22 Kasım 2017 Çarşamba

düşeş gelirse sınır dışı etsinler


Yazı tura atalım dedim sonunda. En azından şansıma güvenirim yazı dedim tura götüyle güldü bana. Adam gitmesin istiyorum tabi ki ama açıkça da gel gitme otur dizimin dibinde de diyemiyor insan. Ben yerinde olsam kendi kararımı verirken beni etkilemesini istemem. O dedi diye gitmesem her kavgada başına kakar, senin yüzünden şöyle yapamadım böyle oldu der en son boşanma talebime bir bir bunları eklerim. Özgür iradesine teslim edeyim diyorum ama iki kıçı kırık mimari açıdan gözümde bok kadar değeri olmayan uzun binalar yapacak diye elin çölüne karşı alt edilmek istemiyorum. Petrol kuyusu teklif etseler tabi gitsin. Ama içme suyuna 5€ verdikten sonra benzin bedava verseler ne fayda. Gerçi hatanın çoğu bende. Baba parası yemeyi seven insana sen kalk büyüdün de kariyer de bağımsızlık de. Al sana bağımsızlık. Güzel gözlü dilberlerle bağımsızlık fotoğrafları atar artık bana. Hayır şirketi arayıp bu adam beceremez bir dost falan mı deseydim? Ya da acilen bir arazi alıp gel istediğin binayı yap mı desem? O da oyalanmış olur. Hayır birde bir hafta olmuş karar verememiş üstüne kararını sağlıklı almak için izne çıktı. Babası iş için Amerika`ya gidiyormuş o da eşlik edip kafasını toplayacakmış. Hayır adam kafasını bile toplamak için bende uzaklaşıyor. Şirret bir karı falan da değilim. Gelip tüm şirretliğimi burda yapıyorum. Lan adamı 4 yıldır tanıyorum 3 yıldır sevgilim  babasının ne iş yaptığını bile bilmiyorum. Zamanında ticaret dedi eyvallah dedik, anası danası beni ilgilendirmez köyün muhtarı kesilmeye gerek yok dedik onun bile suçlusu oldum. Kaç yıl geçmiş babası ne iş yapıyor bilmiyormuşum ilgisizmişim. Sorunca doğru düzgün cevap vermeyen o. Bende inşallah iki beyaz ticareti yapmıyordur dedim sustum. Ne yapsaydım dedektif tutup hafiyelik mi yapsaydım. sen gitme diye ben küresel ısınmadan çöl hayvanlarından baharatlı yemeklerin mideye zararlarından bahsettim. Orhan Veli`den şiiri romantiklik olsun diye değil beni bırakıyorsun bari İstanbul`u terk edeme diye ezberden okudum. Göt kafalı. Artık beni nasıl üzdüysen yeri öptüm yine. Sakarsın her yıl düşüyorsun demeyin bu kez bir diz bir bile bir kol sarılı yatıyorum üç gündür. Netflix kızlar gecesi kategorisinde film kalmadı. Sağlam kalan sol kolumla hem kumandaya hem telefonuma sahip çıkmanın ne kadar zor olduğunu ben bilirim. Sen git özgür kadının eteği dibinde düşünde kafana meşalesi düşsün. Vizem bile yok vicdansız. 

27 yorum:

  1. Ay lady vize denince kafamda şimşekler başıma çakıyor . Öğrenciye değil ama çalışana ne kadar zor bir sürü değişik değişik evrak istiyorlar birde gideceğin ülke kendi dilinde istiyor :/
    Uğraşmaktan kafaya yedim ülke dışına filan gitmeyeceğim diye içimden diyorum hahah

    Şimdi mimari olarak belli bir başarıları var ama olanları düşünürsek hep beton çevremi güzelleştirmek amaçlı bir Japon'lar gibi değiller
    Babasında Araplık olan bir insan olarak o kadar değişik insanlar ki emin ol gidince sürmeliler filan sıcaktan da aklına gelmez :) hahahah
    Ama parası olana neler var orası da ayrı cennet:)
    Boş ver kendini üzdüğüne değmez kendisi düşünsün
    Çok istemiyorsan şey yap aramıza mesafe girer işe filan başlarsam görüşemem ya da sen yokken bende şunları yaparım buraları gezerim iyi olur de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah beni bırakıp giderse tek duam çölde akbabalara yem olsun :D
      Sanırım Joker bir nevi benim bağımlılığım :D

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun :(
    Merak ettim bu beyin burcu nedir ki acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikizler:D aslında öğrendiğimde kaçmam gerekiyordu dimi :D

      Sil
    2. haha bence de :D Allah sabır versin :))

      Sil
  3. Ah be yaa nasıl yazmışsın gene. Yalnız betimlemelere ayrı bir hayranım. Gene de kafasına düşmesin bence meşale, hani gitmemeye karar verirse bakması sana kalır. :) Kendinden pay biç birazda Lady'im. Adam ilgisizsin demiş ama sen olsan onun yerinde sende kesin öyle derdin. Kişinin bazı ruh hallerine ne yapsan yaranamazsın misali. İnşallah güzel haberler alman dileğiyle. Ve de can-ı gönülden geçmiş olsun. Çorba kaynatanın yoksa yollayayım bi kavanoz tarhana, iyi gelir. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben şu sıra ne yapsam yaranamıyorum keza o da öyle :D Ben ilgisizlikten çok meraklı gibi davranmak istemiyorum bir kez soruyorum cevap verirse ne ala. Ya sen ne iyisin çok teşekkürler annem sağ olsun halleti yeğimi suyumu :D (at gibi hissettim şu cümlemden sonra)

      Sil
  4. Yazı tura sıkıntı. Kafa dağıtmak için yollara düşmesi sıkıntı. Bir haftadır karar veremeyişi tümden sıkıntı. Ay bilemedim ne olacak, ne bitecek ama acaba biraz kendi haline mi kalsa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi haline bıraktım aramıyorum bile etkilenmeden düşünsün diye :D

      Sil
  5. Bilemedim şimdi ne yazacağımı, sorunlarınızın kısa veya uzun süreli olmasına bağlı şayet uzun süreli ise büyük sıkıntı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zor karar vermesi her şeyi etkiliyor. önüne ya mavi hap ya kırmızı hap diyede koymadık ki olayları :D

      Sil
  6. ayyy olaya gel.. 3 yıl oldu mu be vay anasını ne de çabuk geçmiş 3 yıl. Daha dün gibi hatırlıyorum be şom ağzımla ilişkinizin gidişatını ayarladığımı asdfghk

    valla bencede deme. haksızlık olur bi kere. ve bence boşuna kuruntu yapıyorsun. boşuna kırdın kolunu budunu sende rahat dur anacım :D

    o çocuk zaten hovardaydı ama neticede şu an seninle. ablasıyla tanıştırdı etti. bunlar senin için artı degil mi? her ne kadar kadın 'tuhaf' çıksa da.. :)

    adam sana evlenelim diyor. sen ondan şüphe ediyorsun. kaç tane erkek tanıyorum evlilik lafının geçtiği her ortamdan tüyüyor. bu adam sana altın tasta sunuyor.

    gerçi düşününce.. 2 yıl? Çabuk geçer bence.

    (bir de sürekli gitme gitme demese miydin? kız biri bana yapma etme diyince iyice yapasım geliyor. )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilişkinin başını hatırlatma bak uyuz oluyorum joker`e. Bok kafalının tekiydi :D
      bende evlilik lafına tüyüyorum ya beni kaçırmak için yapıyorsa :D
      hahah benimde ama ona açıkça demedim sadece $ € kurlarından hayatın zorluklarından küresel ısınma ile artan sıcaklık değerlerinden bahsettim. :D

      Sil
  7. İstanbulu terketme ne demekkk. Dolambaçlı olarak gitme lan insafsız demek 😀

    Daha da giderse pusula vereyim belki evin yolunu zor bulursun de 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha iyi fikir cidden. ikinci planım var gitmeye kalkarsa suratımı göğüsünün tam ortasına ve poposunun üstüne damgalayacağım ki kimseye yaklaşamasın :D

      Sil
  8. Amaan dönerse senindir mi desem ne desem bilemedim.sol elinle de allah kolaylıklar versin sağ eline de geçmiş olsunlar diliyorum...
    Umarım senin için hayırlı bir karar verir de burada sinir krizleri okumak yerine senin zafer nidalarını oluyor oluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler toparladım bayağı :D
      zafer nidam Joker`in iki dudağı arasında :D

      Sil
  9. ah ah...
    :)
    ben de beklerim bloga :)

    YanıtlaSil
  10. Lady'm bir de şu açıdan bak; Joker Bey sen şirretsin diye değil, senden ayrı kalma kararının zorluğundan dolayı senden uzaklaşıyor olabilir... Hadi onu geçtim uzun mesafe ilişkiler hakkında atıp tutmayacağım ama ortada ciddi bir karar varken bırak joker ne yapmaya karar veriyorsa versin. Üzer mi? Valla mahveder ama yapacak bir şey yok.
    Yalnız babasının işini bilmiyor oluşun ahahahahahaha. Bilmek zorunda değilsin tabi babasından sana ne ama bunun yüzünden trip yemiş olman ahahahaha. Sorgucu olsan bir dert meraksız olsan başka bir dert bu erkekler de bir garip ahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi kendimi pohpohlama kıvamına gelmiş ben benden iyisini mi bulacak diyor ama düşününce benden kötüsünü bulamaz. ama eminim benden daha belalısını daha öngörülemezini bulamaz. giderse inşallah ömrünü sıkıcılıktan öldüren nefes sayısını bile planlayan biriyle evlenir ve sonsuza kadar mutsuz olur :D
      sorduğumda adam gibi cevap verseydi. Zaten benim ailesinden beklentim iki beyaz ticareti ve kan döken alet edevat ticareti yapmasın.

      Sil
  11. Merhaba,
    Ben burada yeniyim tabi, seneler olmuş neler olmuş bir fikrim olmadan balıklama dalmamalıyım sanırsam.. Yazım tarzın çok eğlenceli, sıcak ve samimi. Samimi dostunu arayıp böyle uzun uzun iç dökmek gibi. :)
    Zamanla okumaya çalışacağım dönüp dönüp..
    Yeni alçılardan kurtulmuş olarak, acını anlıyoruum, çok geçmiş olsuun. Umarım çabucak iyileşirsin. Bir de, belki ön deneme gibi bir şey yapıyordur. Dayanamazsam hiç gitmem hesabı. Umarım senin için nasıl daha iyi sonuçlanacaksa öyle oluur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günlük gibi yazınca kopup gidiyor. ya çok teşekkürler güzel cümlelerin için mutlu ettin beni :D
      çok zor ya hele o iyileşirken kaşıntı tutuyor sargıdan kaşıyamıyorsun :D sana da geçmiş olsun.

      Sil
  12. Allah seni yaaa, geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  13. Oha ilk sevgili olduğunuz zamanı hatırlıyorum ne ara 3 yıl oldu yahu. Bu arada biz nerdeyse altın yılı falan kutlayacağız ama ben bile gitme diyemezdim sanırım. Gitmesini istemezdim ama kendisi kalsın isterdim.

    YanıtlaSil