4 Eylül 2015 Cuma

sergi seviyorum yoksa bakmam


Ay ben daha ne yapayım. Çocuğu soyup koynuna mı sokayım. Gözünü öfke bürümüş, Ferit mağduru muyum ben? Arkadaş arkadaş için çiğ tavuk yer diyen bakmış mı tadına? Bizim AvukatKız gördüğü günden beri Yüzücü`den hoşlanıyor. Tanıştırdım, Yüzücü ile koşularımıza davet ettim.  Spor salonuna gel dedim. Hatta ve hatta Yüzücü ile ne zaman kahveye falan çıksak çaktırmadan mesaj attım gel dedim. Her defa karşılaşılmaz olmaz tabi ama çocuk en son azarlayıp yapma deyince de ben çöpçatanlık şirketime, şirketteki rengarenk çiçeklere, masamdaki kalemlere en son da şoförüme veda ettim. Olmayınca olmuyor işte. Adam tanımak istemiyor, resmen kızdan kaçıyor. Tamam bizim AvukatKız balık balık biraz o yüzden Yüzücü`nün fiziksele takmasını itici ve şekilci bulsam da seviyorum çocuğu. Biliyorum bir kendine izin verse hoşlanacak kızdan ama kendi kaybeder. Zaten şu evlendirme programlarının meşhur elektriği olsa çoktan olurdu o iş. Akşamüzeri başlayıp hava kararana kadar Avukat kızla çıkıp badminton oynuyoruz. Güzel güzel oynadığımız bu akşam Yüzücü ile karşılaştık. O hiç görüşememekten yakındı, istersem spor salonuna gelebileceğimden bahsetti. Sonra koşusuna devam etti. AvukatKız`da gider gitmez bana carladı. Yemişim çocuğu. Hatta üzerine çikolata sosu boca etmişim. Çocuk tabi ona bakmazmış. Ay bir de oturdu ağladı. Aldı beni bir panik. Lan kız çocukluk arkadaşım ben ona öyle bir şey yapar mıyım? Ben normal baktım. Ben zaten Yüzücü`ye hobi diye bakıyorum. Hem benim astigmatım var gözlüksüz bulanık görüyorum. Ayrıca Yüzücü`ye bakmak günah mı? Şöyle düşünürsek o bir orijinal Picasso tablosu. Uzun uzun bakarsın ama alıp eve götürmek istemezsin çünkü koltuk takımın ve duvarlarının rengine uymaz. Bendeki de o hesap. Güzele bakıyorum. Ben bir Victoria Secret mankeni de görsem çikolatalı sosa yatırdıktan sonra yerim. Ona da aynen böyle anlattım. Buda sümükleri akıta akıta bütler yüzünden stres olduğunu ondan çok hoşlandığını ama onun dönüp bakmadığını söyledi. Off üzüldüm ama ne yapayım elimden bir şey gelmiyor ki. En fazla bir hoca bulur, yüzücünün saçından bir saç yolar, aşk büyüsü yaptırırım. Gerçi onunda işe yarayacağından emin değilim.

19 yorum:

  1. Fiziği iyi olana bakılır şimdi yalan yok, kim olsa bakar ya zaten onlar da bakılsın diye yapmıyor mu? Kızlar da aynı şekilde kendilerini daha hoş hissetmek daha çok beğenilmek için yapmıyor mu onca sporu onu bunu. E karşıdan beklenen buyken bakılır arkadaş yapacak bir şey yok. AvukatKız da zorlamasa belki kendi olur. Yüzücü sırf sık sık aynı ortama sokulmaya çalışıldığı için hoşlanmamış olabilir ondan. Belki az oluruna bıraksanız, gerçek tesadüfler ortak tanıdıklar falan onlar kendileri hallederler. Hiç çöpçatan olmaya kasma sen Lady'm sonra sana patlar bak kötü olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çocuk üzülmesin diye bakıyorum. Asında bakmıyorumda gözüm takılıyor. Ya teyzelerin ablaların bile takılıyor ne yapalım. Tek ortak noktası benim ya. Ben koşuya giderken tanışmıştım Yüzücü ile öyle arkadaş olduk :D O yüzden el atim dedim ama çocuk istemiyor daha elimden bir şey gelmiyor :D

      Sil
    2. Ama işte zorlama olmuyor bu işler ondan 2-3 bakacaksın olmuyorsa zorlamayacaksın. Belki AvukatKız koşu yapmaya başlar ve Yüzücü'yle kendi konuşmaya başlarsa olur ama bu şekilde zorlayınca olmuyor tabi :D

      Sil
  2. Böyle bir benzetmeyi senden başkasının yaptığını düşünemiyorum bile. :D
    Yüzücü senden hoşlanmıyor muydu?
    Çocuk istemiyorsa zorlamasın bence iyice soğutur kendini -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be arkadaşız cidden bak :d Tabi ilk tanıştığımızda ona bakarken bir iki salyam aktığı olmuştur.
      Ama ne o zaman ne şimdi birbirimizden hoşlanma duruumuz olmadı. Olsa hiç ben onu AvukatKızla baş göz etmeye çalışır mıyım? Alır sandığa kapatırım. Arada annemin çeyizler gibi çıkartır hava aldırır geri koyarım :D

      Sil
  3. Bence böyle bir durumda fazla zorlamamak lazım ikisiyle de aran bozulmasın sonra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın da elleri bulaştırdım bir kere :D

      Sil
  4. Leydim, oluruna bırak sen. Gerçi oluru var mı belirsiz ama üsteledikçe daha çok soğur sonra. Arkadaşça vakit geçirsinler, birbirlerini tanımak isterlerse olur. Yoksa yapacak bir şey yok, herkes gibi devam edecek. Üzme sen kendiniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapacağımı yaptım ama AvukatKız`a üzülüyorum çok aşık aşık bakıyor. Yüzücü gözünü yan çevirse nikah memurunun yanına götürürüm ben de bakmıyor adam.

      Sil
  5. Leydim, oluruna bırak sen. Gerçi oluru var mı belirsiz ama üsteledikçe daha çok soğur sonra. Arkadaşça vakit geçirsinler, birbirlerini tanımak isterlerse olur. Yoksa yapacak bir şey yok, herkes gibi devam edecek. Üzme sen kendiniii :)

    YanıtlaSil
  6. Kıskançlık bende mi bilmiyorum ama en yakın erkek arkadaşlarıma hiç kız ayarlayasım gelmiyor. Paylaşmak istemiyorum sanırım. Sen denemişsin valla helal olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :D Ben erkek arkadaşımın çok yakın kız arkadaşı olsun istemem. Hep bir koku çıkıyor sonra :D

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ay başlığı okuyunca ne sergisi acep diye düşündüydüm ama postu okuyunca gülmedim desem yalan :DD

    Avukat kıza üzüldüm. Yüzücüye kızdım falan ama gerçekçi olmak gerekirse hepimizde bir şekilcilik var gibi. Mesela Avukat kız daha Yüzücüyü tanımadan sergilense seyredilecek olan görüntüsünden etkilenmedi mi?

    Bir de bir yerde okumuştum. Sadece ruh eşini bulmuş insanlar görüntünün çok da önemli olmadığını söylermiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off evet yalan yok bende öylelerindenim. Ama düşünüyorum sırf karakter yada basit bir gülümseme yüzünden çok çirkin adamlardan hoşlandığım olmuştu.
      Ne güzel söylemiş söyleyen. Doğru hemde çok :D

      Sil
  9. ben bir ara birileri için çöpatanlık yaptım ama kime hiç hatırlamıyorum ama sonları hiç iyi bitmedi onu hatırlıyorum.Bir daha bulaşmam :)
    Salya akacak kadar yakışıklıysa beğenmesi zor tabi,şaşırmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ama umutluydum. Ne hayaller kurmuştum. Şirket falan açacaktım.
      Aman hep böyle burnu havada bu tiplerin :D

      Sil
  10. En kötü durum '' senin yüzünden bana bakmıyor '' durumu. O yüzden en iyisi aracıda olmayacaksın arada da kalmayacaksın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay beni ne yapsın o ya. Çok iyi niyetlerle girmiştim ben bu işe :D

      Sil