8 Mart 2015 Pazar

götünüzden iş uydurmayın


On birde ders çalışırken (ALES) masada uyuya kalmışım. Daha önce yatakta bilgisayara sarılıp uyuma vakam var. Sabah kollarımda göremediğimde paniklemiştim. Düştü sanıp yere baktım yok, yatakta yok. Meğer babam çekmiş koparmış kollarımdan. Sonra akıllandım oturayım, yatar pozisyonda derste çalışılmaz dedim. Sonra yine uyuya kalmışım, ama hiç kımıldamadan da kalktım. Her yerim tutulmuştu. Ama o tutulmayla bu kıyaslanamaz. Yatağa nasıl girdim sonra hatırlamıyorum. Ama on ikiye kadar uyudum. Sonra baktım telefon kapanmış, şarja taktım ama açmadım. Bütün gün yataktan çıkmayıp kitap okudum. Özlemişim bu tip şeyleri yapmayı. Aslında yapmayı özlediğim birçok şey var. Ama çok fazla sorumlulukla yaptıklarımdan ne zevk alabiliyorum, ne de istediklerimi yapabiliyorum. Perşembe günü öğleden sonra plan yaptım. Sonra çat mail. Hoca bilmem ne saate toplantı ayarladı haber verdi mi? Vermedi, ayrıca ne toplantısı. Doktor randevum var dedim. Aslında yok öyle bir şey. Hocaya sor dediler. Bilgisayarcı tutturdu hoca kızar gel diye. Gittim dekanlıkta buldum. Anlattım meğer adam istememiş. Kıçlarından uydurmuşlar, birde onlar için bu vakit uygun demişler. Bizim adımıza yalan. Adam delirdi bense sağolun hocam dedim, ortalığı karıştırıp topukladım. Arkadaşımda ben ekti ama eve gelip bitmemiş işleri tamamladım. Cuma sabah kurstan sonra işe gittim. Bütün projeyi üstüme yıktıkları için mi nedir çok iyi davranıyorlar. Pizzamı söylemişler, hazırlamışlar hadi gel diyorlar. Pizza yerine keşke daha az iş verseler. Şimdi bütün gün yatmamı sizde haklı görüyorsunuz dimi? Ahh birde annemi ayartıp on seansına filme gidelim dedik. Hostes`le annesi Ayşe Fatma Teyze`de geldi. (Sidikli Hostesin anne babasına hep Emekli Ali Amca ve Ayşe Fatma Teyze der. Bu yüzden bu lakap çalıntıdır.) Ayşe teyze her sevişme sahnesinde arkadan “Tövbe tövbe” diye es verdi sağolsun. Çıktık taksiye bindik ama şoför kadın çıktı. Gündüz vakti gördüm de gecenin birinde ilk defa görüyorum. Helal be kadına dedim. Hem kendine güvenmesinden hem taşı sıkıp suyunu çıkartmasından, hem de çok güzel araba kullanmasından. Umarım hiçbir kötülük onu bulmaz. Amin deyin.

2 yorum:

  1. Pinekleme işlemi çok çok iyi olmus. Umarım iyi gelmiş, iyi bir refresh olmuşsundur. bana da geçen sene hocalarımizdan biri finali de yazılı sınav yapacağını söylediği halde son 1 ay kala 1200 m2 bi alanın projesini ve ihale dosyasını final yapacağını söylemesiyle gecem gündüzüm bir olmuştu. Finaller bittikten sonra eve 1 hafta geç gitmek zorunda kalmıştım 3 gün yataktan çıkmadan uyumustum neredeyse annem yanıma gelecekti telefonlarını açıp saçma sapan konuşup kapatıyorum diye hatırlamıyorum bile oysa ahahahahahaha. Hoş su an da aynı durumda sayılırım da geçen sene 1 ayda yetiştirmişken şimdi 3 ay ohooo diyorum ahahahaha.
    Ben hala anneye uygun içerikli film olduğunu sanmıyorum he. Annemin fiks bi lafı vardır "edepsiz yaşantılarını size özendiriyorlar" diye. Sırf bu yüzden yıllardır birlikte filme gitmiyoruz ahahahaha hoş evde birlikte izlediklerimizde de oluyor onlara laf etmiyor ama bir de para verince istemiyor sinema olayını. O da kendince ilginç bi insan tabi.
    O taksici muhteşem bi insan. yok yani cesaretine hayran kaldım diyebilirim. Gece yarısı adamlar bile saldırıya uğrayabilirken o abla/teyzeye helal olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde çok iyi oldu ya.
      İyi yetiştirmişsin.Ben kesin isyan etmekten projeyi yetiştiremezdim.
      Bizimkinden ses çıkmadı ama Ayşe Fatma Teyzeye ters geldi. Annemde eve geldikten sonra dedikodusunu yapıp, taklit edip edip güldü :D
      Cidden muhteşem bir kadın. Bu ülkede gece o saatte taksicilik yapmak cesaret esiter

      Sil