24 Temmuz 2017 Pazartesi

bir gün her istifa hikayesi tedtalk malzemesi olacak


Öldüm mü kaldım mı merak etmediniz mi? Öldüysem bir toplaşıp çelenk yaptırmanızı beklerdim hani. Trip yapmadığımı söyleyen insanlar şu halimi görse tansiyonumu kontrol ederlerdi. Arayıp sormayan hayırsız blogger arkadaşlara yeterli trip gösterisinden bulunduktan sonra mail kutumu dolduran arkadaşlara da teşekkür edemeden geçemeyeceğim. Son bir yıllık yazımda iç karartıcı kafa sikme işlemini yaptıktan sonra ne diyeyim sizde haklısınız çekilecek gibi değilmişim. Neler olduğunu merak edenler ise hayatımda dikkat kesilebilir. Filmlerde, internet efsanelerinde, kişisel gelişim kitaplarında, kadın/erkek havalı şekilde işinden istifa eder ve sokağa adımını attığı zaman hayatının amacını çoktan bulmuş oluyor. İlahi bir güç bir anda gelecek yıllarını aydınlatmış falan oluyor. Sonra içinden istifa etti dünyayı geziyor banka hesabını yazdığı yazılarla dolduruyor. Hatta baya iyiyse tedtalk sahnesinden kendi hayatının beyaz ışığını anlatıyor. Bende ise sokağa adım attığım ilk anda söylediğim şey “kafanı sikeyim iyi bok yedin”. Plan yok, kafama dank eden parlak bir fikrim yok… Tüm bunların yerine işsiz kalmak istemeyeceğin bir ülkede kendimi işsiz yapmış olmam elimdekiler. Üstüne üstlük son maaşını henüz almadığı için cebinde akbilinden daha değerli bir şeyi olmayan bir kız olarak. Pişmam mıyım derseniz değil. Arada endişeleniyorum falan ama bir aydır kendimi dinliyorum, insanlara bakıyorum. Yapmak istediklerimi bulmaya çalışıyorum. Tabi tüm bunları yaparken içime çektiğim ol tezek kokusuda beynimde bazı şeyleri farklı görmeme neden olmuş olabilir ama bu başka bir yazının konusu. Eee Sizde ne var yok?

18 yorum:

  1. Heyy Lady, gerçekten üzgünüm farketmedim. Kafama taş düştü şu yazdıklarınla :(
    İşsiz kalmak çok zor, seni anlayabiliyorum.
    Ama elinde edebiyatın varsa bir düşünmek lazım napılabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kıyamam ben sana. Tribin dozunu fazla mı yükseltmişim ne :D
      Kredi kartı olmasa çok hissetmeden atlatırdım işsizliği. Evde herkes bir şeyle uğraşınca insan bir garipsiyor hani boş durmayı.

      Sil
  2. Hiç bilmiyordum epey blogtan uzaktım.Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Her bitiş bir başlangıçtır

    YanıtlaSil
  4. heeey en son geçenlerde müpteye yorum yapmıştın. iyi ki döndün. iş bulursun boşveer :)

    YanıtlaSil
  5. Bir gün Ted Talk'ta görmek ümidiyle :) Kendini özletme :)

    YanıtlaSil
  6. İş bulunur bir şekilde. İyi ki bu adımı attım denecek bir fırsat çıkar önüne.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırsattan ziyade bu sefer eğlenceli bir şeyler yapmak istiyorum :D

      Sil
  7. Toparlanma yolunda muhteşem bir adım bu sanırım Lady'm ahahaha darısı benim başıma artık ahahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneannemin deyimiyle serseriliklerime milleti alet ediyor olurum sen de istifa edersen :d

      Sil
  8. İnzivaya çekildin dönüşün muhteşem olacak eminim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhteşem mi bilmem ama ben dönüşü yaptım :D

      Sil
  9. Senin gibi zekisine ne işler çıkar :)
    Ben ne yapıyorum. Uzun süredir blogları takip etmiyorum ama blog yazmaya dönme niyetim var. Bırakmamak adına. Hayatımda çok şey değişti yazmaya başlasam bitmez herhalde .
    Bana hiç gelmiyorsun diye kızma sadece hayatım karıştı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz aramaya başlamadım :D Allah`tan bizimkiler bir şey demiyor.
      Kızar mıyım hiç Cha ve bende yeni döndük sayılır. Yazınca haber ver gözden kaçırmak istemiyorum. İstek parça olarakta hayatında kaçırdıklarımızın özetini isterim :D

      Sil