15 Aralık 2013 Pazar

hepsi bir ders yüzünden


       Evet doğru bu blogu açmamı tetikleyen şey bir ders. Daha doğrusu aldığım bi not. Kendimi yetersiz hissetmeme neden olan. Kimsenin beni bilmeden konuşabileceğim tek bi yere ihtiyaç duyma hissi. O kadar çalış ve aldığın koca bir hiç.

       Anlayacağınız üzre burası çocukluğumdan beri tutmayı beceremediğim günlüğüm. Benden daha fazlasını bulamayacağınız bir yer. Sadece kendim olabildiğim tek yer. Ağzım bozuk. Bugün depresifim ama yarın ne olurum belli olmaz. Sadece baş şişirmeyi düşünmüyorum. Yani acılar bence baş şişirir. Ben anlatıyorsam..

        Nota gelirsek listede 65 gördüm. Hoca otomasyon sistemi denen şeye atmadan önce şöyle bi gösterdi. Astigmatım var ve doktor arada tak dediği gözlüğüm olmayınca psikolojik körüm. Eve gelince girdim sisteme baktım 95. Meğer listede benden sonraki almış onu. Dçent moçent dinlemeyip iyi küfretmiştim. Tabi içimden.

Çok mu şapşalım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder