11 Aralık 2016 Pazar

lambadan dilek cini çıkmıyor bari ufo duysun


Şu ara hayata dair tek beklentim UFO saldırısı. Şöyle gelseler o koca uzay araçlarını boş buldukları arazilere indirseler ne hoş olur. Önceleri UFO varsa -ki ben varlığına inanıyorum- gelsinler bir beni alsınlar gitseler derdim. Oturur iki çekirdek çitler dedikodu yapardık diyorum. Varlığına kanıtım yok ama yokluğuna da kanıtınız yok. Hem insanoğlu işte fazla kibirli. Koskoca evren sadece biz yaşayalım hatta onunda içine sıçıp bırakalım diye var edilmedi bence. Eğer öyleyse özgür irade zımbırtısını elimize tutuşturularak çok büyük kazıklandık. Bir 3 yıl önce bu kadar karamsar bile değildim. İnsanlara güzel bir günün geleceğine inanırdım. Şimdi  bir UFO`nun sesimi duyacağını  ve kabile lideri dahi olsa kendini lider olarak gören herkesi toplayıp gitmesini istiyorum. Hatta zahmet olmazsa giderken bütün para babalarını, silah tüccarlarını, tecavüzcüleri, organ mafyalarını, insanlık suçu işleyen herkesi ve bunları gerek cezalandırırken -ki genelde cezalandırmayıp misafir ediyorlar- aslında destek olanları, politikanın “p” sini, öldürmek, cinayet, soykırım, katletmek, terör gibi kelimeleri söylemeyi bırakın aklından geçirenleri de toplayıp götürsünler. Tabi elimizdeki tüm silahları da elleri değmişken bizde bırakmasınlar. İçimdeki hayallerine, güvenine kefen geçirilmiş kız oksijensiz bir gezene bırakılmalarını istese de azıcık da olsa vicdan var, şu dünyadan daha güzel bir yere bırakılsınlar. Belki yolculuk sırasında akılları başlarına gelir. Ne bileyim belki oradaki güzelliklere kıyamazlar falan. Bizde nüfusun %10-15  olarak kırk gün kırk gece parti yaptıktan sonra şimdilerde kaybettiğimi adalet, eşitlik, özgürlük, vicdan, insanlık gibi soyut kavramlarla hasret gideririz. Organik tarım, açık sınıflarda eğitim, temiz enerjiden falan faydalanırız. Ne güzel olurdu biraz huzur.

14 yorum:

  1. Ben de tam tersini düşlüyorum Lady'm. Asıl o insan müsveddelerini bu dünyada bırakıp bizi yeni bir dünyaya bıraksınlar. Çünkü o kadar şeytan beyin yanyana bir yere bırakılırsa açıkça o dünyayı da yok edip yarım bıraktıkları iş olarak bu dünyaya gelirler. Korku ütopyasına döndü burası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoruldum Cha. O gece kuzeni maçtaydı, Jokerin evinin dibi ki hastayım diye gitmedim ben NilKuşu`nun doğum gününü kutluyorlardı. Bir arkadaşımın sevgilisi çok kötü yaralandı. Son iki günde çok iğrenç şeyler yaşadım yoruldum artık. Sınırımı kaybettim resmen. Ben buraya da razıyım yeter ki hepsi gitsin.

      Sil
  2. Çok iyi fikir. Umarım dileğiniz kabul olur. Yoksa bunların kendi kendilerine düzelecekleri yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük çocuk gibi bunun hayaline tutunur oldum

      Sil
  3. Tek kurtuluş uzaylılar gibi görünüyor ne yazık ki:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler sana dair en sevdiğim imza :DŞuan o kelimenin kıymetini inan daha iyi anlıyorum

      Sil
  4. Çocukken benim de camın önünde beklediğim gece sayısı bir elin parmaklarından epey fazla sanırım, bir türlü gelemediler, alıp da gidemediler beni:)
    Azınlık Raporu filmi bunca yıldan sonra hala favorilerimdendir, -Tom Cruise'in yıllandıkça geçeceği yerde derinleşen etkisi de olabilir tabi- ve o filmdeki sistem bence dünya için tek kurtuluş. Keşke gerçek olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O filmi izlediğimde olmama ihtimaline özgür iradeye tutunup bana aykırı gelmişti. Şimdi başıboş bırakılmaktansa öyle olsun isterdim

      Sil
  5. gelsinler ahaha
    ya bi de ben blogumda yılın kitabı etkinliği başlattım sen de yorum yapersan sevinirim mutlu olurum :))))))))))))

    YanıtlaSil