29 Eylül 2016 Perşembe

senin sebebin ne


“Kötüsün bu yüzden seviyorum seni”, ”Hiçbir şeyi umursamıyorsun bu yüzden seviyorum seni” insan bu sebeplerden sevilir mi? Ne bileyim iyi bir insan diye sevilir. Neşeli diye sevilir. Ama beni tam olarak yukardaki iki cümleyi söyleyip seven var. Ve söylediklerinde ciddi. Yakınıma aldıklarımdan gerçek beni saklamam. Hani diyorlar ya, ya görün ya ol, herkes maskelenmiş falan. Bunu söyleyip ahkam kesenler sanki maske takmıyor. Onlar, biz ne kadar istiyorsak, nasıl gösteriyorsak kendimizi ancak o kadar görebiliyorlar. Şu mesafe olayı var ya genel bilmem kaç metre, sosyal bilmem ne kişisel ve son olarak 30-35lik mahrem mesafe. Onun gibi mesafelerim var. Güvendim mi gerçek beni göstermekten çekinmiyorum. Düşündüğümü söylüyorum. Kötü veya iyi. Çünkü onu oraya koyduysam söylediğimi yargılamadan önce anlamaya çalışmasını bekliyorum. Bunları söyleyeninse beni yargılamadığını biliyorum. Olduğum gibi gösterdiğim gibi gördüğünü. Ama bilmediğim şey böyle olduğum. Gerçekten öyle miyim kötü umursamaz?

20 yorum:

  1. Aslında var ya çok anlamlı 2 nitelik sıralamış bence. Kötü demiş ama neden? Umursamaz demiş ama neden? Kötü kelimesi, bazı hareketlerini yanlış anlamış olduğundan kaynaklı olabilir. Umursamaz kelimesiyse bence iyi bir anlama geliyor ama senin için ne ifade ettiği önemli olan. Bir de o kullanırken hangi anlamda kullanmış acaba bu kelimeleri :/
    Ya da var ya sen benim bu yorumu salla. Çorbaya dönmüş bir kafayla çok da düzgün bir şey konuşabileceğimi sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmam melek değilim ki her an iyi düşünmem mümkün değil. Ne kadar pisleşebilceğimi burası en iyi biliyor birde.

      Sil
  2. Kime göre kötü? Ya da hangi sebepten kötü? Seni en iyi yine sen bilirsin bir başkası kendini ne kadar açarsan aç bunu göremez. Belli şeyleri görmesine belki izin verirsin ama her şey değil. Kendini koruman seni kötü ya da umursamaz yapmaz bence. Hem bunu herkes yaparken senin yargılanman da doğru olmaz. Lady'm düşünme bu insanları. Kötü biri değilsin sen. Umursamaz? Belki belli durumlarda ama buraya yansıttığın sen senin o kadar umursamaz olmadığının kanıtı. O bir kenara kötü biri olsan bunu düşünmezdin bile. Sadece kötü olurdun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ama ona kötü davrandığım oluyor. gerçi herkese karşı oluyor ki ne kadar pisleşebilceğimi en iyi sen biliyorsun. içimde saklayacağım şeyleri söylüyorum. ne var yani saklayıp da içime mi dert olsun?

      Sil
  3. İnsanlar genelde nankörlüğü, kötülüğü daha çok severler. Şu yaşıma kadar hep denk geldim bu duruma. Nerede bir kötü var hep o değer görür, ben geri planda kalırdım. Çünkü benim gördüğümü karşı taraf ya görmek istemezdi ya da gerçekten göremezdi. Hiç o tip insanlar için vakit harcama. Sadece düşünüp durduğunla kalırsın ama net bir cevabı hiç bulamazsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendime bir ile on arası kötülük puanı versem 6 olurdu sanırım :D

      Sil
  4. Çok da takılmamak lazım aslında. Ama takılıyoruz. Fikrini dürüstçe söylüyor olmak, insanı neden kötü yapsın ki! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanım yani ne bilim melek değilim ki sürekli iyi olmaya çalışayım ama kötü de demese iyi olurdu hani :D

      Sil
  5. Bence kötü derken hepimizin içindeki kötülüğü gizlememenden bahsediyor. Yoksa gerçekten kötü birini sevemezsin. Herkes kadar kötü ama herkes gizliyor sen gizlemiyorsun demek istemiş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın arkadaşım diye söylüyorum içimde ne pis düşünce varsa. Sanırım bunu sadece kardeşler kaldırabiliyor. :D

      Sil
  6. Cici kızlar sıkıcı oluyor.. Cici erkekler de öyle.. Biraz macera istiyor insan ruhu ilişkilerde sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç cici kız demediler be :D Belki bir gün derler ya da cici kız imajı versem :D

      Sil
  7. Gerçekten kime göre neye göre kötü?O satırları okuduktan sonra Lady mi kötü dedim.Tamam burada birbirimizi görmemiş olabiliriz ama burada herkes anonim olup bir şeyler yazıyor ve senin yazdıklarının sonucunda bu kız kötü sonucunu bir kere bile çıkarmadım.Kötü falan değilsin.Kim bilir neyine kötü huy demişlerdir?
    Umursamaz? Belki,ki o da olsun.Hatta ben şu birkaç haftaya kadar komple umursamazın tekiydim.Aşırı güzeldi.Keşke şu dersler olmasa da hep öyle kalabilsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umursamamayı seviyorum. Ne yapayım fazla dert tasa edilecek problemim vardı geçen yıl hele. hepsini alsam üstüme ne ara güleceğim ben be

      Sil
  8. kötü mü sen mi. bugüne kadar okuduklarımdan kötü biriymişsin gibi bi elektrik almadım. evet umursamaz bir havan var gibi duruyor ama kötü yok senden çıkmaz sanki öyle kötü bir kalp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı insanlarım canını yakmış olabilirim ama hak ettiler ve sabırsız biriyim adalet bekleyemedim :D

      Sil
  9. Çok sevdiğim bir arkadaşım var ve çok çakaldır. Kurnazdır. Kendini zor duruma düşürmez ve biz bu özellikleriyle seviyoruz onu. Sanırım sevgide en önemli kıstas karşındakini olduğu gibi görüp sevmek. LAdy senin kötü olduğunu düşünmüyorum ama kötü olsan da severiz seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında belki şu sıra en çok yargılandığım konu ben olmak. İnsanlar sürekli şöyle yapma böyle yapma deyip duruyor :D bunaldım :D

      Sil
  10. Kısa, öz ve çok içten bir yazı. Keyifle okudum. Yalnız o ilk iki cümlede geçen sebeplerle birinin sevilmesi gerçekten değişikmiş. Hiç duymamıştım böyle birşey.

    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende duyana kadar hiç düşünmezdim. Gerçi bu arkadaş beni köpek diye sever ciddiyim :D

      Sil