19 Mart 2014 Çarşamba

ağır kezbanlık



Hem cinslerime şu ara anlam veremiyorum. Ben hep oldum olası uzun saç sevmişimdir. Saçlarımı kestirmeye kıyamam ama bazılarının durumu psikologluk. Saçını totona kadar uzatmak bu da yetmezmiş gibi oturduğunda saçının totonun altında kalması nasıl bir fantezidir. Benim hiç o kadar saçım olmadı olmasında zaten. Yıllardır saç uzatırım ama en azından yılda bi iki kez kestirir o kıyamadığım kırık uçlarından kurtulurum. Ama bunlar çalı süpürgesi saçlarıyla ortalıkta dolaşıyorlar. Ya bir değil iki değil haftada beş altı kıza rastladım. Kırık saç uçları bi yana onları nasıl yıkayıp temiz tutmayı başarıyorlar. Normalde benden uzunsa saç kıskanırım ama bunlar gibisi kalsın. Çünkü tam bi kezbanlık. Ben kendimi bu durumun kıyısından kurtarıp kısa saçlara merhaba dedim. Gerisi AĞIR KEZBANLAR`ın başına.

2 yorum:

  1. Hele kısa boylu olup da o kadar uzatanlara ne demeli?
    Kırık kırık saçlarını düzleştirip,o kırıkların uçuşması,aay fenaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duzlestirsin aman sakin duzlestirmeden cikmasin sokağa. Srn hic bugün de dogal olucam diyip hergun duzlestirilen uzun sacin halini gördün mü? Koyun postu, keçe, yün gibi terimler bunlar için var.

      Sil