6 Aralık 2017 Çarşamba

ayrıldığımı haber vermeyi unuttum mu


Aşk hayatım ve Arap saçına dönmüş ilişkilerimle yine ben. Öyle duygulardan bahseden bir tip değilim, her bokumu da etrafıma anlatan o yüzden mecbur ceremesini internetin yok olmayan dünyası çekiyor. Kadın erkek ilişkileri ile ilgili milyon film izledim ama hiç birinin sonu benim gibi zavallı bir şekilde sonlanmıyor. Paketleyip sattıkları hayallerle büyüyoruz. Resmen kadınlara komplo kuruluyor. Bize kötü davranan her erkek için izden hoşlanıyor safsatasını ilk kim çıkardıysa umarım mezarında egzotik birkaç yılan seni uyutmamıştır. Adam istemiyor seni işte daha nasıl desin. Ama olur mu altında mana aramalar, kritikler yapmalar. Sanırsınız Nobel Edebiyat ödülü için satır arası inceliyoruz. İki basit cümleyi 20 kız 4 ayrı grupla değerlendirip 50 ayrı sonuç elde ediyoruz. Resmen 7 milyar insan Maslow`un sevgi-ait olma basamağına takılı kalmış haldeyiz. 3 milyarının götü bezli desek 1 milyarını ortalığa serpiştiririm. Bir hafta diye gitti Joker iki haftadır Amerika`da. Trump kadar zalim. Kurnaz pislik. Benden kaçtığını ve sırf bu yüzden vizemin uzanmadığı bir yere saklandığını düşünüyorum. Unutmuş bana söylemeyi ama işinden geçen hafta ayrılmış. Bir gün arayacak beni “ya ben sana söylemeyi unutmuşum senden ayrıldım” diyecek. Göt kafalı ben burda battaniyemin altında dondurma yerken o güneşleniyor. Umarım o güneç senin geriye kalan beynini eritir de beni terk ettikten sonra kimse hayrını görmez. Dön artık ya. Derin güneşlenmekse ben sana bir sera yapar kış günü meyvede verdiririm.

18 yorum:

  1. Başlığı gördüğüm an küçük bir kalp krizi geçirmiş olabilirim. Leydim korkuttun.
    Durumu o kadar güzel özetlemişsin ki senin bu yazdıkların kitap olsa çok tatlı olur :)
    Çocuktaki rahatlıkta kimsede yok yani canı isteyince hemen nasıl gidiyor ...
    Nerede bizde de öyle şans olsaydı rüyamda ancak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamın benden başka derdi yok ki :D
      Sanırım ayağına bağ oldum :D:D

      Sil
  2. Lady'm bu böyle olmayacak biz bunları bir odaya kapatıp odayı ateşe verelim. Dondurmamızı o ateşi izlerken yeriz gerekirse o zaman ağlarız. Bende bir manyak sende bir manyak ne olacak bu halimiz? Bendeki zaten yapıştı yakama ben hayatımdan çıkarsam bir şekilde hop tekrar karşıma çıkıyor. Kasıtlı yapsa bu kadar denk gelmez öyle diyeyim. Bir şey bulmak lazım ama artık bu şekilde kendimize yapıyoruz ne yaparsak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi üzüyorlar ya onlarda üzülür demek istedim ama yok ben sabredip sürünmesini beklemem sana uyar ateşe veririm :DD

      Sil
  3. Başlık kalp krizine davetiye çıkarıyor yalnız. İnşallah döner, ama sen gene de sera kurup da meyve falan yedirme çünkü nereden çıktığı belli olmayan bir kız kuralına göre önce trip yapmak şart. O değilde senin bu yazma şekline bayılıyorum. En sona senin yazını saklıyorum. Böyle keyifle açıp yenilecek bir kutu After Eight'in egzotik tadı var bu yazma şeklinde. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha acaba Joker al bu benim blog seni gömüyorum ama bak çok yaratıcı seni süründürme planı yapıyorum kızlarla falan mı desem :D

      Sil
  4. Yuuh başlığa bak ayrıldınız sandım yavaş gel diyecektim

    Kız sakin ol adam biraz rahat ama napacaksın salla

    Bence döner, dönecek. Lady nin olmadıgı yerde o ne yapacakmış.

    YanıtlaSil
  5. Ayrıldınız sandım bende, olur öyle şeyler ilişkilerde fakat eğer çok yıpratıyorsa seni gene kendin bilirsin tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıpranıyor muyum yoksa deliriyor muyum bende kestiremiyorum

      Sil
  6. Ah be leydim.. Başlık bir de üstüne resim korkuttu beni, üzüldüm. Erkeklerin genelinde ilgi görünce bu biraz umursamazmış gibi görünen tavır oluşuyor. Bir de genetik olarak rahatlar doğuştan. Ama döndüğünde büyük bir hızla toparlayacağını düşünüyorum. Kafası azcık dağılsa iyi olur sanki, sen de birileriyle burda olmanın keyfini mi çıkarsan biraz, iyi gelir sana da belki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ay oldu resmen ya dönmek bilmedi neyse almış bileti dönecek bir iki güne ama anasından emdiği her sür için şükredecek haberi yok :D

      Sil
  7. Ahahahah tespitlerin muhteşem Ladyciğim. Ayrılırsa senden toplu beddua seansı yaparız olmaz mı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabi ama Cha cinayete ortak olacak bize avukat lazım :D

      Sil
  8. Başlığı görünce ben de herkes gibi ufak çaplı bir kalp krizi geçirdim. Genel olarak sanki tüm insanlar bizi yıpratmak için varlarmış gibi geliyor, yani bazen, öyle işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımda pek derdim olmayınca sıkılıp hayatıma dert almışım gibime geliyor

      Sil
  9. ah insan neden böylelerini sever kiiii :)

    YanıtlaSil