26 Ağustos 2015 Çarşamba

klozette selfie de modaymış


Millet olarak işemeyi bir türlü öğrenemedik. Daha doğrusu nereye işememiz gerektiğini öğrenemedik. Bu baya da eskiye dayanıyor hani. Mesela Osmanlı zamanında cami duvarına işemek cezalandırılıyordu. Şimdi bunun yasama kısmı var mı bilmem ama bence duvar neyin duvarı olursa olsun işenmesi yasak olsun. Dün AvukatKız`ın mezuniyet töreni vardı. Tabi ki unuttum. Unutmakla da kalmayıp kız nerdesin diye aradığında sinemadaydım ama yoldayım trafik var dedim. Film arasında çıktım en hızlı gidebilecek toplu taşımaları tercih edip en son olarak da tramvaya bindim. Tam Aksaray`da köprünün altında bir adamın duvarın dibine işerken gördüm. Beş metre ilerisinde insanlar karşıdan karşıya geçiyor. adam çalının arkasına girdi diye sanırım kendini görünmez hissetti. Tramvayın orda yavaşlaması sebebiyle adamanın donu topladığı kısma kadar yetiştim. Adamdaki rahatlıkta beni benden aldı hani. sanki evinin banyosundan çıkar gibi gayet rahat yoluna devam etti. öyle giyimi sokakta yaşayan bir tipte değil. Baya gömlek, ütülü pantolonlu bir tip. Hayır yani biz alışıktık balkondan çöp kutusuna kadar basketbol oynamaya çalışan insanlarken ben daha fazlasını kaldıramam diyordum. Gerçi bize laf ediyorum ama sanki dışarda durum farklı. Birkaç yıl önce o Kesha isimli nadide ünlümüzün sıkışan trafikte sokağa sıçarken mi  işerken mi ne görüntüsü var. Birde kendi paylaşmıştı, al bak bende işiyorum dercesine. Anladığım şu, ister dünyaca tanınmış şarkıcı ol ister pos bıyıklı dayı dışarı sıçmaya meraklıysa hiçbir şey onu durduramıyor.

Not : Dün demişim ama saat çoktan on ikiyi geçmiş.

21 yorum:

  1. Dünyanın tüm pisliklerini nedense sadece insan türü yapıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duvar dibini umuma açtık sandı bence o :D

      Sil
  2. Sosyal medyada özelimizin kalmadığı gerçekte, işerken ki fotoğrafı internete atmak nedir. allam sana geliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha sonra ne gelecek merak ediyorum. Hepsini tüketemediler daha.

      Sil
  3. Benim sınıf arkadaşlarım sırayla atmaya başlamıştı. Önce snapchatten sonra da instagramdan bu akıma öncülük ettiler. Geleceğin böyle insanlarda olması geleceğe dair umutlarımı tüketiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaka gibiler ya. Göstermeden yapamıyorlarmıymış.

      Sil
  4. Utanmayı unutmuş, her halini ortada yaşayan şu insanlar... Kendilerini sorgulamanın vakti gelmiş geçiyor bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortada yaşamayı bile yanlış algılamışlar bence. Gündüz vakti duvara işemek nedir ya?

      Sil
  5. Nedense Kesha diyince hiç şaşırmadım :)
    Bizim ülke yadırgamaz bunu

    YanıtlaSil
  6. Annelerin "Ağacın arkasına geç de salıver evladım." dediği bir ülkedeyiz. Çocuk neye yönlendirilirse o şekilde devam eder. Şaşıramıyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha bak ben bunu unutmuştum. Gerçi benim annemde yaptı onu. of utancımdan yapamazdım ağlardım. Hala bile o yüzden ev dışında yapamıyorum. Alışverişten çişim geldiği için eve döndüğüm çok oluyor :D

      Sil
  7. Öyle bir haber mi olmuş cidden? Yolun ortasına tuvalerini yapıyor biri ve kimse çıkıp "hoopp abla napıyosun" dememiş mi ki fotoğraf paylaşabilmiş kesha? Milletle alakalı değil işte öğretmeyle alakalı her şey. Ne bir erkek penisi olduğu için bir köşeye geçip yapmalı ne de bir kadın bulduğu kuytu köşe bir yere çömmeli. Hayır adım bası tuvalet var onu geçtim cami var ya girememiş mi o amca bir yere ayıp ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatta bir sidik içme olayı da vardı. Dur link bulursam ben sana atarım :D Camiyi geçtim artık böyle kalabalık yerlerde tuvaletler var ya

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. ıyy öğğ duruma uygun diğer tepkilerdir :D

      Sil
  9. ahaha ya aksaray tarafları filan sakat yerler keza çağlayan tarafları filan da, ben de bir keresinde bir otobüse binmiştim ve leeeş gibi sidik kokuyordu. Sanırsın akşamları karavan olarak kullanıp içine işiyorlar. O şöför ve öndeki oturanlar nasıl duruyorlar anlamadım binip binceğime de pişman olup, ineceğim durağa kadar kafamı pencereden içeri sokmamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyyy yuh ama. Otobüse de mi? Onların burnu alışmıştır.

      Sil
    2. valla ben de bir anlam veremedim, ama bağışıklık kazanmışlar herhalde :(

      Sil
  10. yaa gercekten doğru tespitler artık yol kenarlarına hiç bakmıyorum illa bi adam oluyor çünkü ıyyk

    YanıtlaSil