem bir şey değil, aynaya bakması yeterli. Dibim düştü çocuğa cidden Tanrının çılgın projesi o :D
      Bizim fakültedeyse şu saate kadar görmediysem cidden intahar ederim :D
      Senle beni alkışlıyorum :D Sevindim seninde yapmana. Uyuza telefonda anlattım malsın sen dedi bana :D o baya moralimi bozdu. Bilgisayarcı hala inanmıyor.
      Sidikli ve kızlar yapamam diye demiş hala inanmamakla birlikte yaptıysam aferin diyorlar. Hostes Sarı NilKuşu ve Sidiklim uslu kız sevmiyor. Bu tip davranışları hep desteklerler :D daha öncede hiç tanımadığım birini öptüm ben desem :D
      Yazmadı hala ya kaç saat oldu. Bekliyorum hal umutla :D
      Vicdanen bir rahatsızlık hissetsem de Doktor hastanede kimbilir ne hatlar karıştırıyordur der temize çekerim :D

      Sil
    2. Yok benim tanıştığım tatlı bir şeydi ama kesinlikle özel kreasyondan falan değildi ahahahaha
      Bizimkiler çıldırmıştı hatta dilleriyle dövmüşlerdi beni baya. Daha sonradan hakkımda bizim fakülte içinde çıkan dedikoduların sebebini bile o tanışmaya vurmuşlardı ama 2-3 yüz verip sonra kendini çekmiş kızın teki hakkında ne kadar konuşabilir ki bir erkek? Bence fazla konuşmamışlardır ahahahaha
      Uyuz bir şey bilmiyor :P Küçük o anlamaz o bu işlerden ahahahha
      Bu çocuk yazarsa Doktor'u askıya al sen köşede beklesin sırasını ahahahahah

      Sil
    3. Bizimkiler bu tip olayları hep desteklerler. Nerde olmayacak iş var yaptırtıyorlar. Onların gazına geliyorum. Hatta bugün gaz verin braz cesaretim kırılıyor bile dedim :D ben bu tip şeyleri fakülte içinde asla yapmam. Dedikodu çok yapıyorlar. Bir bilgisayarcıya söyledim o da kızar hep :D
      Bu yazsın ben doktoru sıradan bile çıkarırım :D

      Sil
    4. Senin kızlardan bana da biraz yolla yok yoksa bende öyle tip :(
      Yani saf temiz böyle çok düzgün tipler değiller ama uçarı hareketlere pek alışık oldukları söylenemez :D
      (bu arada tanımadığım kişiyi öpme işini geçtiğimiz yaz ben de yaptım hem de ne yapma :D ben eğlendim ama baya herkes abim ablam kesildi başıma sonrasında -_-)
      Doktordu o da ama ya ahaahahah bir statüsü vardı ahahhaha

      Sil
    5. Hahah hir birini paylasmam az bunlar nesilleri tukeniyor :D
      Sidikli kizmadi zaten onunla girdigim bir iddianin cezasiydi : D
      Uyuz kesin kizardi. Sen niye ablattin abine ablana ben mesela bundan anneme hic bahsetmedim etmemde. Dilimi cikarir camlari sildirir o dille. :D

      Sil
    6. Yok ya anlatır mıyım birine ahahaha o an yanımda olan kişiler abim ablam kesildiler yoksa abim bilse işi gücü bırakır yanıma taşınır "sen ne boklar karıştırıyorsun orada kim bilir" diye ahahahaha. Ablam da "sana ev açmak kimin fikriydi? Yalnız niye bıraktık ki seni" der üstünde fazla durmazdı. Kendisi benim yaşlarımda ooo çok beter bir şeymiş zaman geçtikçe öğreniyorum ahahahahahaha

      Sil
    7. Uyku sersemi yanlış algılayıp bir taraflarımla okumuşum :D
      Ben sabah anneme anlattım :D Güldü aradı mı diye sordu :D Hatta ararsa ne diyeceğimi sordu :D Bizimki deli ya :D Eğlenceli buldu acınası durumumu :D
      Abini bilmem ama ablan kızmayabilir :D

      Sil
  2. Yazık Doktor da o kadar hastanın arasında acaba Lady'm ne yapıyordur şimdi desin :D

    Sorduğun soruya gelince o kadar kağıt, telefon numarası vs. geliyor ki artık o kağıtların, telefonların kimden geldiğini karıştırdığım için geri dönüş yapmıyorum, lütfen isminizi de yazın, hatta CV bırakın :P Sanırım arardım, o aradaki saniyelik ilk izlenimime göre değişir durum. Ama olsun takdir ettim, her şeyi biz erkeklerden beklemeyin. (Sen kim köpeksin takdir ediyorsun da diyebilirsin tabii:D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya vicdan yaptırmasan olmuyor dimi? Adamla konuşuyoruz flört ediyoruz azıcık. Nüfusuma almayacağım ya.
      Aramadı zaten. Bilseydim CV bırakırdım bende. Of asıl keşke ben numarasını isteseydim :D
      İlenim pek hoş değildi sanırım. Bende olsam hoşlanmazdım sırt çantası bilgisayar çantası saç baş birbirinde makyaj yok. Of şansıma ben makyaj yapmalıydım :D
      Ben hoşlanınca erkekten beklemiyorum onu anladım :D O yüzden kaybediyorum :D

      Sil
  3. İlginç bir tanışma olmuş, hadi hayırlısı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanışma ? Arasa bence daha iyi tanışabilirdik :D

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Aramadı. Telefonu bugün servise verdim arasa da çok geç :( Arayacaksa aramasın whatsapp`den yazsın bence :D

      Sil
  5. Yaaa çok güldüm delisin sen :D
    Bende destekliyorum seni Kıvanç Tatlıtug'u aşıyorsa ona numara az bile :D :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen saatte olsunlar geliyor. :D
      Fenaydı o anlatılmaz yaşanır. :D

      Sil
  6. Çok kötüsün.
    Tanrı saklasın böyle birine değil numara vermek, (hani olmaz ya) o bana numara verse bile arayıp başını bağlamam. Onun gibileri milyonluk şaheserler gibi müzede saklamalı herkes faydalansın :)
    İşte ben bu kötülüğü kimseye yapamam. Öncelikle kendime yapamam birincisi bu tipler potansiyelinin farkındadırlar, çapkındırlar. Beyaz adamın kendine güveninin en büyük biçimi bu açık renkli gözlü uzun boylu sarışınlarda vuku bulur. Ayrıca bu herif estetik yönüyle herşeyi elde etmeye alışık olduğundan accık salak olabilir. Hevesini kırmak istemem ama (bilemiyorum istemiş de olabilirim) sen bilirsin yine de benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes mi? Olmaz ben onu dolabımın arkasına saklar göstermem kimselere.
      Aramadı zaten :( Adamı sonsuza kadar tutamayacağımın farkındaydım da azıcık yakalasam da olurdu :D Adamın egosu aynaya baksa tavan yapar. Off yaa izlemelik alsam salaksa hiç konuşmasa. Salak erkeğe katlanamıyorum da. :D

      Sil
  7. Bizi bu güzel havalar mahvedecek.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mahveden etrafta heykel gibi dolananlar :D

      Sil
  8. Bir gün, lisede okuduğum okula bir oğlan geldi. Abimin liseden arkadaşı. O zaman üniversiteye başlamışlardı, ben de liseye gidiyorum. Yani aynı liseden mezunuz. Ben bu çocuğun abimin arkadaşı olduğunu hatırladım ama o beni hatırlamadı. Ben de senin gibiyim öyle istediğim zaman insanlar ile iletişime geçemem. Ama bu çocuk da bir şeyler oldu, bir cesaret geldi ve gidip konuştum. Günün sonunda telefon numaramı da verdim. O da birkaç gün sonra aradı. Sonuç olarak, bu anlattığım çocuk Yeşil Göz oluyor. :D Hala birlikteyiz. Tabii arada bir süre ayrı kaldık ama o bambaşka bir konu. :D

    Eğer o telefonunu verdiğin an da senden etkilendiyse kesin iletişime geçecektir seninle. Olumlu düşün. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiftlerin hikayelerine bayılıyorum :D
      Ne güzel ya :D Umutlanmadım kendim için desem yalan olur. Off telefonu da servise verdim umarım aramayıp mesaj falan atar :D

      Sil
  9. Ya aramak istediği halde numaranı bi yerlerde kaybettiyse? :O
    :D

    YanıtlaSil
  10. Önce soruna cevap vereyim. Olumsuz bir karşılık verecek olsam bile mesaj atarım ben. Bu arada tebrik ederim cesaretin için. Okurken çok hoşuma gitti yaptığın. :) Hoşlanmak aşık olmak deli olunca güzel biraz da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atmadı o halaaa. Belkide benim tarzımda yani bu tarz davranışları sevmiyordur diyeceğim de sanmam.Giyim tarzı elverişli değil bu düşünceye. Aklıma bir de ya gayse ihtimali gelmiyor değil hani? Sevgilisi de olabilir tabi. Kendime bok atamadım, herşeyi ona attım :D
      Bence senin gibi yapsın. Olumsuzda düşünse mesaj falan atsın :D

      Sil
    2. Gerçi onu yapıp küfür de yediğim çok oldu. :) Yükleri taşımaya gerek yok zaten, en iyisi ona atmak boşver.

      Sil
  11. Helal olsun komşum. Bende hayatta yapamam dediğim bir şeyi yapmıştım.

    Senin bu anlattığın benim başıma gelse belki yaparım. O an çok eğlenirim (Zaten yüzde doksan sekizi eğlenmek içindir) sonra pişman olurum. Karşı taraftan bir adım gelmedikçe de kafamı vuracak yerler ararım :DD

    Çok heveslendirmek istemem ama bence çocuk etkilenmiş senden. Hadi hayırlısı komşum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenmek ve adrenalin :D
      Kafamı vuramam ama seviyorum onu. Nerde göreceğim bir daha diye düşünüyorum. Ona da bana da deli bir hatıra işte :D
      Aramadı hala ya. Telefonda servise verildi bugün off

      Sil
    2. Canım bende vururum demedim vuracak yer arardım dedim hehe (Tamam vurma iğrenç bir espriydi :P)

      Tüh, hadi ya yine espri yapacaktım ama vazgeçtim belli üzülmüşsün. Ne zaman alacaksın peki telefonu?

      Seni tanıdığım kadarıyla çok kafana takmıyorsun yani arar veya mesaj atarsa haberim olmaz diye ama durum tam tersiyse diyeceğim tek şey şu olacağı varsa olur.

      Olmazsa da doktor var ya :D Kıvanç'ı cebinden çıkaranın hırlı mı hırsız mı olduğunu bilmiyoruz sonuçta değil mi? :))))

      Sil
    3. Bilmiyorum 3 günede gelebilir 10 güne de dedi. Yasal süreç sanırım 28 gün. Gidip yakalarına da yapışamam telefonum telefonum diye
      Takmıyorum. Ne bilim kısa ya hayat ondan sanırım. Üç değil beş gün ağlarsam ömrüme yazık etmiş olurum bence. :D
      Olsun bence olacağı da olsun :D
      Doktor var evet hoşlanıyorum da ama ne bilim bir şeyler eksik gibi böyle. :D

      Sil
    4. Yani doktorda bir heyecan mı yok. Hani atıyorum yarın bir gün evlenseniz hayat tek düze mi olur gibine geliyor. Hani hoş adam, işi gücü yerinde, esprili falan ama sıradan mı?

      Kızım Kıvanç yanında halt etmiş dediğin bir adet Yolcu dan mesaj yada arama gelebilir. Telefoncunun korkulu rüyası olman lazım hahahah (Bu kısmı eğer olur da okursan Yolcu efendi. Kalkan totonu indir hemen. Şaka bu kısım annem çok üstünde durma egona yazık :D)

      Sen baya çocuğa koşuyosun hadi hayırlısı canım :)

      Yav bende Kore dizilerine fazla kaptırınca böyle işte aşk uğruna eziyet çekeyim, sürüneyim ne bileyim böyle beklemekten kök salayım ne kadar güzel falan diye düşünüyorum. Ama gerçek hayata dönünce geçiyor bu duygular Allah'tan :DD

      Sil
    5. Sıradan mı bilmiyorum ama eksik birşeyler sanırım çiöçekler böcekler böyle heycan falan filan.
      garantide yaa adamlar kim bilir ne zaman getirir.
      pazardan sonra izleyaceğim bende secret ı bakalım nasıl çıkacak

      Sil
    6. Hım anladım komşum gerçi çiçek böcek insanı değilmişsin gibi gelmişti bana ama yanılttın beni :D

      Senin telefon işi bozdu ya. Tam da zamanında yani.

      Fikirlerini merak ediyorum doğrusu Secret için bakalım beğenecek misin? :))))))

      Sil
  12. Ya beni kırmayıp kim kimdir kısmı hazırladığın için çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. :')
    Ayrıca cesaretine hayran kaldım. Ben ciddiyim yapamazdım. Ama insanlara arada geliyor. "Yapmam ya bunu asla." diyorsun ama bir bakıyorsun iki gün sonra yapmışsın. Bence arayacaktır. Ben öyle düşünüyorum. Umarım mesaj atar. Bence etkilenmiştir bu hareketinden. Hadi hayırlısı. Sonucu beklemedeyim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim. Benim aklıma hiç gelmemişti :D
      Ben olsam yani erkek etkilenir atardım bir mesaj ama beyzade de tık yok ya tık.
      Bende yapamam derdim ama bir an geldi nasıl oldu bilmiyorum yaptım :D

      Sil
    2. Kıza bak ya benden duydu benden önce yorum yazmış :D

      Sil
    3. Moody beni hasta etme. Allah halla bir de sıra mı bekleyeyim yorum için -.- :D

      Sil
    4. Lady'm bence balıklama atlamış olmamak için bekliyor şu an. Atacaktır bence.
      Ya bende yapamam dediğim her şeyin başındayım :D

      Sil
    5. Spot senden hızlı çıktı Moody :D
      Umarım öyledir :D Balıklama atlasa da olurdu gerçi ama geç olsun güç olmasın derler :D

      Sil
  13. wowwwwww kızım ne içtin sen sabah sabah? Yok ya bence sen kahvaltıda yürek yemişsin :)
    Asla yapamayacağım bir şey herhalde.Ama denemek isterdim.Bu hareket karşısında cevap yazmalı,yazmıyorsa demek ki böyle şeylere alışık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ya :D Güneş çarptı beni bence :D
      Yazmadı henüz. Ama yazsa harika olur işte :D

      Sil
  14. vuhuuuuğ .D siz bayaa çılgın çıktınız Lady hanım, doktor noldu bu arada ya?
    ama yolcuyla aranızda bir şey olursa hoş bir başlangıç hikayeniz olmuş olur ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorla konuşuyoruz hoşlanıyorum yani onunla konuşmaktan falan ama eksik bir şeyler var. Böyle bir şeyler yerine oturmadı gibi bilmiyorum :D
      Torunlarıma derim artık dedenize ben asıldım :D

      Sil
    2. hahhah tutkudur o eksik olan tutkuu, aşık olsan böyle demezdin :D

      Sil
  15. Helal olsun. Benim birinci dönemden beri yapamadığımı yapmışsın. Ben de ilk vizelerde bir hukukçudan hoşlanıyordum. Çocuk baya hoş, bende de çirkinlik kompleksi var. İlk başta korktum konuşmaya, hakaret ederse falan toparlanamam diye. Sonra cesaret geldi, gidip konuşacaktım. Çocuğu finallere kadar görmedim, haliyle unuttum o süreçte :D Bu dönem de sadece bir defa gördüm =/ Umarım arar!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten birinden hoşlandığım an bende senin gibi çirkinlik kompleksine gidiyorum. Hoşlandığımda bekleyemiyorum birde peşine düşüyorum. Hep böyle oldu. Durana da git diyorum birazdan sana diyeceğim gibi. Bence harekete geç gördüğünde. En fazla ne olabilir ki :D
      Umarım evren duy sesimiziiii !!!

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Anınız hoşuma gitti. Bizimle paylaştığınız için teşekkürler. Aslında tam benim aradığım bir tipleme :) Keşke bana da böyle cesaretli biri çıkıp telefonunu verse. Reddedilme riskini göze almıyorum karşıdan bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verirlerse ara lütfen ben aramadı diye sonra bir dürü krize girdim. Reddedilmekte çok kötü değil bak ben sonra bir de bir çok kez karşılaşıp daha beter durumlara da düştüm. :D

      Sil